2014. január 25., szombat

MEGFIZETHETŐ LUXUS: MARK MADDOX


Szerintem majdnem minden lány álma egy igazi Michael Kors óra, ami valljuk be, az ára miatt nem kifejezetten az elérhető kategóriába tartozik. Nyilván van, akinek 80 ezer Ft semmiség egy óráért, de én jelenleg mondjuk nem szívesen adnék ki érte ennyit. Igaz, hogy nagyon szépek, divatosak megbízhatóak, és nyilván nem 1-2 hónapig használja őket az ember, hanem mondjuk évekig, de akkor is. Éppen ezért én nagyon megörültem, amikor rátaláltam a Mark Maddox órákra, amik külsejükben nagyon hasonlítanak a Michael Kors órákra, az áruk viszont sokkal barátibb. 

Azt hiszem a debreceni It's time shopban szúrtam ki őket először Karácsony környékén, és azóta teljesen rájuk vagyok kattanva. Szinte minden alkalommal megcsodálom őket a kirakatban, amikor arra járok és most, hogy a második eBayről rendelt órám is teljesen elromlott, úgy döntöttem, nem veszek több "gagyi" órát, inkább összespórolok egy minőségibb darabra. Az elmúlt egy hónapban szinte nem telt el úgy nap, hogy ne nézegettem volna végig az összes órát a webshopban, mert egyszerűen annyira szép mindegyik, hogy nem tudtam választani közülük. Mindenképpen arany színű chronograph-os órát szerettem volna valami szolid kis kővel díszítve, de a bőség zavarában sokszor elcsábultam más jellegű órák iránt is. Mostanra viszont nagyjából letisztázódott, hogy melyik lesz a befutó. Igaz, hogy felpróbálni még nem volt alkalmam, de remélem, hogy magamon is tetszeni fog majd, mert a képek alapján már teljesen elvarázsolt.

A hivatalos magyar weboldal szerint a Mark Maddox egy új irányt képvisel a minőségi divatórák piacán. A spanyol gyártó a legújabb divattrendeket kombinálta a minőségi kialakítással valamint az elérhető árakkal és tulajdonképpen így születtek meg ezek a luxus kidolgozású órák. Szerintem egyébként abszolút helytálló ez a kis leírás, mert ha jól emlékszem már 12.990 Ft-ért is lehet találni náluk igazán csinos darabokat. Mielőtt megmutatnám a kiszemeltemet, összegyűjtöttem néhányat a kedvenceimből.


Először az MM3005-05 ezüst színűt akartam megvenni, és az igazat megvallva, ha lett volna arany színben, akkor biztos, hogy azt a modellt választom, de mivel elsősorban arany színű órára vágytam, "elmentettem" egy későbbi alkalomra. A második nagy kedvencem az alsó sorban lévő sötétkék óra volt, de végül a színe miatt ez is kiesett, pedig egyébként szerintem elképesztően gyönyörű. Most már elárulom, hogy a kiszemelt darab (MM3003-90) is rákerült a képre, de az igazat megvallva nem ez alapján a kép alapján esett rá a választásom, hanem a néhány Pinteresten talált fotó győzött meg. Nézzétek csak!


Egyelőre határozott vagyok a dolgomban, aztán majd meglátjuk, élőben mi fog kisülni belőle. Remélem az üzletben is annyira fog majd tetszeni, mint amennyire a képeken, és hosszú távon is jó befektetésnek bizonyul majd. Az órát egyébként több webáruházban illetve óraszaküzletben meg lehet vásárolni, ha jól emlékszem mindenhol 24.900 Ft-ba kerül.



Ti szoktatok órát hordani? Melyik a kedvencetek? Ismertétek korábban a Mark Maddox márkát? Mit szóltok az én kiválasztottamhoz?





Címkék: , , ,

22 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 25. 17:48 , Blogger Unknown írta...

nekem van egy arany mark maddox órán, nagyon szeretem. nem kopik nem karcolódik szép, imádom:)

 
Időpont: 2014. január 25. 18:58 , Blogger djkaty írta...

A két ezüst nagyon tetszik, de a többiek valahogy nem fogtak meg. Ha lenne rózsaarany színben az ezüstökhöz hasonló, akkor biztosan azok tetszenének a leginkább :-)

 
Időpont: 2014. január 25. 19:04 , Blogger Nita írta...

Én nagy karórás vagyok, mióta az eszemet tudom, hordok. Eddig mindig én is beértem az olcsóbbal. Viszont nemrég bennem is megfogalmazódott, hogy érdemes lenne egy nagyobb összeget rászánni egyre, hiszen az öltözékem alapvető eleme, amelyet minden nap hordok. Szóval a posztod nem is jöhetett volna jobbkor. :)

 
Időpont: 2014. január 26. 9:00 , Anonymous Névtelen írta...

Nagyon szepek!Meg nem ismerem ezt a markat,de ajanlom nyugott szivvel a Fossil oratak,en nemregiben vettem s imadom!!!Amiert ameriki orat vettem,mert 10barros s 10-15evig napi hordas mellett is ora marad! Tovabbi szep napot! :)

 
Időpont: 2014. január 26. 11:07 , Blogger Franciska írta...

Ezek gyönyörűek, mostanában én is nagyon szeretnék egy órát, ami nem pár hétre szól, és ezek közül simán viselném bármelyiket.

 
Időpont: 2014. január 27. 11:50 , Blogger Bogi Vrg írta...

Wow, nagyon szépek!

 
Időpont: 2014. január 27. 12:06 , Blogger Viki írta...

Jajj de jó, hogy ezt megírtad, így még biztosabb vagyok benne, hogy ez lesz a tökéletes óra! :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:07 , Blogger Viki írta...

Igen, azt mondjuk én is sajnálom, hogy egy-egy modell csak egyféle színben kapható, mert egyébként én a második ezüstöt választanám arany színben. :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:07 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy hasznosnak találtad Nita, remélem tudtam segíteni a döntésben! :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:09 , Blogger Viki írta...

Köszi, hogy megosztottad a tapasztalataidat. :) Én is néztem Fossil órákat, sőt volt is egy, ami felkerült a kívánságlistámra, de az az igazság, hogy az már megint egy magasabb árkategória, és úgy vagyok vele, hogy ha ennyiért is találok szép, minőségi darabot, akkor inkább ezt választom. :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:10 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy Neked is tetszenek Franciska. Érdemes szétnézni több webshopban is, hiszen ezeken kívül jó pár csodás modell közül lehet még válogatni. :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:11 , Blogger Viki írta...

Ugye?! És élőben is fantasztikusan néznek ki. :)

 
Időpont: 2014. január 27. 13:47 , Blogger A. írta...

En se ismerem ezt a markat, muszalj lesz rola valamit megtudnom, mert mar regota varok egy szep, nem mereg draga es stilusos karora utan :)

 
Időpont: 2014. január 27. 15:09 , Blogger Marcsi Kincsesládikája írta...

Én az egyik Joy magazinban találkoztam először ezzel a márkával, és abban a pillanatban eldöntöttem hogy összespórolok egy azóta már kinézett darabra :)) Alig várom hogy az enyém lehessen ^^

 
Időpont: 2014. január 27. 17:27 , Anonymous Névtelen írta...

Szia!

A MM3005-05 ezüst színű árára emlékszel esetleg?
Szép órát néztél ki, én viszont inkább esüst színben vennék, mert általában ezüstöt hordok ha van rajtam kiegészítő.
80 ezer Ft-ot én nem adnék egy óráért, ennyiért már lehet letámadnak a metrón vagy akárhol, ill. ha baja lesz, pl. eltörik a kijelző, akkor nem 2 ezer megjavítani és nem is lehet akárhol.
Most olcsóbb órám van (3db), boltban vettem, 2 divatóra (New Yorker), az elem általában 1 évet bír. Van egy aminek farmeres szíja volt, azt azért szerettem, de a sok év alatt elkoszolódott és csak bőrre lehetett rajta cserélni, így már semmi extra, de még megvan, azt óraboltban vettem direkt. Nálam is tervben van egy új óra, az olcsóbbakat hétköznap nyugodt szívvel hordom és munka közben se féltettem pl. a karcolástól.

Üdv.:

Viki

 
Időpont: 2014. január 27. 17:30 , Anonymous Névtelen írta...

Közben megtaláltam az árát a honlapon.

 
Időpont: 2014. január 30. 21:00 , Blogger Franciska írta...

Hát szét is néztem pár webáruházban sajnos :D Találtam párat, ami igazán de igazán a kezemre illő :D
Ő lenne az egyik, szerintem vele majd meg is lepem valamikor magam :)
http://www.noiorakwebaruhaza.hu/noiorak-roze/mc0001-99noiora

 
Időpont: 2014. április 7. 9:03 , Anonymous Névtelen írta...

Nekem is Mark Maddox rózsa arany színű órám van.Kivűl körben kövekkel, és az óra lapon is kövek vannak. Karácsonyra kaptam. Az üvege tényleg karcálló. DE a lánc belül, ahol a csattal találkozik, iszonyatosan le van kopva a szine, plusz a láncok között is kopik. Fél év van a kopására garancia. Most lesz alkalmam bevinni, pénteken az üzletbe. Kíváncsi vagyok mit szólnak.... A köveknek semmi bajuk, nem mozognak, stabilak, men mattak. A kopásra visszatértve: nagyon vigyázok rá, hogy ha kezetmosok, nem follyon rá a víz, és nem is fürdök, mosogatok vele, hiába vízálló. Aparfümöt is megvárom, hogy beszívja a bőröm, csak utánna veszem fel.... Ezek ellenére, néha ügyetlen vagyok, és odaverem véletlen az ajzóhoz, kapubejáróhoz, de tényleg karcálló az üveglap.

 
Időpont: 2015. január 27. 23:13 , Blogger Fehér Soma írta...

Nos, egy évvel a poszt megírása után azt hiszem, az első férfi hozzászóló is befut :D Teljesen véletlen jutottam el ide, kinéztem én is egy (nyilván férfi) Mark Maddox karórát, ami után nyomozok, hogy kiféle-miféle. Leányok, van valakinek az egy év alatt hasznos tapasztalata a márkával kapcsolatban? Megéri a pénzét? Egyébiránt én a HC0002-57 típust szemeltem ki - letisztult, elegáns, mégis kellően férfias.

 
Időpont: 2015. február 4. 7:30 , Blogger Viki írta...

Nekem a poszt megírása óta 2 Mark Maddox órám is lett, egy arany és egy ezüst, amikkel maximálisan elégedett vagyok. A lánc részeken ugyan van már rajtuk néhány apró karc, de egyáltalán nem feltűnő. Szerintem ár-érték arányban messze a legjobb márka, úgyhogy én bátran merem ajánlani. :)

 
Időpont: 2015. február 4. 7:31 , Blogger Viki írta...

Nekem szerencsére csak a lánc azon részén van néhány apró karc, ami folyamatosan az asztallal érintkezik. De az sem vészes.

 
Időpont: 2015. február 17. 19:14 , Blogger Réka írta...

Nekem 2 honap után ( nem minden nap hordom ) le kopott az óra fej része ... Es az üzletben azt mondják nincs kopásra garancia ..... Érdekes .. Ezek után en nem ajánlom

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal