2014. március 18., kedd

MISS INTERNATIONAL HUNGARY 2014.

Néhány blogon már biztosan hallottatok a Miss International Hungary szépségversenyről, nos engem is az a megtiszteltetés ért, hogy személyesen a "backstage"-ből kísérhetem végig az eseményeket és beszámolhatok Nektek minden fontos információról a verseny időszaka alatt. 


A nemzetközi Miss International a világ 3. legnépszerűbb szépségversenye (Magyarországon pedig az első), és már több, mint 53 éves múltra tekint vissza, úgyhogy egy elég nívós rendezvényről van szó.

A hazai döntő ugyan csak augusztus közepén kerül megrendezésre, de már csak március 20-ig tudtok jelentkezni a versenyre, úgyhogy aki kellő elkötelezettséget érez magában és szeretné megmérettetni magát, annak hajrá! Szerintem egy próbát mindenképpen megér azoknak, akiket érdekel a szépségversenyek világa. 


További részletekért és a jelentkezésért, kattintsatok IDE.

Ha pedig még több információt szeretnétek megtudni a versennyel kapcsolatban, ezeken az oldalakon érdemes nézelődnötök:





Címkék: ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2014. március 18. 18:05 , Blogger Manósityak írta...

Tudom, hogy "ÉS"- el nem kezdünk mondatot, de...
És Te nem indulsz?

Nekem sokkal szebb vagy, mint a képen szereplő lány.

Ági

 
Időpont: 2014. március 21. 13:30 , Blogger Viki írta...

Jajj de drága vagy Ági, el sem hiszed milyen jól esik ezt olvasni. Az igazat megvallva régen eljátszadoztam a gondolattal, de valójában sosem volt elég önbizalmam hozzá. Sajnos. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal