2013. október 2., szerda

Pinspiráció 31.

Heti Nő

Mostanában burgundi kattanásom van, már ki is néztem egy pihe puha körsálat {a C&A-ban} és egy csini shoppert {Aliexpress-en} is ebben a színben.





Heti kiegészítő

Szerintem baromira jól néznek ki ezek a nyomott mintás clutch-ok, Aliexpressen és a H&M-ben is lehet most kapni hasonlókat.





Heti smink

Igazából nem is a smink tetszik annyira nagyon, hanem az összhatás. Az egész kép annyira bájos.





Heti manikűr

Nem kifejezettem őszies a színválasztás miatt, de szerintem baromira jól néz ki.





Heti hajkorona

Ezt az egyszerű fonatot akár még egy sietősebb reggelen is el lehet készíteni.





Heti barkács

Alapjáraton is imádom a mécseseket és mindenféle világító dolgot, de amint beköszönt a hidegebb idő, teljesen rájuk tudok kattanni. Ezt a szívecskéset akár még ajándékba is el tudom képzelni.





Heti mottó

Ha nem harcolsz azért, amit szeretsz, ne sírj azért, amit elvesztettél.





Heti bakancslista

Mindig is szerettem volna szép képekkel, poszterekkel, fényképekkel kidekorálni a szobám falát, de soha nem éreztem úgy, hogy beleillene a hangulatába. A koliban viszont csupasz fehér falakkal vagyunk körbevéve, úgyhogy itt hamarosan neki is kezdek a dekorálásnak.





Heti vicces

Na, ezzel szerintem én is így lennék. :D





Heti hangulat

Még egy hónappal közelebb kerültünk az igazi téli időhöz, amit én annak ellenére, hogy nagyon fázós vagyok, imádok. Olyan jó ilyenkor egy vastag zokniba bújni és a kandalló {radiátor} mellett üldögélni egy bögre forró finomsággal.




Nektek, hogy tetszik az eheti válogatás? Melyik a kedvenc képetek?





Címkék: ,

5 megjegyzés:

Időpont: 2013. október 2. 14:29 , Blogger djkaty írta...

Dagimókus :-D

 
Időpont: 2013. október 2. 16:25 , Blogger glitterfingersss írta...

Szia!
Díjat kaptál tőlem! :)
http://glitterfingersss.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam-testverkodextol.html

 
Időpont: 2013. október 2. 16:43 , Blogger Anna írta...

Szuper képeket hoztál nekünk! :) http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/09/weekly-inspiration_30.html

 
Időpont: 2013. október 8. 17:52 , Blogger Viki írta...

Köszi Lányok, örülök, hogy tetszettek a képek! :}

 
Időpont: 2013. október 10. 13:53 , Blogger Bogi Vrg írta...

A bordót én is nagyon megszerettem és szintén egy olyan színű táskát vadászok :-)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal