2013. augusztus 21., szerda

Pinspiráció 27.

A múlt heti kimaradás után most ismét összegyűjtöttem egy csokorra való inspirációs képet a Pinterestről. A korábbi témák közül azonban egyet kicseréltem, úgyhogy ezentúl a furcsaságok helyett bakancslistás képek jönnek. :}

Heti nő
Én újabban teljesen odáig vagyok a szafari színekért. A neon mellett szerintem a fehér a bézs és az arany mutat a legjobban lebarnult bőrön. 


Heti Pasi
Elképesztő, hogy mennyire meg tud változtatni bármilyen összeállítást egy színes zakó/blézer. Nélküle ez is csak egy egyszerű "doktorbácsis" szett lenne. 


Heti smink
Általában nem szeretem az erős szem + erős száj kombinációkat, de ez most teljesen levett a lábamról.


Heti manikűr
Ez már inkább alkotás kategória, mintsem sima manikűr. Szerintem nagyon el lettek találva a színek és maga a minta is. 


Heti hajkorona
Mit szóltok ahhoz, hogy Beyoncé levágatta a haját? Szerintem nagyon klasszul áll neki.


Heti barkács
Annyira édes ez a kis mackó, és szerintem nulla kézügyességgel is simán össze lehet hozni. Csak egy kis filc, cérna, tű, gumi és tömőanyag kell hozzá, na meg 2 apró gomb a szeméhez.


Heti mottó
"Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod, ez az egyszer is elég."


Heti vicces
Nem pontosan így van, de valami hasonló: "Amit a macskám gondol magáról... Amit valójában csinál."


Heti bakancslista
Imádok finomakat enni, és új ételeket kipróbálni, éppen ezért a bakancslistám egyik tétele, hogy megkóstolom a világ összes tájának specialitását. 


Heti hangulat
Erről a képről nekem mindig a Balaton jut eszembe, amit akárhányszor látok, sosem tudok megunni. 


Nektek, hogy tetszenek a hétre válogatott képek? Készítettetek már valaha bakancslistát? Mi az, ami mindenképpen rákerülne?


Címkék: , ,

3 megjegyzés:

Időpont: 2013. augusztus 21. 22:03 , Blogger hkorinna írta...

Nagyon jó ötlet a bakancslistás újítás, kíváncsian várom a következőket is! :) Amúgy ezzel én is így vagyok, csak még hozzácsapnám, hogy ehhez szeretnék nagyon sokat utazni!! *.*

 
Időpont: 2013. augusztus 22. 8:54 , Blogger Viki írta...

hkorinna: Köszi Kori, örülök, hogy tetszik az újítás. :} Utazni én is nagyon sokat szeretnék, illetve ami még az ételekhez kapcsolódik, hogy jó lenne minél többféle sajtot megkóstolni, ugyanis imádom a őket. :D

 
Időpont: 2013. augusztus 24. 17:37 , Blogger Fanni írta...

Huh szerintem Beyoncé haja szuper ezen a képen! Én eddig csak a nagyon rövid frizurás képet láttam róla és az annyira nem tetszett.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal