2013. szeptember 18., szerda

Pinspiráció 30.

A múlt heti kimaradás után most ismét itt vagyok egy kis inspirációs válogatással. Akik már régebb óta követik ezt a sorozatot, talán észrevesznek benne egy kis változást, ugyanis a Pasik helyét átvették a Kiegészítők. Amiben viszont nincs változás, hogy a képeket ezúttal is a Pinterest-ről hoztam, ahol egyébként a blogot is megtaláljátok.


Heti Nő

A legutóbbi blézeres nő Nektek is nagyon tetszett, úgyhogy most megint egy ilyet hoztam, bár ez már egy sokkal ősziesebb és melegebb változat.



Heti kiegészítő

Ezt a mesebeli pillangós karkötőt egyszerűen imádom. Kell. Most azonnal.



Heti smink

A gyönyörűséges Candice és az Ő mesés sminkje. 



Heti manikűr

Egyszerű, természetes, de mégis különleges. Szerintem én is megpróbálkozom majd valami hasonlóval.



Heti hajkorona

Erősen elgondolkodtam azon, hogy vágatok magamnak frufrut, mert mostanában nagyon zavar, hogy állandóan a szemembe lóg a hajam, és ezért folyton a fülem mögé simítom. Ez a fazon például tetszik, bár lehet, hogy az én kerek arcomhoz nem igazán passzolna. 



Heti barkács

Iratrendszerező floppy-ból, szerintem szuper ötlet. Otthon talán még van is belőle pár darab.



Heti mottó

"Tedd azt, ami helyes, ne pedig azt, ami könnyű."



Heti bakancslista

A hidegebb, kockulós idővel talán az olvasásra is jut majd időm, ugyanis rengeteg ígéretes olvasmánnyal töltöttem fel a kis olvasómat. 



Heti vicces

Ami nem öl meg, az megerősít... ez még mottónak is jó lenne. :D



Heti hangulat

Korábban már mutattam Nektek a Facebook-on egy képet arról, hogy én miért szeretem az őszt. Ha az nem lett volna elég meggyőző, most itt van 10 újabb érv.



Nektek, hogy tetszik az eheti válogatás? Melyik a kedvenc képetek? Ti szeretitek az őszt?






Címkék: ,

3 megjegyzés:

Időpont: 2013. szeptember 18. 11:17 , Blogger Fanni írta...

A köröm abszolút kedvenc! Én is kipróbálom majd! Idén őszre pedig már tényleg szeretnék beszerezni egy sötétkék blézert.

 
Időpont: 2013. szeptember 18. 15:06 , Anonymous Névtelen írta...

Én pont tegnap este vágtam le a frufrum, már nagyon akartam de fodrászra most nem telik. Hát őszintén, talán jobban tetszik mint amit eddig szakmabeliek készítettek! :) És szerintem neked szuperül állna a frufru!

 
Időpont: 2013. október 2. 13:41 , Blogger Viki írta...

Fanni gardróbja: Nekem még {azt hiszem} a tavaly téli leárazásokon sikerült találnom egy csudiszép sötétkék blézert a New Yorkerben. Az egyik legjobb találat volt, mert elegánsabb és hétköznapibb összeállításokhoz is jól passzol. :}

Titanilla: Én eddig még nem nagyon mertem komolyabban hozzányúlni a hajamhoz, mert mindig attól félek, hogy elrontom. Mondjuk az sem jobb, ha a fodrász rontja el, úgyhogy egyelőre én még halogatom ezt a frufru dolgot. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal