2014. január 29., szerda

VERSATILE BLOGGER DÍJAT KAPTAM


Még novemberben ért az a megtiszteltetés, hogy 2 fantasztikus bloggerina, a Lookfancy blog Korinnája és a Lakkalandok blog Juditja továbbajándékozta nekem a Versatile blogger díjat. Egy picit szégyellem is magam amiatt, hogy csak most került rá sor itt a blogon, de eddig valahogy mindig közbejött valami. Most viszont szeretném még egyszer megköszönni Nektek Lányok, hogy rám is gondoltatok. :)


Nézzük a szabályokat:
  • Helyezd el a díjat a blogon
  • Linkeld be, aki téged jelölt
  • Jelölj te is blogokat a díjra
  • Értesítsd őket a jelölésről
  • Írj 7 dolgot magadról.

Akiknek továbbadom a díjat:

És akkor most jöjjön 7 dolog rólam:
  1. Kiskoromtól kezdve félek a sötétben. Emlékszem Anya régen mindig égve hagyta a szobánk előtti villanyt és csak akkor kapcsolta le, amikor már a Húgommal elaludtunk. ♥
  2. Ha választhatnék magamnak egy szuperképességet, akkor biztosan az időbefagyasztás lenne az. Legfőképp azért, mert sokszor csak bizonyos szituációk után jut eszembe, hogy "jajj, ezt kellett volna mondani".
  3. Ha az aranyhal teljesítené 1 kívánságomat, azt kívánnám, hogy mindig pontosan annyi pénz legyen a pénztárcámban, amennyit a következő helyen fizetnem kell. 
  4. Ha csak 3 "dolgot" vihetnék magammal egy lakatlan szigetre, a következők lennének azok: az Anyukám, mert Ő minden helyzetet képes megoldani, az e-book olvasóm több ezer könyvvel feltöltve, és egy napelemes töltő az olvasóhoz.
  5. Az egyik legviccesebb (akkor egyáltalán nem tűnt annak, most viszont nagyon jókat nevetek rajta) gyerekkori emlékem az volt, amikor az ovis farsang után (amire Hófehérkének öltöztem be) Anya iskolai farsangi bulijára is jelmezben akartam elmenni. Ő persze nem engedte, én meg ezen úgy kiakadtam, hogy kisírtam mindkét szemem. Természetesen fénykép is készült rólam, képzelhetitek milyen gyönyörűen nézek ki rajta. :D
  6. Ha csak egyetlen helyre utazhatnék el, akkor biztos, hogy Párizs lenne az úti cél.
  7. Ha visszamehetnék az időbe, a '60-as évek Amerikájába repülnék vissza. Mindig is nagyon tetszettek az ezeket az időket idéző filmek (pl.: Grease), fotók és plakátok.


Remélem érdekesnek találtátok ezt a kicsit személyesebb bejegyzést. Nagyon kíváncsi lennék, Ti hogyan fejeznétek be ezeket a mondatokat, úgyhogy ha van kedvetek, írjátok meg kommentben! :)





Címkék: ,

16 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 29. 10:11 , Blogger Ági írta...

Én is Félek a sötétben :( Ráadásul mindig valami horror film jut eszembe ilyenkor... :S
Az egyik kedvenc filmem a Grease, akárhányszor meg tudnám nézni :D

 
Időpont: 2014. január 29. 10:12 , Blogger djkaty írta...

Köszönöm szépen a továbbadást! Az első kettő nálam is stimmel, és nagyon idegesítő tud lenni, amikor utólag újrajátszom az adott jelenetet, és sokkal jobban tudok rá akkor reagálni :-(

 
Időpont: 2014. január 29. 11:48 , Blogger dyna írta...

De cuki a 4. kérdésre a válaszod! ^^ És én is Párizsba utaznék, hiába voltam már kétszer. :)

 
Időpont: 2014. január 29. 17:20 , Blogger Dora írta...

Köszönöm szépen a díjat! :) Nagyon jólesik, hogy rám is gondoltál, különösen azért, mert a Te blogod volt az első magyar nyelvű blog, amit elkezdtem olvasgatni. Rengeteg jó ötletet adtál már, és abban is nagy szerepe volt a blogodnak, hogy elkezdtem írni a sajátomat! :)

Egyébként a 2. és a 7. pont rám is teljesen igaz. Kislány koromban, amikor a Bűbájos boszorkákat néztem (ez volt a kedvenc sorozatom, minden cikket kivágtam a Bravo Girl-ből és egy nagy füzetbe ragasztottam), állandóan a lefagyasztás után ácsingóztam :DD

 
Időpont: 2014. január 29. 18:51 , Blogger sucika írta...

Hát, mit is mondhatnék. Nem mindennapi az ilyen elismerést. (4. pont, hogy mindenkinek egyértelmű legyen. És hogy miért? Én vagyok az Anyukám.) Köszi. :)))

 
Időpont: 2014. január 29. 23:34 , Blogger Manna (mannakörmök) írta...

köszönöm a díjat! :))

 
Időpont: 2014. január 30. 12:14 , Blogger Bogi Vrg írta...

Köszönöm ♥ Aranyos a 7 dolog rólad :-)

 
Időpont: 2014. január 30. 21:37 , Blogger Viktória (shake it up) írta...

Nagyon köszönöööm!!! :))))) ♥♥♥

 
Időpont: 2014. február 8. 19:12 , Blogger Viki írta...

Jajj, ne is mondd. Még október- november környékén néztük meg a Démonok földjén (vagy valami ilyesmi) c. filmet a moziban, és azóta mindig rettegek kimenni sötétben a szobámból... főleg a koliban. Ha alapjáraton nem lenne elég ijesztő a film, elég azon elgondolkodni, hogy igaz történeten alapszik. :S

 
Időpont: 2014. február 8. 19:14 , Blogger Viki írta...

Nagyon szívesen Katy! :) Jajj, én is hányszor vagyok így, hogy utólag már sokkal jobban tudnék reagálni bizonyos helyzetekre. :D

 
Időpont: 2014. február 8. 19:14 , Blogger Viki írta...

:)

 
Időpont: 2014. február 8. 19:16 , Blogger Viki írta...

Jajj Dóri, nem is gondolnád, milyen jól esik ezt olvasni. Nagyon szépen köszönöm. Amúgy meg aki ilyen szépséges dolgokat tud sütni, mint Te, az abszolút megérdemli! :)

A Bűbájos boszorkák nálam is kedvenc volt régen. :D

 
Időpont: 2014. február 8. 19:16 , Blogger Viki írta...

 
Időpont: 2014. február 8. 19:17 , Blogger Viki írta...

Nagyon szívesen Manna! :)

 
Időpont: 2014. február 8. 19:17 , Blogger Viki írta...

Köszönöm szépen! :)

 
Időpont: 2014. február 8. 19:17 , Blogger Viki írta...

Nagyon szívesen! :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal