2014. január 18., szombat

ÚJ RUCIT KAPOTT A BLOG


A blog a közelgő 2. szülinapja alkalmából új rucit kapott. Igazából a fejlécen és a háttéren kívül túl sok mindent nem változtattam meg, viszont azért így is elég jelentős a különbség. Mindenképpen valami letisztult, minimál stílust szerettem volna, egy picit már meguntam a színeset, és szerintem ez egészen jól össze is jött. Remélem Ti sem bánjátok a változást, és legalább annyira fogjátok majd szeretni ezt az új külsőt, mint én. :)


Most is arra kérnélek Titeket, hogy ha valamelyik gomb nem működik, vagy valami hibát vesztek észre, szóljatok, hogy ki tudjam javítani! És persze véleményeket, észrevételeket is szívesen fogadok az új külsővel kapcsolatban.





14 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 18. 9:17 , Blogger djkaty írta...

Nagyon tetszik az új ruha, és igazán illik is Hozzád! Ha netán hibát észlelek, szólni fogok :-)

 
Időpont: 2014. január 18. 9:18 , Blogger Dii írta...

Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint az előző :3 szép lett!

 
Időpont: 2014. január 18. 9:34 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy tetszik Katy! És előre is köszönöm! :)

 
Időpont: 2014. január 18. 9:35 , Blogger Viki írta...

Köszi Dii. Én nagyon szerettem az előző sablont is, de ez most határozottan jobban tetszik. :)

 
Időpont: 2014. január 18. 10:17 , Blogger Queen of my mistakes írta...

Nagyon tetszik, jó lett! :)

 
Időpont: 2014. január 18. 11:03 , Blogger Viki írta...

Köszi Mea, örülök hogy Neked is tetszik. :)

 
Időpont: 2014. január 18. 11:53 , Blogger Shelbe írta...

Szerintem is szuper lett, jobban tetszik mint az előző! :)

 
Időpont: 2014. január 18. 14:05 , Blogger M. írta...

Sokkal jobb!

 
Időpont: 2014. január 19. 1:24 , Blogger dyna írta...

Nagyon Vikis! :) Bár a rólam menüpontnál szereplő képnél szerintem csak jobbakat láttam rólad, de hát ez is szubjektív.

 
Időpont: 2014. január 19. 12:33 , Blogger Viki írta...

Köszönöm Shelbe. :)

 
Időpont: 2014. január 19. 12:33 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy Neked is jobban tetszik! :)

 
Időpont: 2014. január 19. 12:34 , Blogger Viki írta...

Köszi Dyna! Anyának is hasonló volt a véleménye a képpel kapcsolatban, úgyhogy gyorsan kerestem egy másikat. Szerinte ez jobb, hát majd meglátjuk. :D

 
Időpont: 2014. január 19. 22:07 , Blogger dyna írta...

Hehe, az instán írtam 1-2 órája, h erre a képre cseréld ki és igen, Te is így gondoltad, ezen most nagyon jót somolyogtam. :) Hallgass máskor is anyukádra! ;)

 
Időpont: 2014. január 19. 23:20 , Blogger Viki írta...

Igen, én is jót mosolyogtam rajta. :D Egyébként az ilyen dolgokban mindig kikérem Anya véleményét, és legtöbbször meg is fogadom a tanácsát. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal