2013. július 31., szerda

Chubby stick H&M módra

A vasárnapi hasonmások után kutatva akadtam rá ezekre a Chubby stick-re hajazó ajakceruzákra. Úgy látszik a Clinique-nek sikerült maradandót alkotnia, mert már számos drogériás márka megjelent a saját verziójával. A NYC {1.199 Ft}, az Alverde {1.399 Ft}, az e.l.f {990 Ft} és Astor {2.699 Ft} után most a H&M is piacra dobott egy rúzsceruzát, ami a maga 990 Ft-os árával az egyik legolcsóbb ebben a kategóriában. 3 színben kapató, egy nude, egy piros és egy pink. A képek alapján szerintem elég tetszetősek a színek, nem tudom, hogy minden H&M üzletben megvásárolhatóak lesznek-e, de én nagyon bízom benne. 




Nektek mi a véleményetek ezekről a ajakceruzákról? Próbáltátok már valamelyik márka verzióját?


Címkék: , ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2013. július 31. 17:53 , Anonymous Sári írta...

Úristen, de rég óta keresem már a Clinique olcsóbb verzióját, azt sem tudtam, hogy az Alverdének is van, úgyhogy köszi ezt a infót! :) Ebből a H&M-esből mondjuk a pink a legszimpibb, na majd megnézem élőben is. :D

Egyébként én személy szerint kb. 1 hete találtam rá a blogodra, és annyira megtetszett (mind az írásaid, mind a külalak és az igényessége, nekem ez számít egy blognál, amire nap mint nap felnézek), hogy azóta visszaolvastam az összes bejegyzésedet, és nem bántam meg, nagyon tehetséges vagy szerintem! :)

És nem utolsó sorban, nyilván számít az olvasónak a blogger személyisége is, olvastam néhány kommentet is egyes cikkeidnél, és jó érzés volt látni, hogy a mostani kommentekre is úgy válaszolsz, mint a blogod indulásánál, és nem "szálltál el" úgymond, maradj is meg ilyen kedvesnek! :) (Éppen ezért merészelek érdeklődni a pénzügy és számvitel felől, ugyanis én idén felvételiztem, és bekerültem erre a szakra - ami egyébként már elég régóta nagy álmom volt. Viszont olyan igazi véleményt sehol nem találok, olyan embertől, aki mondjuk tényleg megbízható, és nem látatlanban beszél lehurrogva, csak azért mert ő irigy, és örülne, ha más is olyan sikertelen lenne mint ő. Szóval arra irányulna a kérdésem, hogy tényleg annyira nagyon kemény, mint ahogy sokan sopánkodnak, és kezdhetek már félni? :D)

"Mindössze" ennyit szerettem volna, remélem nem gond, hogy itt teleírtam a fél oldalt. :D Remélem sokáig folytatod még a blogolást, sok sikert hozzá! :))

 
Időpont: 2013. augusztus 1. 9:59 , Blogger Viki írta...

@Sári: Először is nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, el sem hiszed, milyen sokat jelent ez nekem. Örülök, hogy szimpatikusnak találsz engem és a blogot is. :}

A H&M rúzsceruzáira én is kíváncsi vagyok. Remélem a miskolci vagy a debreceni üzletbe kerül belőlük néhány darab. :D

A pénzügy- számvitellel kapcsolatban tudnék mesélni egy-két dolgot, persze csak arról, ami a Debreceni Egyetemen megy, viszont inkább privátban. Ha megtennéd, hogy írsz egy emailt a cheap.and.chic.look@gmail.com-ra, akkor tudnánk róla beszélgetni. :}

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal