2013. október 30., szerda

Pinspiráció 34.

Heti Nő

November ide vagy oda, nálunk is a héten is 20 fok körüli meleg tombolt, úgyhogy ezúttal is egy szoknyás képet hoztam inspirációként. Mivel én alapból is oda vagyok a bőrdzsekikért, ez a kombináció nekem különösen tetszik.





Heti kiegészítő

Annyira klassz ez a kristályokkal meg gombokkal díszített nyakmegoldás, hogy ehhez szerintem már külön ékszerre sincs szükség.





Heti smink

A rózsaszín szemre való termékekkel vigyázni kell, mert könnyen fáradttá teszik a tekintetet, kis mennyiségben viszont szerintem nagyon jól tudnak kinézni.





Heti manikűr

Tudjátok rólam, hogy imádom az ilyen kis díszítő lapocskákat, én is sok manikűrhöz használtam hasonlókat, úgyhogy ez az ötlet egyből belopta magát a szívembe.





Heti hajkorona

Ez a csodás vörösbe hajló barna és a laza fonás együtt szerintem mesés párosítás.





Heti barkács

Régebben féltem a baglyoktól és konkrétan mindentől, ami baglyos volt, egy ideje viszont egyre jobban kezdem őket "megszerezni". Ez a cuki "termosz zokni" szerintem rettentően aranyos, lehet, hogy meg is kérem Anyát, hogy horgoljon nekem egy ilyet.




Heti mottó

"Ők nevetnek rajtam, mert más vagyok. Én viszont azért nevetek rajtuk, mert ők mind egyformák."




Heti bakancslista

Imádom a pizzát, úgyhogy a terveim között szerepel, hogy egyszer megkóstolom az igazi olasz pizzát... lehetőleg Olaszországban. 




Heti vicces

... no comment ...




Heti hangulat

Ide velük... mindegyikkel.




Nektek, hogy tetszenek a hétre válogatott képek? Melyik a kedvencetek?






Címkék: ,

6 megjegyzés:

Időpont: 2013. október 30. 15:54 , Blogger Johanna (YouYou) írta...

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

 
Időpont: 2013. október 30. 15:55 , Blogger Johanna (YouYou) írta...

Óó az a hajkorona,és a gallér...*-*

 
Időpont: 2013. október 30. 18:04 , Blogger Marcsi Kincsesládikája írta...

Hmmm....akkor megyek veled Olaszországba, mit szólsz? :D Hatalmas boldogsággal töltene el ott enni egy igazi finom olasz pizzát *.*

 
Időpont: 2013. október 31. 9:46 , Blogger Bogi Vrg írta...

Hát, ez a Mona Lisa :DDD nagyon jó!
A kedvencem egyébként a gallérdísz és a baglyos DIY.

 
Időpont: 2013. október 31. 12:27 , Blogger hkorinna írta...

Nem is tudok mit kiemelni, nagyon tetszett ez a válogatás! *.*

 
Időpont: 2013. november 4. 9:38 , Blogger Viki írta...

You You (marlenkablog): Örülök, hogy tetszik! :)

Marcsi Kincsesládikája: Én benne vagyok! :D

Bogi Bog: Nekem ez a bagoly napról napra jobban tetszik. :D

hkorinna: Köszi Korinna, ennek nagyon örülök! :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal