2014. január 28., kedd

BIODERMA ATODERM MAINS KÉZKRÉM


A blogon általában a pozitív tapasztalataimat szoktam Veletek megosztani, de úgy gondlom, hogy néha érdemes szót ejteni azokról a termékekről is, amelyek nem váltak be, hiszen sokszor egy negatív vélemény is segíthet a vásárlásnál. Gondolom ebből már kitaláltátok, hogy a mai bejegyzés főszereplőjével, a Bioderma Atoderm kézkrémével nem vagyok maradéktalanul elégedett.



Nem mondhatnám, hogy túl régre nyúlik vissza a kapcsolatom ezzel a kézkrémmel, magával a márkával viszont annál inkább. A Sebium Pore Refiner-rel 2012 tavaszától, a Hydrabio Light arckrémmel pedig a legutóbbi Glamour napok óta vagyunk nagy barátságban, méghozzá olyannyira, hogy úgy döntöttem, beszerzem a Hydrbio család arctisztítóját is. Sajnos a gyógyszertárban éppen kifogytak belőle, viszont a patikus hölgy mutatott egy szuper(nek tűnő) szettet, amiben ez az Atoderm kézkrém és egy Atoderm ajakápoló volt, nagyjából 1.500 Ft-ért. Mivel már amúgy is ki akartam próbálni ezt a kézkrémet, úgy voltam vele, hogy üsse kavics, ennyit megér, hiszen a márka korábban próbált termékeivel abszolút meg voltam elégedve.

A leírás szerint ez egy parabénmentes, hipoallergén kézkrém, amelyet kifejezetten a száraz, kirepedezett kéz mindennapi ápolására ajánlanak. Hosszan hidratálja a bőrt és nem hagy zsíros réteget a kézfelületen. Na ez az utolsó pont nálam egyértelműen megdőlt, és tulajdonképpen ez az, ami miatt nem lett a szívem csücske a Bioderm Atoderm kézkréme. 

Az állaga egyébként viszonylag sűrű és krémes, én leginkább a hűvösebb, téli időszakban tudom elképzelni, nekem legalábbis ez nyárra már túl sok lenne. Az illata visszafogott, én az igazat megvallva nem is igazán érzek rajta semmit sem, de alapvetően ugye nem is ez a fő funkciója.


Az első alkalommal, amikor kipróbáltam, a kézfejemet nagyon szépen rendbe hozta, viszont a tenyeremben furcsa, ragacsos érzést hagyott és olyan volt, mintha valami szilikonos réteggel bevonta volna a kezem. Úgy éreztem, hogy nem tud tőle szabadon lélegezni a bőröm, hozzátéve beszívódni se nagyon akart. Persze nem írtam le ilyen hamar, azt hittem, hogy túl sokat kentem belőle, ezért párszor még próbálkoztam vele, de sajnos a legkisebb mennyiségnél is ugyan ezt a kellemetlen érzést tapasztaltam. Kár érte, mert egyébként a kiszáradt kézfejemet tényleg nagyon jól hidratálta. Persze így is el fogom használni, de kizárólag csak a kézfejemre és oda is csak lefekvés előtt, amikor már nem nagyon kell attól félnem, hogy minden ragacsos lesz, amihez hozzáérek.



Ti próbáltátok már a Bioderma Atoderm kézkrémet? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok vele kapcsolatban? Melyik a kedvenc/aktuális kézkrémetek?





Címkék: , , ,

8 megjegyzés:

Időpont: 2014. január 28. 16:01 , Blogger Queen of my mistakes írta...

Jelenleg egy Müller sajátmárkás vaníliás-mandulás kézkrémet használok, az egyelőre tökéletesen teljesíti az elvárásokat :)

 
Időpont: 2014. január 28. 18:43 , Anonymous Zsófi írta...

Szia! Jelenleg a Neutrogena anti-ageing kézkrémet használom, eddig tökéletes :)

 
Időpont: 2014. január 29. 22:46 , Blogger kinga írta...

Jelenlegi kedvenc egy Loccitane she vajas krém. :)

 
Időpont: 2014. február 2. 16:07 , Blogger dyna írta...

bírom, amikor pont azt hangsúlyozzák, amit valójában nem valósít meg a krém. :) a vichy nyári napolajom volt ilyen, ami persze nevéből adódóan napolaj és persze, h olajos, ám óriás betűkkel volt rajta, h ez bizony nem és beszívódik és de jóóó, ehhez képest pont olyan volt, mint egy hagyományos napolaj, úgyhogy idén persze nem is vettem újra. :)

én igazából nem találtam még meg a kedvenc kézkrémemet, tavaly tél óta a tbs mandulás tubusosát használom (és itthon még vagy a málnás vagy a mandulás testvajból is kenek reggelenként/esténként, vagy a nemrég felbontott tapio márkájú shea vajból -ebből mondjuk csak éjszakára-), de egyiket sem érzem, h olyan jól rendbe rakná a kezem, mint mondjuk régen a neutrogena extra száraz bőrre való kézkencéje vagy akár a lush helping hands-e, azt is vagy 3 évig használtam és szívleltem, de szintén baromi nehéz krém, ennél könnyebbet szeretnék). a mandulás tubus most fog elfogyni és jön a nagy rózsás, már ősz óta a kencés fiókban várja, h bevessem, bízom benne. egyébként pedig meg kellene nézni a Kinga által is említett L'occitane márkát, sokan dicsérik. ^^

 
Időpont: 2014. február 8. 19:19 , Blogger Viki írta...

Ez az Aveo-s?

 
Időpont: 2014. február 8. 19:20 , Blogger Viki írta...

Korábban én is nagy Neutrogena fan voltam, de a kíváncsiságom győzött és elkezdtem más márkákat is kipróbálni. :)

 
Időpont: 2014. február 8. 19:22 , Blogger Viki írta...

Én a rózsás L'Occitane kézkrémet próbáltam, azt hiszem egy Marie Claire-hez volt ajándék, de az igazat megvallva nem vágódtam tőle hanyatt. Az illata mondjuk elég kellemes, meg sokáig érződik, viszont nem éreztem azt, hogy sokkal jobban hidratálna, mint egy drogériás kézkrém. A cseresznyevirágosat viszont szívesen kipróbálnám. Egy mini tusfürdőm van belőle és annak valami fantasztikus az illata. :)

 
Időpont: 2014. február 8. 19:25 , Blogger Viki írta...

Én legközelebb a TBS kendemagolajos kézkrémét akarom majd kipróbálni, azt hiszem Hemp néven fut. Nagyon sok pozitív véleményt olvastam róla Krémmánián. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal