2013. május 26., vasárnap

Firmoo nyereményjáték EREDMÉNYHIRDETÉS

Mivel a kitolt határidőre összegyűlt az 50 jelentkező a Firmoo szemüveges nyereményjátékra, egy valakinek szuper hírrel szolgálhatok. A sorsoláshoz most is a random.org-ot hívtam segítségül, ami ezúttal a 31. jelentkezőnek kedvezett. 


Na de lássuk is, hogy ki az, aki megnyerte az általa kiválasztott Firmoo szemüveget...


Gratulálok kedves DSophie, kérlek írj egy e-mail a cheap.and.chic.look@gmail.com címre, hogy megbeszélhessük a továbbiakat!

Akik most nem nyertek, azok se csüggedjenek, mert hamarosan egy újabb nyereményjátékkal jövök, ahol egy szupi kis Lovely csomag talál majd gazdára. :}


Címkék: ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2013. május 26. 14:06 , Blogger B. Dóri írta...

Gratula! :)

 
Időpont: 2013. május 26. 14:13 , Blogger DSophie írta...

Soha nem szoktam nyerni, meglepődtem! :D Köszönöm! Írok is. :)

 
Időpont: 2013. május 26. 16:26 , Blogger Monika írta...

Gratulálok :)

 
Időpont: 2013. május 27. 11:20 , Blogger Viki írta...

Hát ezzel én is így vagyok, ezért már nem is nagyon szoktam nyereményjátékokra jelentkezni. De látod, a szerencse forgandó... egyszer talán az én időm is eljön. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal