2014. január 11., szombat

LOVELY SNOW BLUSHER - 1 PINK PRINCESS


Pár hónappal ezelőtt még tuti nem vettem volna meg ezt a pirosítót, egy ideje viszont teljesen rá vagyok kattanva a fényes, enyhén csillámló darabokra, úgyhogy amikor megpillantottam ezt a gyönyörűséget a Rossmannban kb. 600 Ft-ért, nem gondolkodtam rajta sokat.

Ha jól emlékszem, az Avon Diamond kollekciójánál kezdtek el jobban érdekelni a fényes dolgok, konkrétan a highlighter volt, ami a képek alapján abszolút meggyőzött, viszont úgy éreztem, hogy még 1.800 Ft-ot sem ér meg, ha aztán úgysem fogom használni. Mert ismerem magam, úgysem használtam volna. Aztán jött ez a kis csillámló csoda, aminél azt mondtam, hogy na jó, akkor tegyünk egy próbát, ha mégsem jó, legalább nem 1.800 Ft-ot dobok ki az ablakon.

A termékleírás alapján a Lovely Snow blusher egyébként egy ásványi pirosító, ami "halványan színez és világosítja az arcbőrt. A smink tökéletes befejezése, friss arcbőr hatással." Elég ígéretes, nem?

A csomagolása szerintem irtó cuki, ez a kis hópelyhes dizájn nekem nagyon bejön. És egyébként ezt a nagy fehér tartókát leszámítva (ami egyébként csak arra jó, hogy gyönyörűen összegyűjtse az apró púderszemcséket meg csillámokat) szerintem egészen kellemes látványt nyújt.


És hát a színe, az valami csodás. Érdekes egyébként, mert az üzletben sokkal rózsaszínesebb beütésű volt, és most, ahogy lámpafénynél nézegetem, határozottan rózsaszínesebbnek tűnik, mint nappali fényben és mint a képeken. Viszont arcon (és majd meglátjátok, hogy a csuklómon is) már megint a rózsaszín érvényesül benne.

A lila és arany rész egy kicsit csalóka, én azt hittem, hogy a 3 szín együtt majd valami szép kis egyveleget fog alkotni, de sajna a lila annyira elnyomja a többi színt, hogy más nem is látszódik, úgyhogy én gyorsan le is szedtem. Mivel elég könnyű, krémes állaga van, egyszerűen köröztem rajta néhányat az Essence pirosító ecsetemmel, és az szépen "le is porolta" a felesleget. Ezzel persze az arany réteg is lejött, de végül is nem bánom, mert a pirosítóban amúgy ezüst színű csillámok vannak, így legalább nem fog keveredni a kettő.


A csuklómon lévő színminta három áthúzással készült, nyilván ecsettel ettől sokkal visszafogottabb a végeredmény, de arcon amúgy is fura lenne, ha ilyen "töményen" használnánk. 

A tartósságán én egyébként nagyon meglepődtem, azt hittem, hogy 2-3 óra után már semmi nem fog látszani belőle, de szerencsére nem így volt. Reggel 10 körül vittem fel belőle egy vékony réteget a natúr arcomra (semmi hidratáló krém, semmi alapozó, semmi BB krém, amibe bele tudott volna tapadni) és délután 3-kor még enyhén látszott rózsaszínes fénye.

Összességében a mesés szín, és a pénztárcabarát ár engem egyértelműen meggyőzött, úgyhogy bátran tudom ajánlani Nektek is a Lovely Snow blusher - Pink Princess árnyalatát. Ha egy olcsó, jó ár/érték arányú, csillámló pirosítót kerestek, érdemes vetnetek rá egy pillantást.



Nektek, hogy tetszik a Lovely új ásványi pirosítója? Ti szeretitek az enyhén csillámló pirosítókat?





Címkék: , , , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 11. 9:42 , Blogger Dii írta...

A Lovely újítása óta nem is vettem szemügyre a sminkeket (a lakkokon kívül), így ennél a havas kiadásnál is csak a lakkokat szemlélgettem, a többi felett valahogy átsiklottam. Úgy látom, most már érdemesebb jobban szemügyre venni a többi terméket is :3 Nagyon kis kellemes és igazán télies benne ez az ezüstös csillogás!

 
Időpont: 2014. január 11. 10:47 , Blogger Anna írta...

Nagyon szép. :)

 
Időpont: 2014. január 11. 13:41 , Blogger Timeinspo írta...

Nagyon szép. :) Olyan régóta nem nézegettem a dolgait a Lovelynak (csak a körömlakkjukat), hogy nem is tudtam, hogy ilyen szépségeket rejt. :) Most nálam is pirosító tesztet van a blogon. :)

http://life-beauty-me.blogspot.com/2014/01/a-legjobb-pirosito-qianle-pirosito-teszt.html

 
Időpont: 2014. január 16. 19:11 , Blogger Viki írta...

Dii: Eddig én is mindig csak a körömlakk szekciót nézegettem a Lovely állványon, de ezt a szépséget egyszerűen nem lehetett nem észrevenni. :)

Moon Angel: Nagyon örülök, hogy tetszik. :)

Bianka: Örülök, hogy Neked is tetszik Bianka! :)

Sora Vivien Kiss: Bizony, úgy tűnik érdemes lesz mostantól jobban szétnézni a Lovely állványoknál. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal