2013. december 16., hétfő

Rimmel Space Dust - 005 Total Eclipse


A múlt hét vasárnap Kassán jártam a Karácsonyi vásárban. Még itthon eldöntöttem, hogy ha törik, ha szakad, én bizony venni fogok legalább egy olyan körömlakkot, amihez itthon nem lehet hozzájutni. Nem volt igazán nehéz dolgom, mert abban az egy áruházban ahol jártunk, nagyjából ugyan azokat a márkákat lehetett kapni, mint itthon, vagy ami ismeretlen volt, abból nem találtam különleges színt. A Rimmel állványon viszont feltűnt két gyönyörűség a Space Dust lakkok között, a karácsony-zöld színű 005 Total Eclipse és az ezüst 007 Shooting Star. Az imádott homok finis és a csodás színek minket egyből levettek a lábunkról, úgyhogy Anyával el is hoztuk mindkettőt. Igaz, hogy eddig én még nem találkoztam itthon ezekkel a színekkel, de annyira klassz mindkettő, hogy szerintem megérdemelnek egy kis figyelmet.



Érdekes egyébként, hogy az itthon kapható két szín annyira nem győzött meg, hogy megvegyem őket, pedig a sand lakkok engem egytől-egyig mind elvarázsolnak. A Total Eclipse-nek viszont sikerült teljesen lenyűgöznie, pedig annyira nem is rajongok a zöld színért.

Ahogy látjátok a fenti képen, az üvegben a zöld mellett megcsillan egy kis lilás és kékes fény is a lakkban, sajnos ebből a körmökön már semmi nem látszik, de még így is imádni való a végeredmény. A sötét szín és a homok finisű lakkoktól megszokott erős fedés miatt azt hittem, hogy belőle is elég lesz egy réteg, de végül kettővel lett teljes az összkép.

A tartósságát közepesnek mondanám, a Morgan Taylor - Need for speed alaplakkjával nálam 3 napot bírt ki tökéletesen, utána a körömvégeken igen erősen elkezdett pattogzani. Elképzelhető, hogy fedőlakkal meg lehetne hosszabbítani az élettartamát, de akkor ugye oda a csodás sand finis.




Sajnos a sötét, borongós idő nem igazán kedvezett a fényképezéshez, úgyhogy a csillogásból nem sok minden érvényesül, de napsütésben csak úgy szikráznak benne a csodás zöld színű csillámok. Én teljesen beleszerettem ebbe a színbe, főleg így Karácsony előtt. 



Nektek, hogy tetszik a Rimmel Space Dust 005 Total Eclipse lakkja? Szeretitek a homok finisű körömlakkokat? 



Facebook  |  Bloglovin  |  Pinterest  |  Instagram



Címkék: , , , ,

10 megjegyzés:

Időpont: 2013. december 16. 11:45 , Blogger mdollasnails írta...

ez a lakk nekem is megvan.ez szerelem volt első látásra.egyik kedvenc sand lakkom,imádom a színét,mindent úgy ahogy van :)

 
Időpont: 2013. december 16. 12:16 , Anonymous Névtelen írta...

Nagyon szép, kár hogy itthon nem lehet kapni :(

 
Időpont: 2013. december 16. 12:24 , Blogger djkaty írta...

Tényleg nagyon szép, kár, hogy ide nem hozták be :-(

 
Időpont: 2013. december 16. 15:26 , Blogger Thimmyke írta...

Szépséges! Az ezüstre is kíváncsi vagyok! :3

 
Időpont: 2013. december 16. 16:22 , Anonymous Névtelen írta...

Tetszik ez a lakk!!! Ezüstre kíváncsi vagyok én is :)

 
Időpont: 2013. december 16. 16:58 , Blogger Eleni írta...

Ez nekem is kell O.O Igaz van két szürkém, de ez tényleg fekete! Baromi klassz :)

 
Időpont: 2013. december 16. 17:56 , Blogger Zsófi írta...

Tényleg gyönyörű szín :)
Én nagyon szeretem a homokfinisű lakkokat
Az én kedvence ő : http://mazsolavilag.blogspot.hu/2013/12/mikulasbacsi-hozta.html

 
Időpont: 2013. december 16. 21:34 , Blogger Unknown írta...

nagyon csini ^^
www.underthespellofbeauty.blogspot.hu/

 
Időpont: 2013. december 16. 22:18 , Blogger Hajnal írta...

Nekem nagyon tetszenek az ilyenek. :)

* Nálam nem jön be a háttérképed+fejléced, meg jó pár bejegyzéshez sem a képek. :(

 
Időpont: 2013. december 28. 18:42 , Blogger Viki írta...

Azért én még bízom benne, hátha idővel (mint pl. a Maybelline Color Tatto-nál) bejön a többi szín is hozzánk.

Hajnal: Köszi, hogy szóltál. Fogalmam sincs, hogy mi történt a bloggerrel, de jó pár bejegyzésnél elűntette a képeimet. :/

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal