2014. január 12., vasárnap

ESSESNCE KIFUTÓ TERMÉKEK - SZÍNMINTÁK


A héten csütörtökön jött a hír az Essence-től, hogy a DM-ben elkezdték kiárusítani a kifutó termékeket. Igaz, hogy amikor első körben átfutottam a listát azokról a termékekről, amik véglegesen kikerülnek az állandó szortimentből, nem igazán keltette fel egyik sem az érdeklődésem, de azért úgy voltam vele, hogy csak vetek egy pillantást rájuk élőben is. Úgyhogy pénteken kinéztem a szerencsi DM-be, és ahogy látjátok sikerült is elhoznom magammal pár dolgot. Nyilván még nem volt időm őket alaposan tesztelni, de mivel ilyenkor mindenhol gyorsan fogynak a készletek, úgy gondoltam, mutatok néhány színmintát, hátha valaki még éppen vacillál ezeknek a termékeknek a beszerzésén.


Ezekkel a Metal Glam szemhéjpúderekkel már akkor is szemeztem, amikor még teljes áron voltak, úgyhogy nem is tudom, hogy felejtkezhettem meg róluk. Ha jól emlékszem, 2 vagy 3 árnyalat volt belőlük akciós, nálunk ebből kettő volt kitéve, az ezüst 08 n'ice frosting, és a narancsos 06 miss tangerine. 350 Ft-ért nem gondolkodtam rajtuk túl sokat, az ezüstből még maradt pár darab, a narancsosból viszont én hoztam el az utolsót. Ahogy a képen is látjátok, gyönyörű,  fényes, valóban metálos szemhéjpúderről van szó, a 08 n'ice frosting highlighternek is tökéletesen megállja a helyét. Az állaga mondhatni tökély, nagyon krémes és könnyen eldolgozható. A képek készítésénél először egy arctisztító kendővel áttöröltem a kezem, és úgy húztam rá a mintát, ezért ilyen erőteljes a színe, szárazon valamivel visszafogottabb. A bal oldali minta két áthúzással készült, a jobb pedig eggyel.


Az Essence Metal Glam 08 n'ice frostinghoz hasonlóan a 06 miss tangerine is egy csodaszép fényes, metálos darab. Érdekes egyébként, mert mindkét szemhéjpúder teteje egy vékony rétegben tele van csillámokkal, alatta viszont már "csak" ez a gyöngyházfényű anyag van. Mondjuk én egyáltalán nem bánom, mert hétköznapokon nem igazán szeretek csillámos dolgokat viselni, úgyhogy én ezeket sokkal jobban ki tudom majd használni. Ennek is ugyan olyan könnyű, krémes állaga van, mint a n'ice frostingnak, úgyhogy nekem egyből belopta magát a szívembe. A minta itt is enyhén nedves alapra készült, a bal oldali két, a jobb pedig egy áthúzással.



Az Essence Nigh Club palettákról én valamiért mindig a gyenge pigmentáltságra asszociáltam, pedig soha még csak ki sem próbáltam egyelten tesztert sem. Nem tudom miért, de ezek valahogy nem érdekeltek annyira, hogy közelebbről megnézzem őket, most viszont, hogy ott voltak "kéznél" gyorsan végigfutottam őket is. Ha jól emlékszem nálunk 3 különböző paletta volt kitéve, én ezek közül a lilás és szürkés színeket tartalmazó 03 dance-til-dawn nevűt hoztam el. 8 csodás, intenzív, jól kombinálható szín 350 Ft-ért. Szerintem ettől nem is kívánhatnánk többet, úgyhogy elképzelhető, hogy visszanézek a másik két palettáért is. Ezek a színek egyébként már közel sem olyan krémesek, mint a Metal glam szemhéjpúderek, viszont én abszolút kellemeset csalódtam bennük. A mintákat itt is nedves alapra készítettem, önmagukban kevésbé erőteljesek, de szemhéjpúder alapozóval szerintem hasonló hatást lehet elérni.

Ahhoz képest, hogy nem fűztem túl nagy reményeket ezekhez a kifutó termékekhez, azért végül csak sikerült egy-két szuper terméket találnom. A DM-ben körömlakk fronton nem volt túl nagy a választék, úgyhogy azok miatt mindenképpen benézek majd a Rossmannba, hiszen azért azok közt is van egy-két ígéretesnek tűnő darab. Nagyon örülök, hogy sikerült ezeket a termékeket beszereznem, és Nektek is bátran tudom őket ajánlani. Ennyi pénzért szerintem nem érdemes kihagyni őket.




Ti terveztek valamit beszerezni a kifutó termékek közül? Próbáltátok már ezeket a darabokat? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok velük kapcsolatban?





Címkék: , , , , , ,

9 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 12. 9:10 , Blogger Rúzsnyom Niki írta...

köszi, sokat segítettél ezzel a poszttal. Ezt a palettát magamtól biztosan nem vásároltam volna meg, de így :D Egyértelműen jön haza:)

 
Időpont: 2014. január 12. 9:42 , Blogger PinkGyöngy DIY Blog írta...

Uhh, gyönyörű ez a paletta! *.* Én tegnap voltam DM-ben, de sajnos a palettákból már egy darab sem volt. :(
Helyette egy arany szemceruza jött velem haza, ami szintén meglepően jól pigmentált és tényleg tartós (viszonylag) + a snmw spirálra sikerült lecsapnom, egyébként nálunk már teljesen le voltak pusztítva a kifutó termékek.:(

 
Időpont: 2014. január 12. 10:14 , Blogger Unknown írta...

Nekem is tetszik a poszt.:) x
Bianka
http://ruhamania.blogspot.hu/

 
Időpont: 2014. január 12. 12:50 , Blogger Thimmyke írta...

Szép ez a paletta! én az elmùlt 3 napban 2 dm-ben voltam és kb semmi volt már... de még normàl termék sem nemhogy akciòs... :/

 
Időpont: 2014. január 12. 16:57 , Blogger Anna írta...

A lila paletta most felkerült a kívánságlistámra. :)

 
Időpont: 2014. január 12. 19:22 , Blogger Miss Nobody - Kitti írta...

Köszi hogy megmutattad! A palettát tuti megveszem!

 
Időpont: 2014. január 12. 20:57 , Blogger Johanna (YouYou) írta...

Hú a Miss Tangerine nagyon gyönyörűséges. *-*

 
Időpont: 2014. január 13. 14:53 , Blogger djkaty írta...

Természetesen nálunk DM-ben nincs Essence, a Rossmann és a Müller pedig még nem kezdte el a kiárusítást a múlt hét végén. Ma is benézek majd, hátha, mert az a 8-as paletta álomszép.

 
Időpont: 2014. január 16. 19:08 , Blogger Viki írta...

Ilyenkor örülök, hogy vidéken lakom, és nem sok sminkőrült mászkál erre. :D A Rossmannban mondjuk még nem jártam, de arra számítok, hogy azért még ott is lesz miből válogatni. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal