2013. február 27., szerda

Pinspiráció #16.

Heti Nő
Én már alig várom, hogy kicsit (sokkal) jobb idő legyen, és végre felavathassam a fehér "szőrme" mellényemet.



Heti pasi
Nektek, hogy tetszik ez az "iskolás" stílus?



Heti smink
Nem valószínű, hogy utcára viselnék egy ilyen szemsminket, de képen minden esetre nagyon tetszik.



Heti manikűr
Ahhoz képest, hogy szinte minden körmön más a minta, szerintem egyáltalán nem lett sok.



Heti hajkorona
A múlt heti konty után most egy édes kis masnis hajkoronáról hoztam képet.



Heti barkács
Radírból nyomdát? Miért ne! Szupi kis ajándékkísérőket gyárthatunk vele, sőt egyszínű csomagolópapírt is egyszerűen fel tudunk vele dobni.



Heti mottó
Ehhez azt hiszem semmit nem kell hozzáfűznöm.



Heti vicces
Kicsit azért fura is... vajon, hogy tudták ebben a pózban lefényképezni...?



Heti furcsaság
Ezeket a kézigránát formájú táskákat az Ebayen találtam. Kíváncsi lennék, hogy a biztonságiak mit szólnának hozzá egy buliban. :D



Heti hangulat
Szerintem a legtöbb lány ilyen tündérkirálylányos gardróbról álmodik. 


Hogy tetszenek a hétre válogatott képek? Nektek melyik a kedvencetek?


Címkék:

10 megjegyzés:

Időpont: 2013. február 27. 13:52 , Blogger Shelbe írta...

A masnis csat annyira tetszik, már egy youtube videó hatására gondolkoztam is az elkészítésén, de nem tudom, hogy hordanám-e utcán.

 
Időpont: 2013. február 27. 20:38 , Blogger JinglingApricot írta...

Megint jó képek! :) Olyan jót nevettem azon a macskáson! :D

 
Időpont: 2013. február 27. 21:13 , Blogger hkorinna írta...

Lehet, hogy gáz, de szerintem cuki ez az iskolás stílus! *.*

 
Időpont: 2013. február 27. 21:48 , Blogger Bogi Vrg írta...

De jó ez a "hogyan légy boldog"-tábla! Sajnos néhány pont nem teljesült még nálam, méghozzá a legnehezebbek: a higgy magadban, a szíved vezéreljen és a "nézz szembe a félelmeiddel"...

 
Időpont: 2013. február 27. 22:59 , Blogger Viktória (shake it up) írta...

A cicán felnevettem. :D

 
Időpont: 2013. március 2. 15:40 , Blogger Viki írta...

Sok dologgal én is így vagyok, hogy utcára nem merném viselni, pedig ez nem túl jó dolog. Pont nemrég olvastam valamelyik blogon erről, hogy az emberek többsége sok ruhadarabbal úgy van, hogy "jajj nem veszem meg, mert úgy sem tudnám hová felvenni". Pedig nem kellene ahhoz alkalom, hogy egy különlegesebb darabot felvehessünk, csak egy kis bátorság. :)

 
Időpont: 2013. március 2. 15:40 , Blogger Viki írta...

Köszi, örülök, hogy tetszenek! :)

 
Időpont: 2013. március 2. 15:41 , Blogger Viki írta...

...szerintem is ;)

 
Időpont: 2013. március 2. 15:44 , Blogger Viki írta...

Hát ezek sajna nálam sem... :/
Lehet, hogy elkészítem motivációs táblaként, és talán ha szem előtt lesz, könnyebben meg tudom őket valósítani. :)

 
Időpont: 2013. március 2. 15:45 , Blogger Viki írta...

Nem vagyok nagy macskapárti, de ez szerintem is nagyon vicces. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal