2014. június 27., péntek

NAPI KÖRÖM | SIMPLE PURPLE


Ahogy látjátok, továbbra sem tudok lekattanni a lila színről, úgyhogy ma ismét egy ilyen manikűrt hoztam. Az elkészítése tulajdonképpen 10 percet és nulla kézügyességet igényel, úgyhogy bárki könnyedén el tudja készíteni. A gyűrűsujjamra a kedvenc fehér lakkom, a Lovely Classic kollekciójának Nr. 25-je került két rétegben, amikor pedig ez megszáradt, a Born Pretty Store-ról rendelt vizes matricát egyengettem el rajta. A többi körmömre a Moyra Gel Look kollekciós No. 912. Jaqueline lakk került szintén 2 rétegben. 




Nektek, hogy tetszik ez a manikűr? Milyen színt viseltek most a körmeiteken?




20 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon szép :) Rajtam most tintakék lakk van, de hamarosan váltok valami világosabbra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, milyen márka, ha szabad tudni? Olyan régóta keresek már valami szépséges tintakék színű lakkot.

      Törlés
  2. szép lett :) nekem nagyon tetszik :D

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is tetszik Sziszi! :)

      Törlés
  3. Nagyon szépe lett, gyönyörű ez a szín és a matrica is olyan mutatós!Rajtam most menta, gyűrűsön meg fekete kerek szegecsek középen egy sorban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Awww, a Te manid is nagyon izgalmasan hangzik! ;)

      Törlés
  4. Gyönyörű, nagyon szép ez a lilás árnyalat:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszi M., örülök, hogy Neked is tetszik! :)

      Törlés
  6. Gyönyörű lett! :) Én is imádom a lila színt, és a matrica is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik nagyon hasonló az ízlésünk. :)

      Törlés
  7. Nagyon szép színe van! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Petra, örülök, hogy Neked is tetszik! :)

      Törlés