2013. március 4., hétfő

Újdonságok #3.

A legutóbbi újdonságos bejegyzés még január elején volt, azóta nem igazán vásároltam sok mindent, inkább csak néhány apróságot. Az üzleteket szinte teljes egészében elkerültem, és csak a kedvenc turimba ugrottam be néhányszor. Most azt a pár dolgot szeretném Nektek megmutatni, amiket az elmúlt két hónapban sikerült beszereznem a szerencsi kilós turiból. 



A legrégebbi darab ez a New Look mellényke. Nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem a mellényeket, mert ugyan úgy mint egy blézerrel, ezzel is könnyen fel lehet dobni egy egyszerű összeállítást. Van is itthon néhány darab, de ilyen elegánsabb még nem volt, úgyhogy végül elhoztam. 



Még a leárazásokon találtam egy szuper flitteres rövidnacit a Stradivariusban, de sajnos nem volt a méretemben, és azóta szerettem volna valami hasonlót. Gondolhatjátok mennyire megörültem, amikor rátaláltam erre a flitteres csőszoknyára. Kicsit hosszabb fazon, úgyhogy felvéve inkább alkalmias kinézete van, de már alig várom, hogy felavathassam. Ezt egyébként a fenti mellénnyel egy időben vettem, és a kettőért összesen 750 Ft-ot fizettem.



Mostanában kezdem megszeretni ezeket az elöl hosszabb, lógós kardigánokat. Szerintem sokkal nőiesebbek, mint az egyszerű gombos változatok. Ezt a bézs színűt egy pénteki napon vettem, amikor 290 Ft-ba kerül egy kg ruha, úgyhogy nagyjából 50 Ft-ot fizettem érte. 



A vékony felsőkkel mindig úgy vagyok, hogy jajj, kellene venni néhányat, mert ilyenkor tavasszal, meg ősszel ezeket már simán lehetne hordani magukban is, de amikor eljutok odáig, hogy meg is vegyem, akkor már mindig inkább rövid ujjú pólókat veszek, mert, hogy lassan már úgy is jön a jó idő.  Úgyhogy teljesen odáig meg vissza voltam, amikor rátaláltam erre a mélyen dekoltált vékony felsőre. Felvéve nem néz ki ilyen öregesnek, sötétkék farmerrel kifejezetten jól mutat ez a visszafogott rózsaszín. 




Ennek a kis púderszínű felsőnek annyira tetszik a "szív alakú" mellrésze és az, hogy ilyen kis áttetsző anyagból készült a válla és az ujja. Szerintem nagyon nőies és elegáns. 



Annak ellenére, hogy inkább nadrág párti vagyok, tavaly nyáron teljesen rákattantam a szoknyákra, és elég gyakran viseltem is őket. Farmerszoknyám eddig csak egy sötétebb színű volt, és az is mini, amit hétköznapokon nem igazán hordtam, de ez a hosszabb fazon biztosan sokszor elő fog kerülni a melegebb napokon.  



Végül pedig jöjjön még egy fekete flitteres szoknya. Ez már sokkal rövidebb fazon, inkább az a bulizós fajta, és a anyaga is vékonyabb, mint a fentinek. A cipzáros megoldás különösen tetszik benne, szerintem tök jól feldobja. Ezért az utóbbi négy ruháért egyébként összesen 2.100 Ft-ot fizettem. 

Én abszolút elégedett vagyok az új szerzeményeimmel, boltban biztos, hogy a többszörösét kellett volna fizetnem értük. Ha másra nem is, arra biztosan jó lesz ez a bejegyzés, hogy akik eddig ódzkodtak a turkálóktól, lássák, hogy igenis ki lehet fogni szuper dolgokat akár kilós turiban is.


Ti szoktatok turiban vásárolni? Mi volt az eddigi legjobb dolog, ami turkálóban vettetek?



Címkék: , ,

15 megjegyzés:

Időpont: 2013. március 4. 9:38 , Blogger Nóra írta...

nagyon ügyesen rátaláltál ezekre a darabokra :)

 
Időpont: 2013. március 4. 13:48 , Blogger dyna írta...

a farmerszoknya a kedvencem. szokás szerint ügyes turkáló lyány voltál, csini dolgokat szedtél össze! ;)

 
Időpont: 2013. március 4. 17:18 , Blogger Shelbe írta...

A virágos és a púderszínű felső a kedvencem, nagyon jó dolgokat vettél :)

 
Időpont: 2013. március 5. 21:16 , Blogger hkorinna írta...

Az utolsó flitteres szoknya a kedvencem, én is hasonlót keresgélek. :) Én imádom a turikat, éppen tervezem, hogy szétnézzek a tavaszi árukészlet között! :)

 
Időpont: 2013. március 6. 7:58 , Blogger Unknown írta...

Nagyon jó cuccokat vettél!
Én az utóbbi időben próbálkozom a turkálókkal, de nem nagy sikerrel. Most, hogy láttam ezt a bejegyzést, újra fogok próbálkozni az biztos, mert minden ruci amiket vettél egytől-egyig kedvencem lenne!

 
Időpont: 2013. március 6. 22:37 , Blogger anii írta...

nagyon jó szerzeményekkel gazdagodtál, én is tervezek menni turiba, nagyon szeretek ott vásárolni, remélem én is hasonlóan jó darabokkal térek haza :)

 
Időpont: 2013. március 8. 18:31 , Blogger Viki írta...

Köszi Nóra :)

 
Időpont: 2013. március 8. 18:31 , Blogger Viki írta...

Jajj, de aranyos vagy, köszi. :D

 
Időpont: 2013. március 8. 18:32 , Blogger Viki írta...

Köszönöm, most nekem is ők a kedvenceim. :)

 
Időpont: 2013. március 8. 18:34 , Blogger Viki írta...

Ez a turi most tele volt flitteres ruhákkal. Csak ámultam, hogy honnan hozták ezt a rengeteg csillivilli cuccot. :D

 
Időpont: 2013. március 8. 18:36 , Blogger Viki írta...

Hát kell rá szánni időt, az biztos, de ha egyszer rátalálsz egy jó helyre, utána megtérül a befektetett idő. :)

 
Időpont: 2013. március 8. 18:37 , Blogger Viki írta...

Köszi Ani. Remélem sikerül majd szép dolgokra találnod. :)

 
Időpont: 2013. március 22. 14:11 , Anonymous Névtelen írta...

Elárulod melyik turiba szoktál járni?

 
Időpont: 2013. március 26. 9:47 , Blogger Viki írta...

Szerecsen a piac mellett van az Igniker kilós turija. Ott szoktam vásárolni. :)

 
Időpont: 2013. április 24. 20:02 , Anonymous Névtelen írta...

Hmm, azt hittem Debrecenben van :(

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal