2014. június 24., kedd

EBAY DEAL | 5.


Most, hogy túl vagyok az államvizsgám, az álláskeresés mellett ismét több időm van eBay-en nézelődni, úgyhogy nem ígérem, hogy heti rendszerességgel, de ezennel visszatér az eBay deal sorozat. Mostanra már össze is gyűjtöttem 5 kedvencet, amik egy jó ideje a kívánságlistámon várakoznak arra, hogy megrendeljem őket. A termékek nevére kattintva, most is könnyedén eljuthattok a terméklapra. 


Ár: $4,99 | Kb. 1.055 Ft


Nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de én abszolút hiszek a gondolatok teremtő erejében, és abban, hogy ha folyamatosan szem előtt tarjuk a céljainkat, akkor azokat sokkal könnyebben meg tudjuk valósítani, mondhatjuk úgy is, hogy bevonzzuk őket az életünkbe. Eddig általában a laptopomon képernyője volt a "motivációs falam", amire különböző célok kerültek ki, most viszont találtam pár helyes falmatricát is, úgyhogy ebből hoztam most az egyik kedvencemet. 



Ár: $7,29 | Kb. 1.650 Ft


Mostanában annyira rákattantam a szoknyákra, hogy minden üzletben ezeket nézem át először. Már sikerült beszereznem egy párat a mostani leárazások során, viszont ez a darab annyira tetszik, hogy attól függetlenül, lehet, hogy erre még lecsapok. A szín tekintetében még nem tudtam dönteni, de azt hiszem a kékhez jobban húz a szívem.



Ár: $11,69 | Kb. 2.650 Ft


A statement nyakláncok iránti szenvedélyem az utolsó eBay deal post óta semmit sem enyhült, úgyhogy most sem maradhat ki a válogatásból. A mai napra ezt a csodaszép türkizes kékes darabot választottam, ami nekem egyből a nyarat és a tengerpartot juttatja eszembe. Tény, hogy nem a legolcsóbb darabok közül való, de szerintem annyira különleges és jól kombinálható darab, hogy abszolút megéri az árát.



Ár: $16,99 | Kb. 3.850 Ft


Az utóbbi időben egyre jobban tetszenek ezek a szütyő fazonú táskák. Korábban már volt hasonló "mindent egy helyre bedobálós" táskám, és utáltam, hogy soha nem találtam meg benne semmit, viszont attól függetlenül már egy jó ideje filózok ezen a darabon. Most hozzátéve akciósan lehet hozzájutni, és ezen a mustárszínűn kívül még fehér, fekete, bézs, sötét kék, pink és zöld színekben lehet rendelni. 



Ár: $1,79 | Kb. 400 Ft


Régóta nézegettem már ilyen körömdíszítő filceket, amikkel sokkal egyszerűbb a mintákat elkészíteni, mint a sima körömlakkokkal. De eddig többnyire csak fekete színben láttam, amit meg simán tudtam volna helyettesíteni szemhéjtussal. Most viszont sikerült belefutnom ezekbe a csodaszép színes darabokba, amiknek az ára is nagyon baráti, úgyhogy elképzelhető, hogy egy párat megveszek majd belőlük. 



Hogy tetszik Nektek a mostani válogatás? Beszereztétek már ezek közül a termékek közül valamelyiket? Melyik a kedvencetek?




Címkék: , , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2014. június 25. 8:05 , Blogger M. írta...

Ezek a kis filcek nagyon hasznosak, és a színük is nagyon szép. :)

 
Időpont: 2014. június 25. 10:39 , Blogger Manna (mannakörmök) írta...

a szoknya nagyon tetszik. *-*

 
Időpont: 2014. július 11. 18:42 , Blogger Viki írta...

Abszolút egyetértek! :)

 
Időpont: 2014. július 11. 18:42 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy Neked is tetszik Manna! :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal