2012. június 7., csütörtök

Havi kedvencek - Május



Végére értünk egy újabb hónapnak, úgyhogy ismét jelentkezem egy összefoglaló bejegyzéssel azzal kapcsolatban, hogy mik voltak azok a termékek, amiket májusban a legtöbbször használtam, és amik a kedvenceimmé váltak. Az elmúlt egy hónap szinte csak a tanulásról szólt, nem nagyon volt időm kimozdulni sehová sem, de úgy tűnik, hogy meglesz az eredménye. Kicsit babonás vagyok, úgyhogy erről majd csak akkor írnék bővebben, ha már biztos a dolog. Minden esetre most jöjjenek azok a termékek, amik ebben az ingerszegény időszakban hű társaim voltak, és egy kis színt vittek mindennapjaimba.




Kedvenc testápolási termék: Baba Natura tusfürdő Aloe vera és avokádó illatban


Általában nem szoktam kifejezetten rajongani egy- egy tusfürdőért, eddig ha elfogyott egy tubussal, mindig vettem valami újat. Egészen mostanáig, ugyanis most rátaláltam életem eddigi legjobb tusfürdőjére, amit olyannyira megszerettem, hogy bekerült a kedvenceim közé. Hihetetlenül finom az illata, amit még fürdés után jó pár órával is lehet érezni, és ha ez még nem lenne elég, nagyon jól hidratálja a bőrt. Itthon nálunk szerencsére nem annyira kemény a víz, de sokszor még ez is teljesen kiszárította a bőrömet. Amióta viszont ezt használom, nincs szükségem testápolóra, amit mellesleg rühellek, mert nem bírom elviselni, hogy ragadok utána. Zárszóként csak annyit, hogy ezt egy darabig biztosan nem fogom lecserélni. 


Kedvenc arcápolási termék #1: Vichy termálvíz spray


Ebben a bejegyzésben már elég részletesen leírtam a véleményem vele kapcsolatban, úgyhogy ezt most nem tenném meg ismét. A hónapban egyébként, mivel kánikula még nem igazán volt, inkább csak hidratálókrém helyett használtam arctisztítást követően. Minden nap fújkáltam belőle reggel és este is, de szinte még meg sem látszik, hogy fogyott volna belőle. 


Kedvenc arcápolási termék #2: Bioderma Sebium pore refiner


Az elmúlt hónapban 2 termék is nagy kedvencemmé vált az arcápolási kategóriában, és mivel nem tudtam választani közülük, ezért úgy döntöttem, mindkettőjüket bemutatom. A Vichy termálvíz spray-je mellett a másik állandó szereplő a Bioderma pórusösszehúzója volt, amit leginkább sminkalapként használtam. Habár a pórusösszehúzó hatása nem annyira látványos, nagyon jól mattít, ami számomra elengedhetetlen a kombinált bőröm miatt. Itt már olvashattatok róla egyébként részletesebben is. 


Kedvenc sminktermék: MAC Blot púder


A sminktermék kategória abszolút győztese májusban a MAC Blot púdere volt nálam, itt már áradoztam róla nem is keveset. Én továbbra is azt tudom mondani, hogy ha egy hatásos mattító púderre vágytok, mindenképpen próbáljátok ki, mert ár/érték arányban verhetetlen. 


Kedvenc szempillaspirál: Clinique Lash doubling szempillaspirál


Habár az elmúlt hónap nem igazán a sminkelésről szólt, amikor sikerült kimozdulnom itthonról, szinte mindig a Clinique szempillaspirálját használtam. Egyáltalán nem csinál feltűnő pillákat, szóval aki műszempillahatást szeretne elérni, annak nem igazán tudom ajánlani, egy hétköznapi natúr sminkhez viszont annál inkább. Nagyon szépen szétválasztja a pillákat, és ami miatt nagyon megszerettem az az, hogy könnyen be tudok vele menni egészen a szempillatövekhez is.


Kedvenc rúzs/ajakápolási termék: Neutrogena ápoló ajakír


Májusban teljesen kimaradt a sminkelési rutinomból a rúzs használata, ha éppen mentem valahová, csak egy natúr sminket készítettem, amiben nem volt helye színes rúzsoknak. Helyette viszont ismét előszeretettel használtam a Neutrogena ajakápolóját, amitől itt már olvashattatok korábban. 


Kedvenc körömlakk: Moyra 501


Májusban összesen nagyjából 2-3 alkalommal voltak színesre festve a körmeim, és új taggal sem igazán bővült a gyűjteményem (amire mellesleg nagyon büszke vagyok). Ennek ellenére azért sikerült kiválasztanom egy kedvencet ebben a kategóriában is, ami nem más lett, mint a Moyra bőrhatású lakkja. Igaz, hogy nem egy túl nyárias szín, de engem teljesen lenyűgözött, itt már láthattatok róla több képet is. 


Kedvenc hajápolási termék: Renatura hajkapszula


A hajápolási rutinom az elmúlt hónapban sem változott túl sokat, még mindig a jól bevált Bánfi család hajhullás elleni samponját és hajszeszét használom. Bővült azonban egy új taggal a kör, méghozzá a Renatura hajerősítő kapszulájával. Nem volt egy drága mulatság, ha jól emlékszem nagyjából 900 Ft-ért vettem még május elején a Müllerben, és az árából kiindulva nem vártam tőle csodákat, de úgy voltam vele, hogy egy kis vitaminpótlásra mindenképpen jó. Már lassan egy hónapja használom, és elképzelhető, hogy csak bebeszélem magamnak, de én úgy vettem észre, mintha tényleg erősebb és fényesebb lenne tőle a hajam. Ha elfogy ez a doboz, biztosan veszek még belőle, mert havi 450 Ft-ért abszolút megéri.


Kedvenc zene: Vivaldi - Négy évszak


Nem nagyon szoktam klasszikus zenét hallgatni, viszont valahol azt olvastam, hogy a hatékony tanulásban sokat segít, ha közben ilyen stílusú zene megy a háttérben. Én csak csendben tudok tanulni, úgyhogy igazából csak a tanulás szüneteiben hallgattam, de akkor folyamatosan Vivaldi Négy évszak-ja ment nálam. Nem tudom, hogy mennyiben járult hozzá a tananyag elsajátításához, de kikapcsolódásnak mindenképpen jó volt, jah, és lassan már el tudom dúdolni mind a 40 percet. :D

Hát ennyi lett volna a májusi összefoglaló, Nektek mik voltak a kedvencek az elmúlt hónapban? Esetleg próbáltátok már ezek közül valamelyiket? 

Címkék:

6 megjegyzés:

Időpont: 2012. június 7. 8:19 , Blogger Petra írta...

Ezek közül a tusfürdő nálam is jól bevált, esetleg még a kakaóvajasat vettem meg! :) Nekem az abszolút kedvenceim az avonos testpermetek, nagyon jó illata van az összesnek! :)

 
Időpont: 2012. június 7. 9:23 , Blogger djkaty írta...

A testpermet valóban jó tipp, kicsit hidratál, de gyáltalán nem ragad, és elég tartós az illatuk :-)

 
Időpont: 2012. június 7. 10:10 , Blogger Unknown írta...

Ezt a Moyra lakkot én is imádom, abszolút megértem, hogy neked is kedvenc! :) Ami a testpermeteket illeti, én is használok, főleg nagy kánikulában, viszont arra figyelek, hogy ne ütközzön az illata a tusfürdőmével...az nem mindig kelt jó hatást :)

 
Időpont: 2012. június 10. 12:46 , Blogger Viki írta...

Dinnyés testpermete van a Húgomnak is az Avontól, tényleg nagyon szuper fincsi az illata. :)

 
Időpont: 2012. június 10. 12:47 , Blogger Viki írta...

Igen, én most még szinte csak hidratálásra használtam, de tényleg nagyon jó benne, hogy egy fél perc alatt teljesen megszárad, és nem hagy maga után kellemetlen érzetet. :)

 
Időpont: 2012. június 10. 12:49 , Blogger Viki írta...

A körömlakkot kinéztem még ezüst színben is, de azt olvastam róla, hogy nagyon hamar elkezd pattogni, úgyhogy inkább nem vettem meg. :S Ebben a Vichy termálvíz spray-ben az a jó, hogy teljesen illatanyag mentes, úgyhogy bármilyen parfüm/tusfürdő mellé használható. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal