2013. november 13., szerda

Pinspiráció 36.

Heti Nő

A hideg idő beköszöntével a jelszó a réteges öltözködés.




Heti kiegészítő

Ezt a csodás fülbevalót akár egy DIY projekt keretében is el lehetne készíteni.




Heti smink

Nekem ez a smink az erős szemöldök ellenére is határozottan tetszik. És Nektek?




Heti manikűr

Talán kicsit túlságosan is karácsonyos, de ez a burgundi-arany párosítás szerintem már ilyenkor ősszel is verhetetlen páros.




Heti hajkorona

Ezek a bájos kontyok engem még mindig totál levesznek a lábamról. 




Heti barkács

Tudom, hogy odébb van még december, de én jobb szeretek mindent időben elkezdeni. Ezért már javában gyűjtöm az Adventi naptár ötleteket is. Ez a teakoszorús megoldás szerintem nagyon jópofa, főleg, ha szeretjük a különlegesebb teafüveket.




Heti mottó

Az álmok nem válnak valóra anélkül, hogy tennénk értük bármit.




Heti bakancslista

A P.S.: I love you című filmben nagyon megtetszett az, ahogyan bemutatták Írországot, azóta ez az úti cél is felkerült a listámra.




Heti vicces

Hát ez annyira tipikus. :D Kb. én is így érzem magam szempillaspirál nélkül.




Heti hangulat

Ahogy átlépünk novemberbe, én valahogy mániákusan elkezdek rákattanni a gyertyákra, és tulajdonképpen mindenféle hangulatvilágításra, úgyhogy otthon már be is izzítottam a kis mécseseimet. A héten pedig megérkeztek az első Yankee Candle gyertyáim is, úgyhogy most már nemcsak hangulatvilágítás lesz, hanem az egész lakást elárasztom fenséges karácsonyi illatokkal. :)




Nektek, hogy tetszenek a hétre válogatott képek? Melyik a kedvencetek?






Címkék: ,

3 megjegyzés:

Időpont: 2013. november 13. 11:12 , Blogger djkaty írta...

Nagyon tetszenek a képek, a panda hipercuki, de az utolsó kép a kedvenc. Azt hiszem, ma este megvalósítom a hangulatát :-)

 
Időpont: 2013. november 13. 18:30 , Anonymous Névtelen írta...

Honnan vetted a gyertyát?

 
Időpont: 2013. november 21. 8:54 , Blogger Viki írta...

djkaty: A hétvégén én is körbevettem magam mécsesekkel és kipróbáltam 4 Yankee Candle-t is, eddig a fahéjas a kedvencem. :)

Névtelen: Az illatgyertya.hu oldalról rendeltem.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal