2012. május 3., csütörtök

Breaking News - Akciós SIX ékszerek a C&A-ban




Facebook-on már említettem, hogy a C&A-ban lévő SIX ékszerekre nagy akciók vannak, Miskolcon 2 állvány volt tele 250 Ft-os bizsukkal. Szerintem mindenképpen érdemes benézni, mert most még elég nagy a választék, és ennyiért szinte ajándéknak számítanak. 

A másik dolog pedig, hogy a H&M-ben nagyon sok szép bikinit találtam, nevetségesen alacsony 1.290 Ft-os áron, úgyhogy ha valaki éppen bikini vásárlás előtt áll, annak azt ajánlom, mindenképpen kukkantson be a H&M-be is. Én egyből 3 felsőrészt is elhoztam, ezzel egy jó pár évig biztosan meg lesz oldva a bikinikérdés. 

Mivel kértétek, hogy mutassak képeket a vásárolt dolgokról, készítettem néhány fotót. Első körben jöjjenek az ékszerek, ezek mind 250 Ft-ba kerültek.




Ebből a nyakláncból kettőt is vettem. Az egyik Húgomnak lesz ajándékba, a másikat pedig megtartom magamnak.





Régóta szerettem volna már ilyen több darabból álló gyűrű szettet, 250 Ft-ért azt hiszem kihagyhatatlan volt. 





Még egy gyűrű szett...




Ezt a karkötőt pedig szintén a Húgom fogja megkapni.

A H&M-be a honlapon kinézett azték szoknyáért mentem elsősorban, de sajnos most sem volt belőle egy darab sem. Helyette hoztam 3 bikini felsőt, és egy blúzt, amit Style and Blog Pannin láttam. Azt kell mondjam, élőben még szebb ez a felső, mint a képeken. Az ára is nagyon baráti, 1.290 Ft volt, a bikini felsőkkel együtt.









Szerintetek jó vétel volt? Ti milyen fürdőruciban fogtok hódítani idén nyáron? 

Címkék: , , , , , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2012. május 3. 19:42 , Blogger Andrea írta...

en a sima csavart pantnelkulire szavazok:) sosem értettem hogy képes valaki megvenni ugyanazt a darabot 3 színben:D

 
Időpont: 2012. május 3. 20:07 , Blogger Viki írta...

Egyszerűen... ez a fazon jól állt, és mivel mind a 3 más színű, egy sima fekete bikinialsóval párosítva olyan, mintha 3 különböző bikinim lenne. :D

 
Időpont: 2012. május 3. 21:19 , Blogger Jucus-StileBellezza Blog írta...

nagyon jó cuccokat vettél:D hnap meg is rohamozom a C&A-t :D már alig várom:D

 
Időpont: 2012. május 4. 7:08 , Blogger Viki írta...

Köszi, és hajrá! :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal