2013. július 14., vasárnap

Hasonmások 11.

A mai válogatás egy picit eltér a korábbiaktól, ugyanis ezúttal a pénztárcabarát verziókat nem az eBay-ről, hanem a legújabb kedvencemről, az Aliexpress-ről hoztam. Korábban már írtam róla egy részletesebb bejegyzést is, amiben összeszedtem a fontosabb információkat a rendeléssel kapcsolatban, ITT el tudjátok olvasni. Egyben nézve az egész válogatást, ez most elég egyszínűre sikeredett, hiszen minden csupa fekete és fehér, de pont ezért mindenki ruhatárába tökéletesen beillesztetők a hétre válogatott darabok.


1. Monokróm csíkos blúz


Monokróm ruhadarabokkal én eddig leginkább csak a Zara üzleteiben találkoztam, ez a hasonmás is például az említett Zara blúz kiköpött mása. Most viszont már egyre több helyen lehet ilyeneket kapni, például az F&F-nél {ha jól emlékszem 4.500 Ft-ért árulnak hasonló blúzt}, illetve a H&M-ben is. Én az igazat megvallva nem sok különbséget látok a két felsőrész között, az árat leszámítva, úgyhogy nálam egyértelműen az Aliexpress-es győzött. 



2. V-kivágású fehér blúz


Én mostanában teljesen rá vagyok kattanva ezekre a lenge, lágy esésű blúzokra, úgyhogy egyből belopta magát a szívembe ez a páros. A hasonmás itt is egy korábbi Zara blúz másolata, de tökéletesen helyettesíthető vele akár ez a H&M darab is. Nekem az Aliexpress-es blúzban jobban tetszik, hogy az kapott 2 válldíszt is, viszont a mélyebb dekoltázs miatt nekem például nem túl előnyös ez a fazon.



3. Fekete lyukacsos clutch


Ennek a lyukacsos clutch-nak már mutattam a neonos változatát egy korábbi posztban, akkor fel sem tűnt, hogy fekete is van belőle. Most viszont, amikor megláttam a H&M webshopjában ezt a gyönyörűséget, gyorsan utánanéztem, hátha kapható más színekben az Aliexpress-en. Ahogy látjátok, sikerrel jártam, nagyjából harmadannyiért sikerült rátalálnom egy megszólalásig hasonlító darabra, amihez ugyanúgy jár egy hosszú vállpánt, mint a H&M-es változathoz. 



4. Rojtos válltáska


Szerintem nagyon vagányak ezek a hippis táskák, főleg így a fesztiválszezon közepén. A képek alapján úgy tűnik, hogy az Aliexpress-es változat velúrból készült, így az talán valamivel kényesebb, mint a H&M táskája, de ha egy picit odafigyelünk rá, akkor szerintem ezzel sem lehet gond. A másik, ami még eltér a két táskán, hogy a pénztárcabarát verzió nem kapott rövid fület, úgyhogy az csak válltáskaként használható, de ha azt vesszük, hogy csak fele annyiba kerül, mint a H&M-s, akkor szerintem ez abszolút elnézhető hiányosság.



5. Gumis derekú rövid sifonszoknya


Többször szerepelt már hasonmás bejegyzésben sifon maxiszoknya, rövid fazon viszont eddig még nem került sorra. Most végre ennek is eljött az ideje. Ez tipikusan egy olyan ruhadarab szerintem, aminek minden gardróbban helye van, hiszen a szivárvány minden színében kapató, rengetegféleképpen variálható, és ha mindez még nem lenne elég, nagyon olcsó is... mármint az Aliexpress-es. Tagadhatatlan, hogy a H&M szoknyáján nagyon elragadóak azok a kis flitteres díszek, de ha arra gondolok, hogy az árából 4 db-ot tudok rendelni az Aliexpress-ről, akkor már nem is tűnnek olyan cukinak azok a kis apróságok. 


Nektek, hogy tetszik az eheti válogatás? Van ezek között olyan, amit már kinéztetek magatoknak? Vagy esetleg amelyiket már be is szereztétek?

Címkék: , , , ,

8 megjegyzés:

Időpont: 2013. július 14. 16:55 , Anonymous Névtelen írta...

Nagyon jó kis cuccokat válogattál ismételten össze, eddig az összes ilyen Hasonmások rovat nagyon bejött :) Az lenne a kérdésem, hogy ugye ezen az Aliexpress oldalon nem fogadják el a Paypal-t.. Mivel tudok akkor fizetni? :)

 
Időpont: 2013. július 14. 19:16 , Anonymous Névtelen írta...

Húú ez hasznos poszt volt a fehér v kivágású blúz és a monokróm blúz az jól jönne. De nem ismerem ezt a aliexpresset... :( de rákeresek google-n. Köszi!

 
Időpont: 2013. július 15. 17:13 , Anonymous Névtelen írta...

Húú imáádom ezeket a posztjaidat! :) én is úgy rendelnék akár aliexpressről vagy ebayről, mindig nézegetem , de félek rendelni, mert mivan ha nnem jön meg vagy ha nem olyan lesz mint a képeken, igy mindig csak nézegetem a dolgokat és fáj a szívem:( ezekeet a posztjaidat várom mindig a legjobban! :)

 
Időpont: 2013. július 15. 17:18 , Blogger Viki írta...

@Névtelen: Jajj, ennek nagyon örülök. :} Paypal-lel itt valóban nem lehet fizetni, csak bankkártyával. Viszont mivel itt csak akkor kapja meg az eladó a pénzt, amikor Te visszajeleztél, hogy megérkezett a termék, szerintem ez sem veszélyesebb, mint a Paypal.

@x Judit: Nagyon örülök, hogy hasznosnak találtad. :} Itt már írtam is az Aliexpress-ről korábban a vásárlással, fizetéssel kapcsolatban: http://cheap-and-chic-look.blogspot.hu/2013/06/aliexpress-alapok.html?showComment=1373820451603#c8878910102055200908

 
Időpont: 2013. július 15. 17:38 , Blogger Viki írta...

@Névtelen: Nekem az első rendelésem eBay-en egy $3-os ecsetkészlet volt. Úgy voltam vele, ha mégsem jön meg, legalább nem dobok ki túl sok pénzt az ablakon. Aztán persze rendben ideért és azóta szinte már mindent innen rendelek. Na meg mostanában Ali-ról. Mindkét helyről szuper dolgokat lehet már 1-2 dollárért is venni, egy próbát szerintem mindenképpen megér. :}

 
Időpont: 2013. július 15. 20:07 , Anonymous Névtelen írta...

olvastam az aliexpress-ről írt posztodat, és írtad, hogy mindig megnézed az értékeléseket , én amiket néztem szinte mindegyiknél volt legalább egy olyan, hogy nem érkezet meg, ilyenkor mit csinálsz? nem veszed meg azt a terméket egyáltalán?

 
Időpont: 2013. július 15. 20:45 , Blogger Viki írta...

@Névtelen: ha például egy terméknél 30 pozitív és egy negatív értékelés van, én akkor nyugodt szívvel megrendelem. Mert egyrészt, lehet, csak azért mondta az az egy, hogy nem érkezett meg, hogy visszakapja a pénzét, másrészt pedig, ha nem jön meg egy bizonyos időn belül {sima posta esetén elvileg 60 nap, de ez minden terméklapon külön fel van tüntetve}, akkor úgyis visszakapom a pénzem. ha pedig több negatív értékelés is van, akkor tovább keresgélek. :}

 
Időpont: 2013. július 15. 21:50 , Blogger hkorinna írta...

:O Ez a fekete lyukacsos táska talán még jobban is tetszik, mint a neonos változata, gyönyörű! :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal