2014. február 8., szombat

HAVI KEDVENCEK - 2014. JANUÁR


Mivel egy-két kivétellel szinte minden nap ugyan azokat a termékeket használom, eddig nem sok értelmét láttam a havi kedvenceim bemutatásának, most viszont úgy döntöttem, hogy minden hónap végén kiválasztok 5 terméket, amik az előző hónapban valami miatt különösképpen előtérbe kerültek. Nem ragaszkodom kifejezetten a szépségápolási- és a sminktermékekhez, ezért elképzelhető, hogy időnként egy-két kiegészítő vagy akár ruhadarab is be fog kerülni a sorozatba. Most viszont nézzük is, januárban mik voltak a kedvenceim.



Estée Lauder Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Eye Balm
A vizsgaidőszak és a kevés alvás eléggé meglátszott rajtam az év első hónapjában. És ha magamtól valamiért nem vettem volna észre a hatalmas táskákat és a fekete foltokat a szemem alatt, Anya folyton felhívta rájuk a figyelmem. :D Úgyhogy elég sokszor előkerült a karácsony előtt vásárolt Estée Lauder szemkörnyékápolóm. A hivatalos leírás szerint ez egy feszesítő szemkörnyékápoló balzsam, amely az öregedés összetett jeleit kezeli. Nem tudom, hogy a ráncokkal vajon hogyan birkózik meg, mert nekem szerencsére még nem nagyon vannak a szemem körül ráncok, az viszont biztos, hogy a benne lévő mikrocsillám-szerűségek nagyon szépen halványítják a fekete foltokat. Általában esténként használtam és reggelre a táskáim is szépen visszahúzódtak tőle, úgyhogy én nagyon megszerettem. Az állaga egyébként elég sűrű, kifejezetten gazdag, viszont ennek ellenére elég hamar beszívódik. 


Essence - 153 Sweet or nude? körömlakk
A mostani Essence leárazások során futottam bele ebbe a kifutó termékbe, ami a csodás színe és a tartóssága miatt egyből a kedvencem lett. Korábban már láthattatok róla egy rövidke tesztet a blogon, azóta egyébként többször is használtam már és a rajongásom azóta is töretlen. 


The Body Shop Ginger Sparkle kézkrém
Szintén egy januári újdonság a TBS gyömbéres kézkréme, amihez 1-et fizet 2-t kap akcióban jutottam hozzá. Továbbra is csak szuperlatívuszokban tudok beszélni erről a krémről, ugyanis fantasztikus az illata, és szuperül hidratálja a kiszáradt bőrt. Még a Barátom is előszeretettel kenegeti magára, pedig ő egyébként nem rajong az ilyen illatokért. Általában napközben szoktam használni, mert imádom, hogy még fél óra múlva is érezni az illatát, és, hogy gyorsan beszívódik, estére viszont már egy nehezebb krémet szoktam választani, ami jelenleg az Alverde makadámdiós testvaja. 


Yves Rocher bio zabtejes tusfürdő
Még a Barátomtól kapott hatalmas karácsonyi csomagban volt ez a tusfürdő, amit azóta minden nap használok. A 400 ml-es kiszerelésnek nagyjából most fogyott el az 1/3-a, szóval elég kiadós. Nagyon szeretem az illatát, és azt, hogy a többi tusfürdőmhöz képest egész jól hidratálja és puhává varázsolja a bőrömet. Persze ebben a téli időszakban emellett is kénytelen vagyok testápolózni, de nyáron szerintem bőven elég lenne önmagában is. Az illata egyébként túl sokáig nem érződik fürdés után, viszont a hozzá tartozó testápolóval ezen könnyen lehet segíteni.


Avon Planet Spa Sleep Serenity nyugtató spray
Az egyetlen januári kedvenc, ami nem kifejezetten a szépségápolási kategóriába sorolható, ez a párnára fújható nyugtató és alvást segítő spray az Avontól. Én annyira megszerettem ezt a könnyed kamillás levendulás illatot, hogy napközben is simán fújok belőle néhányat a levegőbe. Nem tudom, hogy köze van-e abban, hogy mostanában hamarabb elalszok, minden esetre szorgosan fújkálom vele este a párnámat és a takarómat. Ha elfogy, biztos, hogy újra fogom vásárolni. 



Próbáltátok, használtátok már ezeket a termékeket? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok velük kapcsolatban? Nektek mik voltak a kedvenceitek januárban?





Címkék: , , , , ,

6 megjegyzés:

Időpont: 2014. február 8. 18:40 , Blogger sucika írta...

Én csak az aggódásomnak adtam hangot, semmi egyéb célzat nem volt mögötte. Hogy szólhatnék bármit, én, aki bőröndöket viselek a szemeim alatt? :)))

 
Időpont: 2014. február 8. 19:05 , Blogger Unknown írta...

köszi, hogy írtál erről a planet spa-s termékről, mert engem is érdekelt..és így hogy jókat írsz róla, én is kipróbálom :)
beusmink.blogspot.hu

 
Időpont: 2014. február 8. 19:27 , Blogger Viki írta...

Tudom, és felhatalmazlak, hogy a későbbiekben is felhívd majd rá a figyelmem! :) ♥

 
Időpont: 2014. február 8. 19:45 , Blogger Viki írta...

Nagyon szívesen, örülök, hogy tudtam segíteni! :)

 
Időpont: 2014. február 9. 16:15 , Blogger Anna írta...

Az az Essence lakk gyönyörű! :)

 
Időpont: 2014. február 23. 10:30 , Blogger Viki írta...

Szerintem is csodás. Igazi felüdülés a sok sötét szín után. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal