2013. december 11., szerda

Puma Sync Woman parfüm


Még szeptember elején kaptam ezt a parfümöt a Prestige Product csapatától tesztelésre, de akkor szinte az egész blogszférát elárasztotta, úgyhogy úgy döntöttem várok vele egy kicsit. Most viszont a Karácsony közeledtével szerintem ismét aktuális a téma, hiszen sokan ilyenkor parfümmel lepik meg a szeretteiket, úgyhogy remélem ezzel a kis beszámolóval tudok segíteni a döntésben. 


A Puma Sync Woman parfüm egy fiatalos, üde és dinamikus csomagolást kapott. Fújás közben könnyen kézre áll az üveg, nem kell attól félni, hogy elejtjük. Nyilvánvalóan nem ez az elsődleges szempont parfümvásárlásnál, de én már nem egy olyan prémium kategóriás illattal találkoztam, aminél ügyeskedni kellett használat közben, hogy el ne ejtsem, úgyhogy tőlem ezért jár egy külön piros pont.

A parfümök leírásánál mindig gondba vagyok, a karaktert még nagyjából be is tudom lőni, viszont az olyan különlegesebb összetevőknél mint például a szantálfa vagy a lótuszvirág nem nagyon tudom hova tenni a dolgokat. De ha valaki otthonosan mozog ebben a témában, annak biztosan sokat segít egy illat elképzelésében az, ha látja az összetevőket. 

Illatkarakter: virágos- gyümölcsös
Fejillat: ribizli, papaya, narancs, mandarin
Szívillat: vizes jegyek, lótuszvirág, mandarinfa-virág, rózsa
Alapillat: szantálfa, ámbrás jegyek, fehér húsú őszibarack

Megmondom őszintén első szaglásra én sárgadinnye illatot éreztem benne, de valamit nagyon félrenézhettem, mert az pont nincs benne, viszont sok más fincsi gyümölcs igen. Egyébként egy nagyon könnyed, friss, tavaszi illatnak mondanám, amit mindenképpen fiatalokon tudok elképzelni. 

A Puma Sync Woman nem annyira intenzív és tartós, mint egy erős, nehéz, téli illat, viszont így is érezhető olyan 4-5 órán keresztül. 



Utánanéztem ennek a parfümnek az illatkalauz.hu weboldalán, ahol most egy megújult keresőfelületen különböző tulajdonságok megadásával tudjuk belőni azt, hogy kihez milyen parfüm illik. Nyilván ha ismerjük a megajándékozott személy ízlését, akkor könnyebb a dolgunk, viszont ha fogalmunk sincs mit szeret az illető, akkor ez adhat némi támpontot.  6 nő (és férfi) típust különböztetnek meg, és minden típusnál 3-3 tulajdonságot soroltak fel, ami alapján be tudjuk nagyjából lőni azt, hogy milyen embertípusnak szánjuk a parfümöt. Természetesen több típust is meg lehet jelölni, így talán még pontosabb és konkrétabb listát kapunk az ajánlott illatokról. Én első nekifutásra a természetes - élettel teli - laza kategóriába soroltam ezt a parfümöt és végül kiderült, hogy nem is nyúltam mellé. Viszont ezen kívül a huncut - bohém - játékos, a trendi - divatos - népszerű és a sportos - laza - közvetlen nőknek is bátran ajánlják. 

A terméklapon egyébként találunk egy Üzletkeresőt is, ahol meg tudjuk nézni, hogy jelenleg mely boltokban lehet megvásárolni az adott darabot. Nem tudom, mennyire pontos a kereső, és mennyire követi nyomon a készleteket, de kiindulási alapnak szerintem szuper. Ahogy néztem a Dm, a Douglas, a Marionnaud és a Müller mellett kisebb ajándékboltokban és illatszerekben is be lehet szerezni.

A melegebb időkben én nagyon szeretem az ilyen virágos- gyümölcsös, könnyed illatokat, úgyhogy tavasszal és nyáron biztosan sokat fogom használni. 



Ti szeretitek a Puma parfümöket? Melyik a jelenlegi kedvenc illatotok? Szoktatok ajándékba parfümöt vásárolni?



Facebook  |  Bloglovin  |  Pinterest  |  Instagram


Címkék: , , , ,

3 megjegyzés:

Időpont: 2013. december 11. 12:28 , Blogger Bogi Vrg írta...

Még nem próbáltam, de a leírás alapján illene hozzám, a friss, gyümölcsös illatokat szeretem a legjobban :-)

 
Időpont: 2013. december 11. 15:10 , Blogger Anna írta...

Annyit olvastam róla az elmúlt 1-2 hónapban, hogy teljesen elment tőle a kedvem. :D

Épp zajlik nálam egy karácsonyi játék, ha gondolod nézz be. :) http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-nyeremenyjatek.html

 
Időpont: 2013. december 28. 18:43 , Blogger Viki írta...

Bogi: Szerintem érdemes tenni vele egy próbát, én abszolút pozitívan csalódtam :)

Moon Angel: Na én pont ezért vártam vele egy picit. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal