2013. augusztus 28., szerda

Pinspiráció 28.

Ismét eltelt egy hét, úgyhogy itt vagyok egy újabb adag inspirációs képpel. Azóta létrehoztam a blognak egy Pinterest profilt, ahol témák szerint gyűjtögetem a képeket. Még nincs sok, de ha gondoljátok, ide kattintva tudtok követni. Egy-két képet már most is onnan hoztam, de a jövőben már valószínűleg mind onnan lesz, szóval ha megtetszik valamelyik, ki tudjátok tenni a saját falatokra. :}


Heti nő


Bár én még nem próbáltam ki ezt a derékon megkötős ing dolgot, szerintem baromira jól néz ki.



Heti Pasi


A cipő nekem most nem annyira passzol ehhez a szetthez, de a többi része szerintem nagyon vagány.



Heti smink



Egyszerűen imádom ezt a sminket. Egy picit visszahozza az igazi nyarat ebbe az esős időbe.



Heti manikűr



Egy kicsit komor, egy kicsit őszies, de szerintem nagyon klassz és elegáns.



Heti hajkorona


Ezt a képet még nem mutattam Nektek, pedig már egy jó ideje le van mentve a gépemre. Valami hasonlót szerettem volna elérni a L'Oreal wild ombre hajfestékével. Nos, az enyém nem pont ilyen lett, de szerintem ahhoz képest, hogy első nekifutás volt, elég jól sikerült. :D



Heti barkács


Imádom a DIY ékszereket, főleg azokat, amikhez csak néhány eszköz szükséges. Ez a mostani is pont egy ilyen, ugyanis egy színes hajgumin és egy rövidke fém láncon valamint fogón kívül semmi más nem kell hozzá. A fémlánc szélső szemeit a fogó segítségével "szétnyitjuk", majd egyszerűen belefűzzük a hajgumit. Ezt követően visszahajtjuk a szemeket és már kész is a karkötő. Szerintem fantasztikus ötlet még akár ajándéknak is. Az eBay-en egyébként nagyon olcsón lehet fémláncot venni, itt például van is egy 8 méteres ezüst színű darab 600 Ft-ért.



Heti mottó



Ha nem szereted azt ahol most vagy, mozdulj! Nem vagy Te fa.



Heti vicces



Neeeem, nem láttam őt egész nap.



Heti bakancslista



Miután elolvastam Nicholas Sparks Üzenet a palackban című könyvét, nekem is megjött a kedvem ahhoz, hogy palackpostával küldjek üzenetet valakinek. De mivel ez nem igazán kivitelezhető, úgy döntöttem, hogy magamnak fogok írni egy levelet, amit egy előre meghatározott időpontban {mondjuk 5 vagy 10 évvel később} fogok csak kibontani. Biztosan érdekes lesz visszaolvasni a korábbi énem gondolatait.



 Heti hangulat



Talán kicsit közhelyesen hangzik, de szerintem tényleg minden évszaknak megvan a maga szépsége, amiért lehet szeretni. Éppen ezért én mindegyiket nagyon szoktam várni. A késő nyári, kora őszi napokat, estéket például azért szeretem nagyon, mert ilyenkor lehet csak igazán kellemeseket sétálgatni. Az idő már enyhén csípős, a természet pedig egyszerűen mesés, ahogy miden sárgába borul és érezni a levegőben a változást. Na erről a képről pont ez jut az eszembe.



Nektek, hogy tetszenek a hétre válogatott képek? Melyik volt a legutóbbi könyv, amit olvastatok?






Címkék: ,

9 megjegyzés:

Időpont: 2013. augusztus 28. 9:37 , Blogger Dii írta...

A hajas képről egyből te jutottál eszembe :3 a DIY ötlet pedig nagyon tetszik, pedig milyen egyszerű! *-*

 
Időpont: 2013. augusztus 28. 9:43 , Blogger PAncsi írta...

A smink és a köröm a kedvenc :-)
No és az DIY ékszer is jópofa!
A pasi viszont nekem nem elég férfias, túl femininnek látom - lehet, hogy csak a ruha miatt

 
Időpont: 2013. augusztus 28. 10:16 , Blogger djkaty írta...

A hajas képről nekem is Te jutottál eszembe. :-D Kedvenc a kutyás kép <3

 
Időpont: 2013. augusztus 28. 11:43 , Blogger Zsanett írta...

az utolsó képen van az a ballonkabát. na pont olyat szeretnék én is már évek óta. Valaki nem tud segíteni h hol találnék? :)

 
Időpont: 2013. augusztus 28. 11:51 , Blogger Viki írta...

Dii: De cuki vagy. :} Ugye milyen klassz ez a karkötő? Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ez nekem miért nem jutott eddig eszembe. :D

PAncsi: Szerintem a haja miatt fura picit. Legalábbis most letakartam a felső hullámos részt, és úgy mintha férfiasabb lenne. :D

djkaty: Ezt bóknak veszem. :} Örülök, hogy tetszik a kutyusos kép.

 
Időpont: 2013. augusztus 28. 13:16 , Blogger Fanni írta...

A hajas kép nagyon szuper én is ilyen frizurát szeretnék magamnak a jövőben csak jó lenne egy fodrász, aki le tudja vágni ilyenre.A kutyás kép nagyon aranyos. :)

 
Időpont: 2013. augusztus 28. 22:56 , Blogger hkorinna írta...

Uhh, muti meg az új hajad?! :D Amúgy beleszerettem ebbe a frizurába, a DIY-t pedig meg kell csinálnom, láncom is van hozzá, már csak színes hajgumik kellenek! :)

 
Időpont: 2013. augusztus 29. 12:01 , Blogger Kristin írta...

Kiváncsi lennék a frizurádra,hogy hogy sikerült.:)
Egyébként én nemrég szereztem be egy lila inget és kipróbáltam ezt a csípőn megkötős dolgot,nagyon jól néz ki és nagyon kényelmes hatása van.
Haha..Nicholas Sparks pedig csak szimplán zseniális:)

 
Időpont: 2013. augusztus 30. 8:51 , Blogger Viki írta...

Zsanett: Én Aliexpress-en meg eBay-en láttam hasonlókat, mármint amiknek ilyen szoknyás jellegű volt az aljuk. Szerintem ott érdemes szétnézni, bár biztosan lehet rendes boltban is kapni, csak gondolom jóval drágábban. :}

Fanni gardróbja: Igazából szerintem ez nem annyira bonyolult frizura, legalábbis az én {kicsit bénácska} fodrászom is el tudja készíteni. :D Mármint a vágást, az ombre-t nem mertem rábízni. :D

hkorinna: Úgy is terveztem egy posztot a L'Oreal ombre hajfestékével, majd ott megmutatom. :} Nekem még se láncom, se színes hajgumim, de tuti beruházok rájuk, mert nagyon tetszik ez a karkötő. :D

Kristin: Nekem is van egy kockás ingem, még tavaly turiztam, lehet, hogy azzal kipróbálom majd. :} Nicholas Sparks-ot illetően pedig abszolút egyetértek! :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal