2013. november 18., hétfő

Manikűrvadász - 5. forduló


Nos, elérkezett a nagy pillanat, amikor az 5. forduló alkotásai kikerülnek a blogokra. Én borzasztóan örülök annak, hogy ez alkalommal szervezőként vehettem részt a játékban, érdekes volt erről az oldaláról is végigkövetni a Manikűrvadászt. A november 4-ei sorrendben időközben történt egy kis változás, ugyanis Dóri tegnap kilépett a játékból, de szerencsére sikerült megoldani a problémát úgy, hogy végül Nikki választott Pankától. 

Nekem ezúttal a F*ck Yeah Pretty Nails bloggerinája, Ingrid lett a párom, aminek kifejezetten örültem, mert Ő mindig olyan csodás manikűröket készít, hogy csak ámulok és bámulok. Persze többször is végig kellett lapozgatnom a munkáit, mire tudtam választani a rengeteg szépség közül, és végül azért erre esett a választásom, mert már amúgy is régóta ki szerettem volna próbálni a szivacsos technikát, és ez most egy szuper alkalom volt erre. Ahogy látjátok, egy picit változtattam a manikűrön, hogy legyen benne egy kis Vikis dolog is. A végeredménnyel elégedett vagyok - ahhoz képest, hogy első szivacsos manikűr, szerintem egész jó lett - a képekkel viszont nem igazán. Ez a sötét ködös idő egyáltalán nem alkalmas semmiféle fotózásra, úgyhogy az 50. kép után feladtam, de remélem azért valamennyire így is látszik majd a lényeg.




Őszi falevelek manikűr újragondolva... 


A manikűr elkészítéséhez az NYC csodaszép burgundi-vörös lakkját, a 240-es Velvet Rope-ot használtam két rétegben. Majd miután a második réteg is megszáradt, a Manhattan Super Nails 07-es lila csillámos feketéjéből ütögettem fel egy keveset egy szivacs segítségével. Mivel pont nálam volt az Essenve Night in Vegas fedőlakkja is, gyorsan felkentem ebből is egy réteget, de mivel így egy normális képet sem tudtam készíteni a manikűrről, lemostam az egészet és a második körben már nem használtam fedőlakkot csak a gyűrűsujjamon. 


Nektek, hogy tetszik ez a manikűr? Milyen színt viseltek most a körmeiteken?






Ha van időtök, nézzétek meg a többiek alkotásait is! :)

Címkék: , , , ,

14 megjegyzés:

Időpont: 2013. november 18. 18:08 , Blogger Rúzsnyom Niki írta...

Igazi kis Gót mani :D Bár mondjuk ez a jelenlegi időhöz épp stimmel ... :/ Azok a kövecskék viszont nagyon feldobják :)

 
Időpont: 2013. november 18. 18:29 , Blogger Réka írta...

szépséges lett, nagyon őszi, nagyon aktuális :). Én most éppen az Essie bahama mamáját kentem fel a körmeimre :)

 
Időpont: 2013. november 18. 18:41 , Blogger Anna írta...

Tavaly csináltam egy hasonló manit Halloween-re mert nekem az alvadó vér jut róla eszembe. :D Egyébként tetszik. :)

 
Időpont: 2013. november 18. 18:50 , Anonymous Névtelen írta...

nagyon szép szín :)

 
Időpont: 2013. november 18. 18:58 , Blogger Unknown írta...

Köszönjük szépen a szervezést! :)

 
Időpont: 2013. november 18. 19:43 , Blogger Thimmyke írta...

Szép lett! :) Még az ősz elején Ingridtől függetlenül szinte pont ugyanilyen a manit készítettem el. :D

 
Időpont: 2013. november 18. 19:53 , Blogger Thimmyke írta...

És most nézem Pancsi tőlem ugyanezt választotta. :D Micsoda véltlen. :)

 
Időpont: 2013. november 18. 21:24 , Blogger Bogi Vrg írta...

Nagyon szép lett!

 
Időpont: 2013. november 18. 23:24 , Blogger Ingrid írta...

Nagyon őszi, tetszik <3

 
Időpont: 2013. november 19. 7:01 , Blogger Eleni írta...

Nekem is nagyon tetszik, a piros miatt nekem már karácsonyi hangulatú :D Igaz, sötét karácsony :)

 
Időpont: 2013. november 19. 19:03 , Blogger Elíz írta...

Szép, igazi őszies mani lett :)

 
Időpont: 2013. november 21. 8:55 , Blogger Viki írta...

Jajj de aranyosak vagytok Lányok! Egy kicsit tényleg olyan gótos, vagy sötét karácsonyos, de halloweenre is simán jó lett volna :D

 
Időpont: 2013. november 21. 23:59 , Blogger Panka írta...

olyan őszies lett szerintem is:) nekem tetszik:)

 
Időpont: 2013. november 23. 0:49 , Blogger IsaBella írta...

Nagyon jó lett! Köszi szépen, hogy levezényelted ezt a fordulót! A blogomon egy új kezdeményezés indult útjára, arra is szeretettel várlak! :)
http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/11/lakkozz-fotozz-posztolj-lfp-1-fordulo.html

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal