2014. január 25., szombat

ESSENCE - 153 SWEET OR NUDE?


A mai bejegyzés főszereplője ismét egy kifutó Essence körömlakk, a 153 Sweet or nude? árnyalat, amit most 350 Ft-ért tudtok megvásárolni a Müller, DM, Rossmann drogériákban és a Douglas parfümériákban. A legutóbbi Essesnce Grey-t to be here a tartóssága miatt nem igazán került közel a szívemhez, ezért kicsit félve közelítettem ehhez a cuki rózsaszínes árnyalathoz is, de úgy voltam vele, hogy 350 Ft-ért megér egy próbát.



Az ecset és az üveg a szokásos, az állag viszont már sokkal "krémesebb", sűrűbb, mint a Grey-t to be here-nél. Én sokkal jobban szeretem ezt a formulát, mert nem kell folyton azért küzdenem, hogy pont megfelelő mennyiségű lakk kerüljön az ecsetre. 

A színe szerintem mesés, olyan kis könnyed, visszafogott, elegáns, én még egy menyasszonyi manikűrt is simán el tudok vele képzelni. 

Eleinte attól féltem, hogy emiatt a "gyöngyházas" jelleg miatt csíkozódni fog a körmeimen, de szerencsére ilyet egyáltalán nem tapasztaltam. 2 rétegben mondhatni tökéletesen fed, mondjuk itt a közeli képeken egy-két helyen átüt a körmöm vége, de élőben ez egyáltalán nem feltűnő. 


A csíkozódás mellett a másik mumus a tartósság volt. A Grey-t to be here-ből kiindulva itt sem számítottam túl nagy teljesítményre, de szerencsére a Sweet or nude? megcáfolta az előítéleteimet. A Morgan Taylor Need for speed lakkját használtam alapként és fedőlakként is, és így 3 teljes napot kibírt, amiben extraként volt egy hajmosás is. Úgyhogy engem minden tekintetben meggyőzött, és bátran merem Nektek is ajánlani, mert ennyi pénzért szerintem nagyon megéri.

Túl sok csicsát vagy díszítést szerintem nem igényel ez a lakk, úgyhogy én csak néhány strasszkővel dobtam fel. Mivel a kész manikűrről már csak telefonos képek készültek, külön bejegyzésben nem fog szerepelni, itt viszont mutatok egy képet róla, hogy én hogyan viseltem. 




Nektek, hogy tetszik a 153 Sweet ot nude? Megvásároltátok már korábban, vagy most a leárazások során?





Címkék: , , , , ,

23 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 25. 13:43 , Blogger Zsófi írta...

Szép lakk :) Nekem talán 5 db Essence Colour&Go lakkom van , ami simán kibír 5-6 napot fedőlakk nélkül .

 
Időpont: 2014. január 25. 14:01 , Blogger Franciska írta...

Nagyon szép lett a manikűr :) Én is megvettem ezt a lakkot, de nekem kell 3-4 réteg, hogy igazán fedjen, sajnos.

 
Időpont: 2014. január 25. 14:09 , Blogger Anna írta...

Szép ez a lakk. :) Sajnos én lemaradtam a leárazott lakkokról, amiből pedig még volt, az megromlott vagy nem tetszett. egyetlen egy szürke sand lakkot tudtam megvenni. :D

 
Időpont: 2014. január 25. 14:11 , Anonymous Névtelen írta...

Szerintem nagyon szép színe van!:))

 
Időpont: 2014. január 25. 14:32 , Blogger Próbatétel írta...

Tetszik ezzel a díszítéssel, de magában nekem nem, én tényleg nem szeretem a gyöngyházas fehér, vagy rózsaszín lakkokat. Viszont szerintem nem menyasszonyos, hanem ballerínás :D

 
Időpont: 2014. január 25. 14:37 , Blogger Unknown írta...

Gyönyörű szín, és a képek is mesések:)) x
Bianka
http://ruhamania.blogspot.hu/

 
Időpont: 2014. január 25. 14:43 , Blogger cs.szandraa írta...

az a kis díszítés még pont belefért, nekem nagyon tetszik ! :)

 
Időpont: 2014. január 25. 15:05 , Blogger Dóri RFB írta...

Gyönyörű ez a szín, a strasszkövek pedig külön jól állnak neki! :)

 
Időpont: 2014. január 25. 15:16 , Blogger Manna (mannakörmök) írta...

hm... erősen gondolkozom rajta. :)

 
Időpont: 2014. január 25. 16:52 , Blogger Réka írta...

a kővel feldobva nagyon megtetszett :)

 
Időpont: 2014. január 26. 16:53 , Anonymous Névtelen írta...

Szia Viki, lehet nem a legjobb helyre írok, de az egyik bejegyzésedben írtad, hogy szóljunk, ha valami hibát tapasztalunk a blogon. Én azt vettem észre, ha szeretnék megnézni régi bejegyzéseket, egyszerűen eltűnnek a képek és semmit nem ad be, csak a szöveget. Nem tudom, hogy a rendszer, vagy vajon mi okozhatja, de légy szíves próbálj tenni valamit, mert nagyon szeretek a régi bejegyzéseket is olvasni :)
A körmöd pedig nagyon szép :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:12 , Blogger Viki írta...

Hűűű, na nekem egyik Color&Go sem bírja eddig, még alap + fedőlakkal sem, de Te akkor nagyon szerencsés vagy.

 
Időpont: 2014. január 27. 12:15 , Blogger Viki írta...

Lehet, hogy picit vastagabb rétegben kellene próbálkoznod. Én mondjuk nem ragaszkodom a teljes fedéshez, szóval nem zavar, ha picit átsejlik a körömvégek, úgyhogy nekem két közepes vastagságú réteg elég volt belőle. :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:16 , Blogger Viki írta...

Uhh. :/ Én most egyáltalán nem panaszkodhatom, mert egész sok akciós terméket sikerült megvennem.

 
Időpont: 2014. január 27. 12:16 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy Neked is tetszik Viktória!

 
Időpont: 2014. január 27. 12:17 , Blogger Viki írta...

Régen én sem szerettem, olyan kis nyanyásnak tartottam őket. :D Ez viszont a szívem csücske lett, úgyhogy biztosan sokszor elő fog még kerülni. :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:17 , Blogger Viki írta...

Köszönöm Bianka! :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:18 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy így gondolod Szandra! :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:18 , Blogger Viki írta...

Köszi Dóri, nagyon örülök, hogy Neked is tetszik! :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:19 , Blogger Viki írta...

Ennyi pénzért szerintem nem érdemes kihagyni! :D

 
Időpont: 2014. január 27. 12:19 , Blogger Viki írta...

Köszi Réka, örülök, hogy tetszik! :)

 
Időpont: 2014. január 27. 12:22 , Blogger Viki írta...

Szia! Köszönöm, hogy ezt megírtad, mert én észre sem vettem. Ahogy most visszanéztem, közel egy évnyi bejegyzésből tűntek el a képek, amiről fogalmam sincs, hogy hogyan történhetett. Legalábbis amikor én megnyitom, a kép helye ott van, de csak egy hatalmas nagy X van csak rajta. Elkezdem visszatöltögetni a képeket, de az biztos, hogy nem egy-két nap lesz, mire minden a helyére kerül. Minden esetre még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :)

 
Időpont: 2014. január 31. 18:44 , Blogger Thimmyke írta...

Szép kis lakk, de mivel van hasonlóm otthagytam. A mani nagyon kis csini lett. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal