2014. október 27., hétfő

MIX&MATCH | 9.

Tudom, hogy október vége van, és odakint a hőmérséklet nem nagyon éri el a 10 fokot, de ezt a szettet még mindenképpen meg szerettem volna nektek mutatni ebben a szezonban. Főleg, hogy egy melegebb cipővel és kabáttal simán viselhető hűvösebb napokon is. A bevállalósabbak maradhatnak a leopárdmintás bokacsizmánál, ami egyébként a Deichmann - Veronica Ferraro blogger kollekcióból való. Aki viszont soknak érzi ezt a mintát, az nyugodtan húzzon sima fekete vagy barna csizmát, azzal is nagyon jól fog mutatni ez az összeállítás. 


1. Kockás ing - H&M - 6.990 Ft
2. Teveszínű duplagombos kabát - F&F - 12.900 Ft
3. Gömbfülbevaló - H&M - 790 Ft/4 pár
4. Magas derekú nadrág - H&M - 6.990 Ft
5. Lézervágott öv - BERSHKA - 1.995 Ft
6. Leopárdmintás bokacsizma - DEICHMANN - 9.990 Ft
7. Bőrszíjas óra - PARFOIS - 6.495 Ft
8. Fekete kézitáska - F&F - 6.500 Ft


Nektek, hogy tetszik ez az összeállítás? Milyen alkalomra tudjátok elképzelni?
Szívesen viselnétek ezt a szettet?



Címkék: , , , ,

6 megjegyzés:

Időpont: 2014. október 27. 14:06 , Blogger SugarBee írta...

Hú ez most nagyon betalált! Szuper összeállítás.:)

 
Időpont: 2014. október 27. 23:49 , Blogger Christine Azniv írta...

I love this! Everything looks so perfect!

concretrunwayla.blogspot.com
-Christine

 
Időpont: 2014. október 28. 18:32 , Blogger Viki írta...

Ennek nagyon örülök. ^^

 
Időpont: 2014. október 28. 18:32 , Blogger Viki írta...

I'm glad you like it! ;)

 
Időpont: 2014. október 29. 12:25 , Blogger bokorbogi93 írta...

Én nem szeretem a leopárdmintát, sőt semmilyen állatmintát. :-s
De ettől függetlenül, ez a szett nagyon én vagyok! :D

 
Időpont: 2014. november 6. 20:37 , Blogger Viki írta...

Eddig én sem nagyon tudtam magamon elképzelni az állatmintát, viszont nemrég vettem a H&M-ben leértékelve egy leopárdmintás balerinát, és azóta kezd megváltozni a véleményem. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal