2013. november 8., péntek

Napi köröm - Only purple matters


A Essence lila csillámos fedőlakkját még vagy 2 hónapja láttam Marcsinál és persze sikerült egyből beleszeretnem. Ahogy megjelent itthon, azonnal megvettem, de eddig valamiért nem került sorra itt a blogon, pedig abszolút megérdemelte volna. Most viszont eljött az ő ideje. 



A manikűr elkészítéséhez először is felvittem 2 réteget a Da Vinci 45-ös lila színű lakkjából, majd erre jött egy vastagabb réteg az Essence 17 Only purple matters 3D glitteres fedőlakkjából. A gyűrűsujjamra a kedvenc fehér körömlakkom, a S-he Stylezone 115. került szintén 2 rétegben. Itt a második réteget valamivel vastagabban kentem, hogy ne száradjon meg túl hamar és legyen időm mind a 3 sor díszítőlapocskát felpötyögni. 









Nektek, hogy tetszik ez a manikűr? Milyen színt viseltek most a körmeiteken? Szeretitek a csillámos fedőlakkokat?







Címkék: , , , , , ,

19 megjegyzés:

Időpont: 2013. november 8. 11:01 , Blogger Manna (mannakörmök) írta...

nagyon szép. :)

 
Időpont: 2013. november 8. 11:14 , Blogger djkaty írta...

Nagyon szép lett :-)

 
Időpont: 2013. november 8. 11:19 , Blogger littleancsi írta...

Nagyon szép :)

 
Időpont: 2013. november 8. 11:30 , Anonymous Névtelen írta...

Húúha az nagyon szép lett!! <3 imádom, csodaszép glitterek :)

 
Időpont: 2013. november 8. 11:31 , Blogger Zita írta...

Gyönyörű mani! Nagyon tetszik az essence lakk és a gyűrűsujjadon lévő megoldás nagyon feldobja :) *-*

 
Időpont: 2013. november 8. 11:32 , Blogger Próbatétel írta...

Szép, én is szemeztem már vele nemegyszer, de viszonylag ritkán hordok lilát. Jelenleg az Isadora pool crush brutálkék lakkja virít a körmömön :)

 
Időpont: 2013. november 8. 13:48 , Blogger Manka írta...

huuuuuuh imádom, biztosan beszerzek belőle :) jelenleg pedig ez ékesíti a kezemet: http://marakincsei.blogspot.hu/2013/11/essence-colour-go-lets-get-lost.html :))

 
Időpont: 2013. november 8. 14:27 , Blogger Unknown írta...

gyönyörű! Annyira szuper színei vannak az essence-nek. Rajtam most Esence Multi Colours lakk van.imádom<33 xo
Bianka
http://ruhamania.blogspot.hu/

 
Időpont: 2013. november 8. 14:37 , Blogger Unknown írta...

Hohoooo, de szeretem én ezt a fedőlakkot! :D Még mindig annyira tetszik! :)

 
Időpont: 2013. november 8. 15:59 , Blogger Gabica írta...

Mindig olyan szépeket alkotsz :)

 
Időpont: 2013. november 8. 19:04 , Blogger Johanna (YouYou) írta...

Csoda ez a lakk!

 
Időpont: 2013. november 8. 20:52 , Blogger Anna írta...

Gyönyörű! :)

 
Időpont: 2013. november 9. 0:29 , Blogger Judit írta...

Nagyon tetszik! :) Rajtam most az essence grey-t to be here szürke lakkja van.

 
Időpont: 2013. november 9. 17:02 , Blogger anii írta...

szép nagyon, tetszik! :)

 
Időpont: 2013. november 9. 18:15 , Blogger Rúzsnyom Niki írta...

Azt hiszem ezt sikerült neked is megszerettetned velem :) A gyűrűsujjad nagyon nagyon tetszik *-*

 
Időpont: 2013. november 10. 12:41 , Blogger Zsófi írta...

széép:)

 
Időpont: 2013. november 10. 12:57 , Blogger Zsófi írta...

Én most a körmeimen ezt viselem : http://mazsolavilag.blogspot.hu/2013/11/moyra-606-teszt.html

 
Időpont: 2013. november 13. 1:02 , Blogger Viki írta...

Jajj, annyira aranyosan vagytok Lányok! Köszönöm szépen, örülök, hogy Nektek is ennyire tetszik! :)

 
Időpont: 2013. november 13. 16:31 , Blogger Thimmyke írta...

Nagyon szép lett. a gyűrűs ujjad nagyon tetszik! Szép ez az essence topper. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal