2013. április 3., szerda

Pinspiráció #20.

Heti Nő
Az én műbőr kabátkáim már ott tolonganak a fogason, készen az első sétára. Most már csak az időjárás beleegyezésére várunk. :D



Heti Pasi
Én nagyon szeretem ezt a világoskék- bézs kombinációt. És Ti?



Heti smink
A hétfői "Szerelmünk lapjai" tiszteletére jöjjön egy tipikus Allie smink. A kedvenc filmjeim közé tartozik egyébként, és legalább már tizedjére láttam, de még most is végigpityeregtem a végét. :D



Heti manikűr
Awww, én teljesen odáig vagyok ezért a sellőlányos manikűrért. Nektek, hogy tetszik?



Heti hajkorona
Már lassan másfél éve folyamatosan long bob-ra vágatom a hajam  és nemsokára megint aktuális lenne a vágás, de a sok hosszú hajas kép után egy ideje azon morfondírozom, hogy talán megint meg kellene növesztenem. Ez a kép viszont folyamatosan elbizonytalanít...



Heti barkács
Egy hasonló sminktárolós képet már mutattam Nektek korábban itt a blogon, de körömlakkos eddig még nem volt. Bár én inkább sötétben tárolom a lakkjaimat, tudom, hogy sokan falra szerelhető polcon tartjátok őket. Ez a mágneses tábla is egy jó alternatíva azoknak, akik szeretnék szem előtt tudni a kincseiket. 



Heti mottó
Ha közel állsz ahhoz, hogy feladd, emlékezz arra, miért is vágtál bele!



Heti vicces
Kutyus gondolatai, amikor hazaérsz: Ó, te jó ég, hát végre hazaértél. Már annyira hiányoztál!
Cica gondolatai, amikor hazaérsz: Úgy látom visszajöttél. Etess meg. Most!



Heti furcsaság
Ez aztán funkcionális napszecsó a javából :D



Heti hangulat
Végre új hónaphoz érkeztünk, és egy teljes évre elfelejtetjük ezt a morcos márciust. Remélhetőleg április már sokkal barátságosabb lesz.

A képeket ezúttal is a Pinterest szolgáltatta. :D

Nektek, hogy tetszenek a hétre válogatott képek? Melyik a kedvencetek?

Címkék: ,

8 megjegyzés:

Időpont: 2013. április 3. 9:45 , Anonymous Névtelen írta...

A körömlakk-tartó nagyon jó. Láttam már ilyet sminkesben, de sminkes cuccom jóval több van, szóval nem nagyon férne rá. viszont körömlakkból talán pont annyi van, amennyi nem is túl kevés és nem is túl sok.. De ki tud nekem ilyen keretet csinálni? :)

 
Időpont: 2013. április 3. 11:48 , Blogger hkorinna írta...

A frizura nagyon szuper, ezek a képek engem is el tudnak bizonytalanítani, de az a baj, hogy elég önálló életet él a hajam ehhez a fazonhoz. :D

 
Időpont: 2013. április 3. 12:43 , Blogger Gabica írta...

a heti pasi öltözéke nagyon tetszik, pont ezt a stílust szeretem a fiúknál :) a heti nő meg awww kék fehér csíkos barna dzsekivel!! imádom a kéket és a barnát együtt! :)

 
Időpont: 2013. április 3. 21:01 , Blogger Viktória (shake it up) írta...

Az első kép stílusban és hangulatban is nagyon illik hozzád szerintem! :) És az a haj maga a tökély...

 
Időpont: 2013. április 4. 18:20 , Blogger Viki írta...

Nálunk az üvegezőnél {aki egyébként tükröket is csinál méretre} lehet kapni ilyen szép kereteket is. Más helyet nem igazán tudok így hirtelen, ahol magában lehetne venni ilyen különleges keretet.

 
Időpont: 2013. április 4. 18:23 , Blogger Viki írta...

Nekem szerencsére elég egyenes a hajam, úgyhogy hajvasalót sem szoktam használni. :}

 
Időpont: 2013. április 4. 18:24 , Blogger Viki írta...

Úgy látszik ebben teljesen megegyezik az ízlésünk. :}

 
Időpont: 2013. április 4. 18:25 , Blogger Viki írta...

Az első képpel kapcsolatban nekem is hasonló érzéseim vannak. :D... és a hajassal kapcsolatban is. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal