2013. április 5., péntek

Napi köröm - Hímestojás



Facebookon már említettem Nektek, hogy a múlt héten szombaton sikerült lecsapnom néhány akciós lakkra a Rossmannban. Pontosabban 2 pasztellszínű Astor és egy csillámos Lovely lakkra. Persze nem bírtam túl sokáig, hogy ne próbáljam ki őket, úgyhogy lemostam a holo lapocskás "alkotásomat" és gyorsan nekiestem az Astor lakkoknak. A koncepcióm az volt, hogy valami hímestojásos manikűrt festek Húsvét alkalmából, és mivel nem szerettem volna túlbonyolítani a dolgot, megint a jó öreg flittereimhez nyúltam. Első lépésben megrajzoltam egy fekete MUA tusfilccel a cikk-cakkot, majd színtelen lakkal óvatosan húztam egy vékony csíkot a vonal mentén, és abba nyomogattam bele a kis flittereket. Egy-két helyen sajnos elég erőszakos voltam, és sikerült felszántanom a lakkot; élőben persze ez annyira nem tűnt fel miután átmentem rajtuk átlátszó lakkal, de itt a képeken eléggé szembetűnik. Nem tagadom, a finom-mozgásomon még van mit javítani. :D 

A lakkokkal egyébként eléggé megszenvedtem, mire sikerült őket csíkmentesen felkennem. Mindkét szín 2 réteben van a körmeimen, de így utólag azt mondom, hogy elfért volna belőlük egy harmadik is. 

Használt termékek:
 - Lila: Astor Fasion Studio - 004 Deliciously violet
 - Pink: Astor Fasion Studio - ezen nem találtam sem számot, sem fantázianevet :/
 - Fekete cikk-cakk: MUA szeméjtus
 - Flitter: ebay





Nektek, hogy tetszik? Milyen színt viseltek most a körmeiteken?

Címkék: , , , , , ,

18 megjegyzés:

Időpont: 2013. április 5. 8:41 , Blogger Nóra írta...

aranyos lett:)

 
Időpont: 2013. április 5. 8:49 , Blogger PAncsi írta...

Visszafogott, de nagyon szép! :-)

 
Időpont: 2013. április 5. 10:54 , Blogger Unknown írta...

Nagyon tetszik! :) Én most írom a bejegyzést a mai körmömről :D De szintén astor ;) :)

 
Időpont: 2013. április 5. 11:46 , Blogger Njoythestyle írta...

Púdertojás! :) Nagyon cukker lett!
Pusza: Reni

 
Időpont: 2013. április 5. 19:00 , Blogger Anett03 írta...

Nagyon szép lett! :)

 
Időpont: 2013. április 5. 19:31 , Blogger Laruska Bee írta...

Gyönyörű, szeretem ezeket a pasztell színeket. :)

 
Időpont: 2013. április 5. 19:36 , Blogger Katie írta...

Szép! :)

 
Időpont: 2013. április 5. 19:44 , Blogger Gabica írta...

nagyon tetszik, ahogy kitaláltad ezt a fekete cikk cakkot és körbe diszíttted, nagyon jól mutat :)

 
Időpont: 2013. április 7. 10:23 , Blogger Viki írta...

Köszi Nóra! :}

 
Időpont: 2013. április 7. 10:23 , Blogger Viki írta...

Köszönöm Ancsi! :}

 
Időpont: 2013. április 7. 10:24 , Blogger Viki írta...

Köszi! :} A Tiéd milyen lett végül?

 
Időpont: 2013. április 7. 10:24 , Blogger Viki írta...

Igen, akár ez is lehetne a neve. :D

 
Időpont: 2013. április 7. 10:25 , Blogger Viki írta...

Köszönöm szépen Anett! :}

 
Időpont: 2013. április 7. 10:25 , Blogger Viki írta...

Jajj, most én is totál rájuk vagyok állva. :D

 
Időpont: 2013. április 7. 10:25 , Blogger Viki írta...

Köszönöm Katie! :}

 
Időpont: 2013. április 7. 10:26 , Blogger Viki írta...

Köszi Gabica, örülök, hogy tetszik! :}

 
Időpont: 2013. április 7. 13:43 , Blogger IsaBella írta...

Nagyon szép lett! *.*

 
Időpont: 2013. április 8. 7:35 , Blogger Viki írta...

Köszönöm szépen IsaBella! :}

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal