2014. április 2., szerda

MOYRA GEL LOOK - NO. 921 JULIE


Remélem nem unjátok még a Moyra Gel look lakkjait, mert még rengeteg csodaszép színt szeretnék Nektek megmutatni ebből a kollekcióból. Ma a No. 921 Julie-n van a sor, ami egy enyhén mikrocsillámos, rózsaszínes lakk. A Moyra webshopjában lévő kép elég csalóka, mert ott inkább lilásnak tűnik, a valóságban viszont, ahogy a képeken is látjátok, inkább a rózsaszín felé hajlik.



A külsőségekről ugyan azt tudom elmondani, mint a korábbi Gel look lakkokról. Maga a lakk 12 ml-es kiszerelésű, ami szerintem hatalmas adag, még akkor is, ha több réteget kell belőle felvinni a tökéletes fedéshez. Az ecsete a jól megszokott hosszú és vékony, ami nekem már az első használatkor belopta magát a szívembe, ugyanis nagyon precízen lehet vele dolgozni a körömágynál. 

Az eddig próbált Gel look lakkok közül a Julie az egyedüli, aminél bizony kell a két réteg. Ha jól emlékszem, a képek készítésekor én egy közepesen vastag rétegben kentem föl, de a így utólag elnézve talán kellett volna egy második is. Szerencsére egész gyorsan szárad, úgyhogy végeredményben még így sem kell sokat vesződni vele.

Én úgy tapasztaltam, hogy tartósságban is hozza a megszokott Gel look színvonalat, 3-4 napot simán kibír pattogzás nélkül, és egy ilyen árkategóriájú körömlakknál szerintem ez értékelendő.


A színe szerintem egészen izgalmas. Árnyékban egy picit pirosasabb, erre mondjuk nem mondanám, hogy annyira must have lenne, közvetlen napfényben viszont egészen vibráló rózsaszínné változik és ilyenkor előjönnek belőle az apró lilás mikrocsillámok is amitől szerintem nagyon szerethetővé válik ez a lakk.


Ha szeretnétek hozzájutni, a Moyra webshopjából meg tudjátok rendelni 450 Ft-ért. Ha viszont nem szeretnétek postaköltségre költeni, akkor fodrászkellékes, illatszer és műkörmös boltokban érdemes keresgélnetek. Debrecenben a Kishegyesi úti Tesco soron láttam Moyra lakkokat, illetve a Piac utcai Star Nails-ben is, ott mondjuk egy picivel drágábbak voltak.


Nektek, hogy tetszik a 921 Julie? Próbáltátok már valamelyik Gel look lakkot a Moyra-tól?




Címkék: , , , ,

3 megjegyzés:

Időpont: 2014. április 2. 10:13 , Blogger Anna írta...

Nagyon szép színe van! :)

 
Időpont: 2014. április 2. 17:21 , Blogger pearl írta...

Hááát, nem is tudom most már, hogy melyik a szebb :)

 
Időpont: 2014. április 2. 21:03 , Blogger Unknown írta...

Szia, ha jól láttam Debrecenben a Széchenyin lévő fodrászkellékesben a Moyra géllakk hatású lakk csak 420 Ft =)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal