2013. szeptember 17., kedd

Autumn TAG



Tudjátok rólam, hogy mennyire szeretem az őszt, úgyhogy amikor megláttam Verusnál ezt az TAG-et, azonnal tudtam, hogy ezt én is ki akarom tölteni. Jöjjön tehát egy kis kérdezz-felelek az egyik kedvenc évszakommal kapcsolatban.

1. Kedvenc dolog az őszben?
Imádok ilyenkor egy hatalmas és puha takaróba gubózva olvasgatni egy bögre forró finomság mellett. 

2. Kedvenc ital?
Nagyon szeretem a zöld teát, de azt az év minden szakaszában iszom, úgyhogy az nem ér. Amit viszont kizárólag csak ilyenkor ősszel és télen szürcsölgetek, az a kakaó. 




3. Kedvenc illat / gyertya?
Ilyenkor ősszel nagyon szeretem az édeskés illatokat, mint például a fahéj, vagy a mézeskalács, az abszolút favorit azonban egyértelműen a sütőtök illata.

4. Legjobb rúzs?
Ez szerintem nem lesz meglepő, én ilyenkor is a jól bevált Terra Naturi rúzsomat szoktam használni, mert amellett, hogy nagyon kellemes természetes színe van, az ajkaimat is szuperül ápolja. 

5. Hidratálás?
A hidegebb időkben naponta többször használok kézkrémet, este pedig ajakápolót is. A testápolózást viszont a legtöbbször el szoktam sunnyogni, mert nincs kedvem kivárni, mire rendesen beszívódik a krém. Ezért nagyon örültem a Nivea zuhanyzás közbeni testápolójának, bár szerintem az őszre már kevés lesz, úgyhogy erősen gondolkodom egy testvaj beszerzésén, amit elég lenne 2-3 naponta kenegetni.

6. Milyen színeket használsz a szemedhez?
Ilyenkor is főleg naturálisabb színeket szoktam használni, az egyik kedvenc szemre való sminktermékem a Maybelline On and on Bronz árnyalatú Color Tattoo-ja, amiről korábban már írtam is a blogon.




7. Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz?
Nekem évszaktól független, hogy éppen melyik a kedvenc zeném {most éppen Avicii-től hallgatom rongyosra a Wake me up-ot}. Bár most jut eszembe, hogy ilyenkor gyakrabban hallgatok dalokat Boyce Avenue-tól, az egyik kedvencem például a One Direction What makes you beautiful feldolgozása. De érdemes belehallgatni több számába is, mert szerintem fantasztikusan énekel. 




8. Kedvenc őszi viselet
Imádom a blézereket, úgyhogy mondatni ez a kedvenc őszi viseletem. Bár ha ér, akkor ide sorolnám az új bőrujjas Amisu ballonkabátomat is, mert azt is nagyon szeretem. :}

9. Ősszel mivel kényezteted magad?
Iszonyatos mennyiségű sütőtökkel. Egyszerűen imádom, és semmilyen formában nem tudom megunni. :D




10. Hol szeretsz ilyenkor lenni?
Otthon, ahol lakom, van velünk szembe egy hegy {na jó, a nagyobb méretű domb talán jobban illik rá} és oda nagyon szeretek ősszel kijárni. Ilyenkor 2 legyet ütök egy csapásra, mert egyrészt a kutyusunkat is elviszem "világot látni" másrészt pedig testmozgásnak sem utolsó. 





Szeretitek az őszt? Nagyon kíváncsi vagyok a Ti válaszaitokra is, úgyhogy ha van kedvetek, töltsétek ki ezt a TAG-et akár itt kommentben!








Címkék:

3 megjegyzés:

Időpont: 2013. szeptember 17. 11:22 , Blogger Lilla írta...

szia!
ki is töltöttem a tag-et, nagyon tetszett! :D
http://leilahercegno.blogspot.hu/2013/09/autumn-tag.html

 
Időpont: 2013. szeptember 17. 13:30 , Blogger djkaty írta...

Nagyon tetszettek a válaszaid, az a domb-hegy pedig tényleg gyönyörű :-)

 
Időpont: 2013. október 2. 13:42 , Blogger Viki írta...

Ibolya Janko: Köszi a linket! :}

Lilla: A Te válaszaid is nagyon izgik! :}

djkaty: Köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :}

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal