2014. január 17., péntek

NAPI KÖRÖM - HÓPEHELY


Általában nem szoktam egymást követő két héten nagyon hasonló manikűrt hozni, most mégis megteszem. Egyszerűen annyira bejött ez a fehér-ezüst kombó, hogy még mindig nem tudok tőle elszakadni, és mivel a Born Pretty Store-ról rendelt hópelyhes nyomdapalettám is megjött, még nagyobb volt a kísértés. A kis- és a hüvelykujjamra a Rimmel Space Dust - 007 Shooting star homok hatású ezüst lakkját használtam, a középső- és a mutatóujjamra pedig a zúzmarás Tribal körömlakkját. A gyűrűsujjamra először a She - 115-ös fehér lakkja került két rétegben, amire a Born Pretty Store QA58-as nyomdapalettájáról mintáztam pár hópelyhet a MUA Shade 11 körömlakkjával.

♥ Rimmel Space Dust - 007 Shooting star
♥ She - 115
♥ MUA Shade 11




Nektek, hogy tetszik ez a manikűr? Milyen színt viseltek most a körmeiteken?




Címkék: , , , , , , , ,

12 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 17. 9:57 , Blogger Queen of my mistakes írta...

Nagyon szép! :)

 
Időpont: 2014. január 17. 13:51 , Blogger Gabica írta...

Tetszik! :) A S-he fehér lakkjáról mi a véleményed? Tartós, szép fehér? Gondolom 2 réteg kell a tökéletes fedéshez?! :)

 
Időpont: 2014. január 17. 14:15 , Blogger Viki írta...

Mea (Nail Polish Maniac Blog): Köszi Mea, örülök, hogy tetszik. :)

Gabica: Az igazat megvallva ez életem második fehér lakkja, szóval túl nagy összehasonlítási alapom nincs, viszont nekem annyira bevált, hogy nem is jutott eszembe más alternatíva után nézni. Két rétegben szépen és egyenletesen fed és szerintem a tartósságával sincs gond, fedőlakkal kb 3-4 napot simán kibír. :)

 
Időpont: 2014. január 17. 20:39 , Blogger Thimmyke írta...

Csini lett! :3 Mostanában állandóan a lovely ezüst sand lakkját használnám legszívesebben. :D

 
Időpont: 2014. január 17. 21:18 , Blogger Gabica írta...

Köszi a választ :) eddig Lovely fehérem volt, amit szerettem, de kellett a 3 réteg a szép fedéshez, aztán Moyrát vettem, de az teljesen olyan, mint egy hibajavító :S

 
Időpont: 2014. január 18. 0:39 , Blogger Viki írta...

Köszi Bianka! :)

 
Időpont: 2014. január 18. 9:39 , Blogger Betti írta...

Nagyon aranyos lett! :) Hasonlóval már én is próbálkoztam, de nekem a nyomdázás soha nem jön össze. :(

 
Időpont: 2014. január 19. 12:37 , Blogger Viki írta...

Nekem ebből 2 réteg bőven elég, szóval egy próbát megér. :)

 
Időpont: 2014. január 19. 12:38 , Blogger Viki írta...

Köszi. :) Akkor úgy látszik, nem vagyok egyedül ezzel az ezüst mániámmal. :D

 
Időpont: 2014. január 19. 12:42 , Blogger Viki írta...

Köszönöm szépen Betti. :) Nagyon sok múlik a egyébként a lakkon, hogy mivel nyomdázol. Igazából ez sem tökéletes, mert nem eléggé sűrű, és emiatt elég halványan látszik csak a minta, bár nyilván ez a színéből is adódik. Nemrég láttam valahol egy manikűrt, aminél "tükörhatású" lakkot használtak nyomdázáshoz, és baromi jól nézett ki, úgyhogy legközelebb a Lovely Mirror Nails lakkokat fogom majd kipróbálni nyomdázáshoz. :)

 
Időpont: 2014. január 19. 12:43 , Blogger Viki írta...

Egyébként pedig gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás... ez a kulcsa mindennek. :)

 
Időpont: 2014. március 11. 10:44 , Blogger Unknown írta...

hello ,people who have tumblr can follow us on tumblr:http://bornpretty2014.tumblr.com/

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal