2013. október 21., hétfő

Szeretem a drogériás sminkeket - TAG



Az elmúlt hetekben több blogon is találkoztam ezzel a TAG-gel, és mivel személy szerint nekem is rengeteg drogériás kedvencem van, úgy döntöttem, én is kitöltöm. Jöjjön tehát 8 kérdés és válasz a drogériás sminktermékekkel kapcsolatban.


1. Melyik a kedvenc drogériás sminkmárkád?
Nagyon nehezen tudnék kiemelni egyetlen márkát, ugyanis egyelőre még nem találkoztam olyannal, amire azt tudnám mondani, hogy ennek minden termékét szeretem. Sőt, ahogy végignézem a kis sminkes kollekciómat, még inkább elbizonytalanodom, ugyanis szinte minden drogériás márkából van benne egy pici. Viszont, hogy valamennyire választ adjak a kérdésre, talán Maybelline az, ami mostanában egyre jobban kezd a kedvencemmé válni, legfőképp a Color Tattoo-k miatt. 




2. Melyik a kedvenc arc, orca és száj terméked?
A kedvenc arcra való drogériás sminktermékem egy új szerzemény, az Alverde szemöldökformázója. Igaz, hogy még csak 2 hete használom, de már most nagyon belopta magát a szívembe. Orcára való termékek közül a jelenlegi nagy favoritom egyértelműen az F&F pirosítója, a szájra való sminkek közül pedig még mindig a Terra Naturi Coral árnyalatú rúzsa vezeti a képzeletbeli ranglistámat.




3. Melyik termék tetszett a legkevésbé?
Az utóbbi idők legnagyobb csalódása egyértelműen a Maybelline Illegal Length szempillaspirálja volt, ami nemhogy a reklámban ígért hosszabbítást nem hozta, de meg merem kockáztatni, hogy ennél bármelyik alacsonyabb árkategóriájú spirállal látványosabb eredményt lehetne elérni. És ha ez még nem lenne elég, az ára sem volt túl baráti.




4.Melyik volt a legjobb alkalmi vétel?
Habár túl sokat nem spóroltam rajta, a legjobb alkalmi vételnek a Pink Gold színű Color Tattoo-t tartom, amit az idei Glamour napokon sikerült megvennem nagyjából 800 Ft-ért. Egyszerűen imádom a színét, azt, hogy nagyon könnyű használni és, hogy elképesztően tartós. Eddig 3 Color Tattoo-m van, de biztos vagyok benne, hogy idővel a többi színt is be fogom gyűjteni, mert ár/érték arányban szerintem verhetetlenek.




5. Melyik az a sminkterméked, amin átnéznek az emberek, mert szerintük rossz?
Igazából egy olyan sminktermék sem jut az eszembe, amin mások átnéznének. Egy adott termék nyilván nem jöhet be mindenkinek, de olyanról nem tudok, amit rajtam kívül mindenki más utálna.


6. Melyik az a termék, ami túl van árazva szerinted?
A L`Oreal sminktermékei, de főleg az alapozói és a szempillaspiráljai szerintem picit túl vannak árazva. Alapozót ugyan még nem próbáltam tőlük, spirált viszont már többet is, és azt kell mondjam, hogy akármennyire is jók, olcsóbb árkategóriában is lehet találni olyat, ami bőven felveszi a versenyt a L`Oreal spiráljaival.




7. Mutasd meg azokat a termékeket, amikkel becsaptak, palira vettek!
Szerencsére nem sok sminktermék okozott csalódást az utóbbi időkben, de ezt leginkább annak tudom be, hogy mostanában már jóval tudatosabban vásárolok és igyekszem minél több infót begyűjteni a kiszemelt darabokról. A legutóbbi ilyen eset a fent említett Maybelline spirállal történt, még azt hiszem valamikor tavasszal, azóta szerencsére a legtöbb megvásárolt termékkel elégedett voltam.


8. Melyik az a termék szerinted, ami körül nagy a felhajtás és agyonreklámozzák?
Na ez nehéz kérdés, ugyanis mostanában nem nagyon nézek TV-t. Ha viszont éppen bekapcsolom, akkor általában a L`Oreal micellás vizét látom a drogériás sminktermékek közül a legtöbbet. Ez viszont szerintem egyáltalán nem baj, ugyanis egy nagyon szuper termékről van szó. Minden elfogultság nélkül mondom, hogy semmi túlzó nincs a reklámban, ugyanis nálam minden ígéretet maximálisan hoz. Bátran tudom ajánlani azoknak, akik egy hatékony mégis kímélő arctisztítót szeretnének pénztárcabarát áron.







Ti szeretitek a drogériás sminktermékeket? Ha igen, és van kedvetek, töltsétek ki Ti is ezt a TAG-et, akár itt kommentben!







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal