2014. szeptember 7., vasárnap

LINKS I LOVE THIS WEEK


♥ A héten felfedeztem egy új online rádiót, a jazzradio.com-ot, ahol különböző stílusú zenecsatornák között lehet böngészni. Ahogy a nevében is benne van, főleg jazz zenéket játszanak, és érdekes, hogy annak ellenére, hogy én inkább a populárisabb zenéket kedvelem, teljesen ráfüggtem erre a műfajra. Bele-bele hallgattam több csatornába is egyébként, de az abszolút kedvencem a Paris Café lett. Ha szívesen hallgattok könnyed, 'chill out' zenéket egy kis francia bájjal vegyítve, akkor Ti is nagyon fogjátok szeretni ezt a csatornát. 

♥ Egy jó ideje teljesen rá vagyok függve a 'fürdőbombákra', és kíváncsi voltam arra, hogy vajon otthon is el lehet-e őket készíteni. Tulajdonképpen így bukkantam a Nők Lapja Café oldalán ebbe a szuper kis fürdőgolyó receptbe. Eddig még nem tudtam kipróbálni, ugyanis a hozzávalók még hiányoznak, viszont ha sikerül valami vállalhatót alkotnom, mindenképpen megmutatom majd Nektek is, mert szerintem egy nagyon jó DIY ajándék lehet akár Karácsonyra is. 

♥ Egyszerűen szerelmes lettem ebbe a LaLiLaJewelry szívecskés nyakláncába, amit az Etsy-n találtam. Nem olcsó mulatság, viszont ne felejtsük el, hogy ez egy kézzel készített egyedi ékszer, amiből nem jön velünk szembe az utcán (legalább is kis esély van rá) 100 másik darab.

♥ Habár tavaly megvettem a Coastal Scents 32 darabos ecsetkészletét, amivel szinte bármilyen sminket el lehet készíteni, néha úgy érzem, jól jönne egy-egy plusz arcra való ecset. Ez a 10 darabos szett szerintem nagyon baráti áron kapható, és a visszajelzések alapján a minősége is egész jónak tűnik, úgyhogy el is mentettem a kedvencek közé.



Nektek mik voltak a kedvenceitek az elmúlt héten? Találtatok valami izgalmas/érdekes/vicces dolgot, amit másnak is érdemes lenne látnia?



Címkék: , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal