2013. október 19., szombat

Ősz s.he stylezone módra



Pávakék, rozsdabarna, bordó. Ezek azok a színek, amelyek ebben a szezonban megihlették a s.he stylezone tervezőit, és amelyeket felhasználva megalkották a Nude Look, a Sugar&Spice, az Eye Catchers és a Grace&Elegance termékeit. Az új kollekciók telis-tele vannak szebbnél szebb körömlakkokkal, rúzsokkal, szájfényekkel és szemhéjpúderekkel. Azt hiszem nem árulok el nagy titkot azzal, hogy én a lakkokat vártam a legjobban, szerencsére nem hiába. Ha kíváncsiak vagytok az én kedvenceimre, kattintsatok a Tovább olvasom-ra.

Csak természetesen: Nude Look
Ahogyan a nevében is benne van a Nude Look a természetes színek rajongóinak kedvez, többek között nekem is. Sminkek terén én az év minden szakaszában, de főleg ősszel, a kevesebb több elv híve vagyok. Egy kevés visszafogott barnás szín a szemre, némi szempillaspirál, megspékelve egy természetes rúzzsal az ajkakon és kész is a "no makeup" makeup. Szerintem ez tipikusan az a smink, amivel soha nem lehet mellényúlni, éppen ezért minden alkalomra megállja a helyét. A barnás szemhéjpúder paletták mellett 2 rúzs és 3 körömlakk is helyet kapott a kollekcióban, amelyek közül nekem a harmadik, középbarna lakk a kedvencem, ezt biztos, hogy csekkolom majd élőben is.


Nude Look

Nude Look


A színek szerelmeseinek: Sugar&Spice, Eye Catchers, Grace&Elegance
A nude árnyalatok mellett ebben a szezonban is hódítanak az erőteljesebb, vadabb színek. Éppen ezért a s.he is előrukkolt jó pár élénkebb szemre, szájra és körömre való termékkel. A kollekciókban a cukorka színektől kezdve a piroson és a vérnarancson át egészen a pávakékig mindent megtalálunk. Az Eye Catchers tűzpiros lakkja a képek alapján nekem egyből belopta magát a szívembe, egy Karácsonyi vacsorára szerintem tökéletes választás.


Sugar&Spice

Eye Catchers

Grace&Elegance


A színeket elnézve szerintem egészen izgalmasra sikerültek az új kollekciók, és tényleg szinte mindenki találhat kedvére valót köztük. A boltok polcain már megtaláljátok a s.he legújabb termékeit, szóval ha valamelyik termék megtetszett, érdemes útba ejtenetek egy DM-et.



Nektek, hogy tetszenek az új s.he stylezone termékek? Melyik a kedvencetek? 






Címkék: , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal