2014. január 3., péntek

Napi köröm - Szilveszterre


A mai posztban a Szilveszterkor viselt manikűrömet szeretném Nektek megmutatni. Mivel arany-fekete összeállítást viseltem, szerettem volna, ha a körmeimen is ez a színkombináció köszön vissza, méghozzá elég feltűnő formában, úgyhogy egyértelmű volt, hogy a Moyra Sand effect 852-es arany színű lakkját fogom alapként felkenni. Mivel önmagában elég durva a felülete és nem szerettem volna, ha véletlenül kiszakítom vele a harisnyámat, átmentem rajta egy réteg Top of Gold-dal is. A gyűrűsujjamra pedig húztam egy ecset vastagságú csíkot az Essence fekete körömlakkjával és ebbe nyomogattam bele az eBayről rendelt szegecseket. Általában a kevesebb több elvét követem, de most valamiért jól esett egy kicsit "durvább" manikűrt viselni.


Használt lakkok:
♥ Moyra Sand effect - No. 852
♥ NYC - 010 Top of the Gold
♥ Essence - 002 Stamp me! black





Nektek, hogy tetszik ez a manikűr? Milyen színt viseltetek Szilveszterkor a körmeiteken?



Facebook  |  Bloglovin  |  Pinterest  |  Instagram



Címkék: , , , , , , ,

19 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 3. 9:10 , Blogger Anna írta...

Szép lett! :)

 
Időpont: 2014. január 3. 9:29 , Blogger Unknown írta...

Nagyon tetszik:) xo
Bianka
http://ruhamania.blogspot.hu/

 
Időpont: 2014. január 3. 9:48 , Blogger Kitti írta...

Gyönyörű :)

 
Időpont: 2014. január 3. 9:59 , Blogger PAncsi írta...

Nagyon szép lett! :-)

 
Időpont: 2014. január 3. 10:38 , Blogger Réka írta...

Ú ez nagyon szép lett, nagyon tetszik a díszítés és színek is! :)

 
Időpont: 2014. január 3. 10:48 , Blogger Gréti írta...

Jól néz ki. :)

 
Időpont: 2014. január 3. 11:22 , Blogger Betti írta...

Nagyon szép lett! :)

 
Időpont: 2014. január 3. 11:35 , Blogger Manna (mannakörmök) írta...

tetszik. szép. :)

 
Időpont: 2014. január 3. 12:01 , Blogger Réka írta...

Nagyon szép :) Én szilveszterkor a Golden rose Holiday 52-es árnyalatát viseltem

 
Időpont: 2014. január 3. 12:15 , Blogger Thimmyke írta...

Nagyon csini lett! :)

 
Időpont: 2014. január 3. 12:17 , Blogger djkaty írta...

Csodás manikűr! Én a Golden Rose Jolly Jewels 103-as lakkját helyeztem a középpontba, amit a blogon már megmutattam :-)

 
Időpont: 2014. január 3. 12:57 , Blogger SzilviaA írta...

Nagyon jó, tetszik!

 
Időpont: 2014. január 3. 13:33 , Blogger Próbatétel írta...

Nekem nagyon tetszik, mutatós...

 
Időpont: 2014. január 3. 13:57 , Blogger M. írta...

Nagyon tetszik, jók ezek a homoklakkok. :)

 
Időpont: 2014. január 3. 18:23 , Blogger Dii írta...

Annyira tetszik, olyan széép *-*

 
Időpont: 2014. január 4. 13:51 , Anonymous Névtelen írta...

szia Viki, ha valakinek nincs paypass-a akkor nem is tud rendelni ebayről? hogyan lehet csinálni paypasst?

 
Időpont: 2014. január 4. 16:03 , Blogger Unknown írta...

nagyon szupi lett ^^
http://underthespellofbeauty.blogspot.hu/

 
Időpont: 2014. január 6. 11:58 , Blogger Viki írta...

Jajj, de aranyosak vagytok Csajok, nagyon örülök, hogy Nektek is ennyire tetszik. :)

Névtelen: Szerintem a Paypal-ra gondoltál. :) De egyébként már nem csak Paypal-lal lehet fizetni, hanem sima bankkártyával is. Amikor rámész a fizetésre, akkor ez az oldal fog bejönni. Fent a Paypal fizetési lehetőség, lent pedig a bankkártyás. :)
http://kepfeltoltes.hu/view/140106/ebay_paypal_k_rtya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Remélem tudtam segíteni, ha bármi kérdésed van, írj nyugodtan az email címemre! :)

 
Időpont: 2014. január 9. 14:15 , Anonymous Névtelen írta...

Jaj igen a paypalra!:D :$ koszonom:))

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal