2013. június 23., vasárnap

Hasonmások #10.

Ismét eltelt 2 hét, úgyhogy újra itt vagyok egy adag hasonmással. Mostanában teljesen rá vagyok kattanva a különlegesebb ékszerekre, ezért a mai bejegyzésbe kizárólag belőlük válogattam. Habár az üzletekben már elkezdődtek a nagy nyári leárazások, most is érdemes egy kicsit kutakodni eBay-en, hiszen még így is lehet, hogy olcsóbban juthatunk hozzá egy-két gyöngyszemhez.

1. Statement nyaklánc
Ezekért a hatalmas nyakláncokért már nagyon régóta odáig vagyok, mindig találok egy-egy szépséges darabot, ami hirtelen megtetszik, de még egyiknél sem éreztem azt, hogy az lenne a tökéletes. Igazából ennél a mostaninál sem érzem ezt, de ettől függetlenül egy nagyon helyes kis darab, szóval megéri vetni rá egy pillantást. A Zara kristályos verziójához több, mint 7.500 Ft-ért juthatunk hozzá, eBay-en viszont csak 3.000 Ft-ot kell fizetnünk egy hasonló darabért. 





2. Ovális gyűrű
A  H&M újdonságai között bukkantam rá erre az ovális gyűrűszettre, ami a maga 1.800 Ft-os árával egyáltalán nem mondható drágának.  Ha viszont azt vesszük, hogy az eBay-en darabját 230 Ft-ért is meg tudjuk venni, akkor már nem is olyan olcsó. Talán ezeknek a színe nem olyan különleges, mint a  H&M-é, de körömlakkal bármilyen színűre át tudjuk őket festeni.





3. Kleopátra nyaklánc
Ez a Kleopátra nyaklánc már azóta kapható eBay-en, amióta az első feltűnőbb darabok megjelentek. A Stradivarius üzleteiben azonban még csak most találtam rá erre a kísértetiesen hasonló darabra, majdnem 3x annyiért. Én az árat leszámítva nem sok különbséget látok a két nyaklánc között, talán csak annyit, hogy a Stradivarius verzióján maga a lánc rész is fémből készült, az eBay-esnél pedig valami gumis anyagból, de szerintem semmivel sem rosszabb ez a megoldás.





4. Elegáns, köves fülbevaló
Habár élőben még nem láttam a Zara köves fülbevalóját, a képek alapján engem egyből levett a lábamról, úgyhogy gyorsan neki is álltam keresgélni az eBay-en, hátha találok egy hasonlóan szép darabot olcsóbban. Szerencsére nem kellett sokáig kutatnom, nagyjából a 3. oldalon rá is találtam erre a mesés, bogyókkal díszített klipszre, ami szerintem tökéletes helyettesítője lehet a Zara fülbevalójának. 





5. Bajszos nyaklánc
Én már kezdtem azt hinni, hogy a baglyos korszak után a bajszos trend is kezd lecsengeni, de úgy látszik tévedtem. A Bershka üzleteiben ugyanis még csak most jelent meg ez a motívum az új kollekciós darabokon. Karkötő és nyaklánc is készült bajusz mintával, úgyhogy aki szeretne, az most elég olcsón hozzá tud jutni ezekhez a kiegészítőkhöz. 1.400 Ft-ért szerintem egyáltalán nem számít drágának ez a nyaklánc, viszont én azt mondom, ha tudtok rá várni 3-4 hetet, inkább rendeljétek meg az eBay-ről egy ezressel olcsóbban. Önmagában nézve nem egy nagy összeg az az 1.000 Ft, de ha azt vesszük, hogy ebből még plusz 3 db kijön, akkor már egyáltalán nem mindegy. Meg amúgy is, sok kicsi sokra megy... :D





Mit szóltok az eheti válogatáshoz? Van ezek között olyan, amit már korábban kinéztetek magatoknak? Esetleg amelyiket már meg is vettétek/rendeltétek? 


Címkék: , , , , , ,

5 megjegyzés:

Időpont: 2013. június 23. 17:59 , Blogger Unknown írta...

Én is Ebayen keresgélem azoknak az ékszereknek a hasonmását amit az üzletekben pofátlanul drágán árulnak. Úton van 3 nyaklánc is, mindegyik 1500 alatt!:)
A kék fülbevaló ebay változata tetszik a legjobban, lehet rendelés lesz...:D

 
Időpont: 2013. június 23. 22:08 , Blogger Szami írta...

Ilyen kék fülbevalóra vágyom már vagy 2 éve :)

 
Időpont: 2013. június 24. 21:31 , Blogger hkorinna írta...

Az eBay-es statement nyaklánc nagyon bejön, én is odáig vagyok mostanában az ilyen feltűnő darabokért! *.*

 
Időpont: 2013. június 25. 10:54 , Blogger Viktória (shake it up) írta...

Úgy várom mindig ezeket a bejegyzéseidet,imádom őket!!!! :)))))

 
Időpont: 2013. június 25. 12:59 , Blogger Viki írta...

@B Nixon: Remélem megmutatod majd őket! ;}

@A.: Meseszép ez a nyaklánc, főleg ezekkel a gyönyörűséges zöld kövekkel. :} Ennyi pénzért pedig szinte ajándék.

@Szami: Ezek szerint akkor megérte várni! :}

@hkorinna: Én is. De egyszerűen nem tudok dönteni, hogy melyiket rendeljem meg. :D A bőség zavara... :D

@Viktória: Jajj de aranyos vagy, örülök, hogy ennyire tetszenek! :}

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal