2014. július 11., péntek

KOREAI SZÉPSÉGBOX $4,99-ÉRT | MEMEBOX



Mint a legtöbb nő, én is imádok meglepetést kapni, úgyhogy amikor nálunk is kezdtek megjelenni a különböző szépségboxok, folyamatosan vadásztam rájuk több, de inkább kevesebb sikerrel. Ezeknek a dobozoknak az a lényege, hogy egy adott összegért cserébe kapunk egy dobozkát (jobb esetben) telis-tele különböző szépségápolási termékekkel. Van aki nem rajong az ilyen zsákbamacska jellegű dolgokért, és úgy van vele, hogy azt az összeget inkább olyan dologra költi, amire tényleg szüksége van. Én viszont a másik csoportot erősítem, úgyhogy nagyon megörültem, amikor Viktóriánál olvastam egy új koreai szépségboxról, a Memeboxról. Persze azonnal végigböngésztem a kínálatot, a rendelésig viszont csak most jutottam el, amit egyáltalán nem bánok, hiszem így extra kedvezménnyel tudtam lecsapni az első dobozkára.

A hazai szépségbox rendszerekkel ellentétben, itt egyszerre több témájú dobozka közül válogathatunk, a jelenlegi legolcsóbb $19-ba kerül, egy átlagos doboz pedig nagyjából $23-$39 között mozog. A menüsorban a Memebox, a Superbox és a Luckybox fül alatt is különböző árkategóriájú és témájú összeállítások között tudtok böngészni, és minden doboznál találtok egy rövidke leírást azzal kapcsolatban, hogy milyen termékekre lehet számítani. Vásárlás előtt jó pár videót végignéztem a Youtube-on a korábbi dobozok tartalmáról, és végül egy alapdobozt választottam, a Global #16-ot, mert a leírás szerint itt egy $100 összértékű csomagot fogunk kapni a 23 dollárunkért. Pontosabban nem is annyiért, mert ehhez még hozzájön a szállítási költség is (ami minimum $6,99), viszont az összes kedvezmény levonása után nekem csak $4,99-et kellett fizetnem. És, hogy ez hogyan lehetséges?

Nos úgy, hogy a regisztrációt követően én alapból kaptam 10 meme pontot, ami $10-nak felelt meg. Ez, mint utólag kiderült, sajnos csak a júliusi regisztrációkhoz járt. 

Ezen felül viszont most érvényben van egy $15-os kód is, amit a TRYMEMEBOX kóddal tudunk érvényesíteni a rendelés leadásakor a Discount codes mezőbe beírva. Igaz, hogy így nem akkora a kedvezmény, viszont még mindig olcsóbban jövünk ki, mint ha a hazai boxok közül választunk, és az előző dobozokat elnézve, jóval bőségesebb a tartalom is.


Ahogy látjátok, ezeket a kedvezményeket felhasználva az eredeti $29,99 helyett $4,99-et kellet fizetnem. A fizetésnél egyébként választhatunk bankkártyás és PayPal fizetés között is, én végül a második mellett döntöttem. 

Nagyon izgatott vagyok, hogy vajon mi fog kerülni a mostani összeállításba. A honlapon azt írták, hogy a szállítás nagyjából 15-25 munkanapot fog igénybe venni, remélem mielőbb ideér majd a csomagom. Most pedig azon filózom, hogy regisztrálok a barátom nevében is, és leadok még egy rendelést, mert van még egy pár doboz (a Hand and nail care, a Girls night out, Cleansing kit és a Cooling care) amik nagyon izgalmasnak tűnnek. 


Ti szeretitek az ilyen meglepetés dobozokat? Mi a véleményetek a Memeboxról? Ki fogjátok használni ezeket a kedvezményeket?




Címkék: , , , ,

16 megjegyzés:

Időpont: 2014. július 11. 20:43 , Blogger Viktória írta...

Köszönöm szépen az említést, nagyon kedves vagy! :)
Viszont a 10 memepont már nem jár regisztrációhoz, az a júniusi akció volt, azoknak járt, akik előző hónapban regisztráltak, de szerencsére a júliusi 15 dolláros kód is érvényes, így páran nagyon olcsón tudtatok dobozt rendelni! :) Szuper az oldal, alig várom, hogy megkapjam a következőt! :D

 
Időpont: 2014. július 11. 20:44 , Blogger Kamilla írta...

Én a regisztrációt követően egy meme pontot sem kaptam...:/

 
Időpont: 2014. július 11. 20:44 , Blogger Kamilla írta...

Éééés Viki meg is válaszolta előttem egy perccel :D

 
Időpont: 2014. július 11. 20:53 , Blogger Niki | www.nizzka.com írta...

Szió! Nem lehet, hogy "jó alkalommal" regisztráltál? :D mert sajnos nekem nem adott 10 meme pontot regisztrációkor :( pedig annyira örülnék neki! Nem tudod mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm a választ! :)

 
Időpont: 2014. július 11. 20:54 , Blogger Niki | www.nizzka.com írta...

Igen, már én is olvasom :D Na basszus!!!

 
Időpont: 2014. július 11. 20:55 , Blogger Viki írta...

Óhhh, hát akkor nekem óriási szerencsém volt, hogy össze tudtam vonni a két kedvezményt. Viszont szerintem még így is le fogok csapni egy dobozra, mert ez a $15 kedvezmény is nagyon jó. Főleg látva, hogy Te milyen szuper termékeket kaptál. Köszi a felvilágosítást, mindjárt javítom is a posztban. :)

 
Időpont: 2014. július 11. 20:57 , Blogger Viki írta...

Igen, közben Viki kijavított. Sajna a regisztrációkori 10 memepont már nincs. :/

 
Időpont: 2014. július 11. 20:57 , Blogger Viki írta...

De, sajnos. :/ Nekem még pont szerencsém volt, hogy előző hónapban regisztráltam és nem használtam fel egyből a pontokat.

 
Időpont: 2014. július 11. 21:36 , Anonymous Névtelen írta...

Jól látom, hogy a dobozt, amit rendeltél csak október 24-én szállítják? -Anna

 
Időpont: 2014. július 12. 12:55 , Blogger Eleni írta...

Én a Hand and nail care dobozra lecsaptam, egyébként azt lehet tudni posta hozza-e ki vagy hogy történik a szállítás? És mi van akkor ha nem vagyok otthon? :)

 
Időpont: 2014. július 22. 14:59 , Anonymous Névtelen írta...

Én is rendeltem már 2 dobozt, de szeretnék még :))
Szerinted felhasználton újra a TRYMEMEBOX kódot? Vagy ahhoz kell egy új regisztráció más névvel és más bankkártyaszámmal?
Köszi előre is :)
Orsi

 
Időpont: 2014. július 28. 22:00 , Blogger Viki írta...

Igen, sajnos. De így legalább lesz miért várnom az október végét. :D

 
Időpont: 2014. július 28. 22:01 , Blogger Viki írta...

Jujj, én is néztem azt a dobozkát, nagyon kíváncsi leszek, hogy mi lesz Neked benne! Szerintem amúgy posta hozza, és ha éppen nem vagy otthon, akkor bedobnak egy értesítőt. :)

 
Időpont: 2014. július 28. 22:03 , Blogger Viki írta...

Jujj, de szuper Orsi. Azóta megkaptad esetleg valamelyik dobozkát? Szerintem amúgy csak 1x lehet felhasználni, de ha regisztrálsz más címmel, akkor oda még egyszer be lehet váltani. (Én legalábbis így csináltam :D).

 
Időpont: 2014. július 29. 13:34 , Anonymous Névtelen írta...

Jaaj dehogy kaptam :( :D Az egyiket aug. 12.-én kezdik kiszállítani, a másikat meg szeptember közepén.
De jóóó :))) én próbáltam egyszer iHerben úgy rendelni, hogy anya nevével is regisztráltam, de valamit írt, hogy bünti jár, ha csak a név más, de a bankszámla amiről utalok pedig ugyanaz. Legalábbis ezt sikerült megértenem belőle :D Itt is megpróbálom, köszi a segítséget :)

 
Időpont: 2014. november 16. 19:26 , Blogger Annie írta...

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal