2014. október 31., péntek

HAVI KEDVENCEK | 2014. OKTÓBER


Ahogyan a legutóbbi képes összefoglalóban írtam, az október elég sok újdonságot tartogatott számomra beauty területen is, így talán nem meglepő, hogy a mostani kedvenceim közül jó néhánnyal csak alig pár hete ismerkedtem meg. A rövid ismertség ellenére viszont sikerült ezalatt az idő alatt annyira megszeretnem őket, hogy muszáj nektek is mesélnem róluk pár szót.

Az egyetlen régi motoros a Garnier micellás vize, amit már egy jó ideje nem használtam, most viszont, hogy elfogyott az utolsó nedves törlőkendőm is, ismét elővettem. Igazából fogalmam sincs, hogy miért került háttérbe az utóbbi időben, hiszen nagyon szépen és kíméletesen eltávolítja a sminket és mindenféle szennyeződést az arcomról. A törlőkendős sminkeltávolítással ellentétben itt nincs kárba veszett szempilla, ami azért nem kis előnye, úgyhogy egy darabig most biztos nem cserélem le semmire.

A hónap elején lehetőségem nyílt kipróbálni néhány marokkói argánolajos Dr. Organic terméket, és tulajdonképpen így került hozzám ez a kéz- és körömápoló balzsam. Azóta minden este ezzel kenem a kezem lefekvés előtt, sőt már a Barátom is teljesen rászokott, úgyhogy lassan tiszteletbeli családtagnak fogadjuk ezt a kis kencét. Viccet félretéve, tényleg nagyon szerethető balzsamról van szó. Az illata valami zseniális, olyan igazi nehéz, fűszeres, keleties illat, amit mondjuk nyáron én nagyon soknak éreznék, ebben az őszies időben viszont pont ideális. Az állaga kellemes, hamar beszívódik, ennek ellenére hosszú ideig hidratált érzést hagy maga után. Nem tudom, hogy ez a balzsam elnevezés honnan jött, mert szerintem egyáltalán nem balzsamszerű az állaga, inkább olyan, mint a hagyományos "gazdag" kézkrémeké. A körömápoló hatásról pedig annyit, hogy talán azért, mert mostanában nem lakkozom annyit a körmeimet, vagy talán tényleg ettől a kencétől, de szemmel láthatóan erősebbek lettek a körmeim. Akármi is áll a háttérben, télére megvan az esti kézkrémem.

A Tony&Guy sérült hajra való balzsam még a Douglas box-szal került hozzám, és már az első pár használat alatt a szívembe lopta magát. Olyannyira, hogy ha elfogy ez a mini kiszerelés belőle, újra is fogom venni teljes méretben. Az igazat megvallva nem hittem benne, hogy ennyivel többet tud majd nyújtani a hajamnak, mint egy sima drogériás hajbalzsam, de itt a magasabb ár valóban jóval magasabb minőséget takar. Egyrészt sokkal kevesebb kell belőle, mint bármely drogériás társából (nagyjából 1/3-ad annyi), másrészt pedig olyan szinte kiszedi a hajamból a gubancokat, hogy a hajmosás utáni fésülködés kb. fél percre redukálódott. Nekem pedig már ezért megéri.

A Moyra Gel look kollekciójának új üdvöskéjéről, a 939-es Avrilről már egy korábbi posztban meséltem Nektek. Azóta is nagy a szerelem, és azóta is legszívesebben mindenhová ezt a lakkot kenném, szóval most már hivatalosan is ez lett a kedvenc ősz körömlakkom. Ha tehetitek, mindenképpen vessetek rá egy pillantást, mert élőben sokkal izgalmasabb, mint a képeken.

Az újoncok sorát erősíti a L'Oreal Nutri-Gold arcápoló olaj, ami a hónap elején megrendezett L'Oreal blogger day-es goodie bag-ben lapult. Akik már régebb óta követik a blogot, azok tudják, hogy az arcápoló krémeket egy jó ideje olajra cseréltem. Először az Aromax csipkebogyó olaja volt porondon, majd a NUXE híres szárazolaja, a Huile Prodigieuse. Igazából teljesen más volt a kettő, de összességében elégedett voltam velük, úgyhogy nagy várakozással vettem kézbe a L'Oreal arcápoló olaját is. Szerencsére nem kellett csalódnom benne, nagyon jól hidratálja a bőrömet, nem hagy maga után zsíros, olajos érzést, és hihetetlenül kellemes illata van. (Én valamiért friss fenyőillatot érzek benne, de szerintem amúgy köze nincs hozzá.) Az igazat megvallva ez az olaj is teljesen másként működik, mint az eddig próbált kettő, úgyhogy hamarosan róla is bővebben mesélek majd egy külön posztban.


Nektek mik voltak a kedvenceitek az elmúlt hónapban? Próbáltátok már ezeket a termékeket? Milyenek a tapasztalataitok?



Címkék: , , , , , , ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2014. október 31. 22:19 , Anonymous Névtelen írta...

Szia! Megkérdezhetem, hogy a rózsák honnan vannak? :) Ha jól látom, művirág, de nagyon szép, élethű!

 
Időpont: 2014. november 6. 20:28 , Blogger Viki írta...

Szia. Igen, jól látod, az művirág. Még nyáron vettem a KIK-ben, ha jól emlékszem 690 Ft volt egy csokor. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal