2013. szeptember 4., szerda

Tribal Liquid Sand zúzmarás körömlakk /OPI Solitaire hasonmás/


Amennyire hidegen hagytak eleinte a Baltic Sand lakkok, mostanra annyira beléjük zúgtam. Nálunk eddig csak a Lovely-nál lehetett kapni pénztárcabarát homok finisű lakkot, és addig boldogan el is voltam velük, amíg meg nem láttam Edinánál az OPI Solitaire nevű ezüstös zúzmarás csodáját. Ez volt az első OPI körömlakk, amire azt mondtam, hogy nekem ez KELL, de 3 ezer Ft-ot nem szívesen fizettem volna érte, így elkezdtem nézelődni olcsóbb megoldások után. 

Hosszas keresgélés után a Born Pretty Store oldalán találtam rá a tökéletes hasonmásra, a Tribal 4 db-os Baltic Sand lakkcsomagjára. A promó kép alapján nem voltam biztos benne, hogy ez ugyan az az árnyalat, de $6,65-ért egy próbát megért. Szerencsére jól döntöttem, mert nemcsak egy Solitaire hasonmás lapult a csomagban, hanem egy Pussy Deluxe és még 2 csodás kék lakk is. Nem merném őket dupe-nak nevezni, mert nem hasonlítanak 100%-ban az OPI lakkjaira, de minden esetre elég jó próbálkozások. Mivel mind a 4 lakk nagyon különleges, úgy döntöttem, hogy külön bejegyzést szánok mindegyiknek, és hát melyikkel is kezdhetném a sort, ha nem a Solitaire hasonmással.



Az ömlengés előtt jöjjön néhány hasznos infó róla. Szóval ahogy a képen is látjátok, maga a lakk 6 ml-es kiszerelésű. Ez nem túl nagy, de arra tökéletesen elég, hogy a nagy kiszerelés megvétele előtt kipróbáljuk, illetve azért jó pár manikűr elkészítésére elegendő. A száradási ideje ideális, nem olyan gyors mint a Lovely Baltic Sand lakkjainál, de mindenképpen gyorsabb egy átlagos lakkétól. Én 2 rétegben vittem fel, így közvetlen napfényben néhol átsejlenek a körömvégek, de egyáltalán nem feltűnő a dolog. És ha már a felvitelnél tartunk, azt vettem észre, hogy ha csak simán a körmeimre viszek fel belőle 2 réteget, sokkal tartósabb, mintha alaplakkra kenném. Tulajdonképpen önmagában lerobbantatatlan volt a körmeimről, sokkal nehezebb volt megszabadulni tőle, mint a Lovely lakkjaitól. 

Egyetlen negatívumként az ecsetet tudom felhozni, ami az én körmeimhez egy ici-picit nagy, és emiatt a szép felvitel is nehézkes volt. A képeken is látszik, hogy a körömágynál nem lett tökéletes a lakkozás, de végül is így sem vészes, és biztos vagyok benne, hogy egy kis gyakorlással bele lehet jönni. 

Most pedig akkor jöhet az áradozás, én teljesen odáig vagyok érte. Régen találkoztam már olyan lakkal, ami ennyire megfogott volna. Igazi télies szín szerintem, olyan, mintha zúzmarásak lennének a körmeim. Egyszerűen mesés, főleg amikor rásüt a nap. De, hogy ne csak úgy beszéljek a levegőbe, jöjjön néhány kép bizonyítékul.






A Born Pretty Store oldalán most akciósan $4,99-ért, nagyjából 1.200 Ft-ért tudjátok megrendelni ezt a szettet, ami egyébként a 11. számú. Szerintem ennyit bőven megér ez az egy szín is, de ugye mellette még ott van másik 3 csodás árnyalat, amiről folyamatosan hozom majd a teszteket.

Ha rendeléskor beírjátok az YTL91 kódot, 10% kedvezményt kaptok a vásárlás végösszegéből. A kedvezmény csak a teljes árú termékekre vonatkozik. 



Nektek, hogy tetszik ez a lakk? Szerintetek is hasonlít az OPI Solitaire lakkjához? Szereitek a homok finisű körömlakkokat?






Címkék: , , , , , , ,

5 megjegyzés:

Időpont: 2013. szeptember 4. 14:52 , Blogger Njoythestyle írta...

Hű, számomra elég kevéske. Vékony az OPI homok hatású lakkjaihoz képest :(
Maradok az eredeti, méregdrágánál :D
Pusza: Reni

 
Időpont: 2013. szeptember 4. 16:27 , Blogger E73 bioarcapolas blog írta...


Szerintem ár/érték viszonyításban jó :)
A színek szépek.
A Lovely Baltic Sand lakkjai szerintem szebbek, de ott a színválaszték nagyon szűk.

 
Időpont: 2013. szeptember 4. 20:45 , Anonymous Névtelen írta...

gyönyörűű lakkok!!

 
Időpont: 2013. szeptember 5. 16:41 , Blogger Viktória (shake it up) írta...

Szép, de én a rózsaszínre leszek kíváncsi! Annyira szeretnék egy nude vagy valami hasonló színt, de nem ennyire "fehéret"! De szépen mutat a körmeiden! :)

 
Időpont: 2013. szeptember 5. 20:14 , Blogger Viki írta...

Njoythestyle Reni: Lehet, hogy 3 rétegben már ez is "vastagabbnak" tűnt volna. :D Minden esetre nekem így is nagyon bejön, és örülök, hogy nem kell érte 3 ezret fizetnem. :}

E73 bioarcapolas blog: Abszolút egyetértek Veled Erzsi. A Lovely lakkok meseszépek, csak lehetne belőlük több szín is.

x Judit: Örülök, hogy tetszenek! :}

Viktória (shake it up): Az Essence-nek lesz egy nude homok hatású lakkja, de az az első képek alapján engem nem nagyon győzött meg. :/
A rózsaszínt viszont már meg tudod itt kukkantani: http://cheap-and-chic-look.blogspot.hu/2013/09/tribal-liquid-sand-pink-koromlakk-opi.html

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal