2012. április 21., szombat

Szombati TOP 5 - Zenék edzéshez




Ezennel egy új sorozatot szeretnék útjára indítani, amiben hétről- hétre bemutatnám az aktuális 5 kedvencemet egy adott témában. Az első hétre azokat a kedvenc zenéimet válogattam össze, amikre szívesen tornázok. Az ötlet, hogy ez legyen az első kategória, onnan jött, hogy a héten végre rászántam magam a testmozgásra, és minden nap szorgalmasan edzettem. Nem sokat, de kezdésnek azért ez sem olyan rossz. A napi adag 10 perc a taposógépen + 10 perc a szobabiciklin, ezt az adagot szeretném majd minden héten fokozatosan növelni. Na de nem is szaporítanám tovább a szót, jöjjön az 5 kedvenc dal, amikre a legszívesebben edzek.


No.1.: DJ Antoine - Welcome to St. Tropez




No.2.: LMFAO - Sexy and I know it






No.3.: Flo Rida - Good feeling






No.4.: Pitbull - Give me everything






No.5.: Taio Cruz - Hangover






Nektek melyik az aktuális kedvenc zenétek? Mire tornáztok legszívesebben? 

Címkék: , , , ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2012. április 21. 17:56 , Blogger Andrea írta...

neelix live set 2009 :) pont egy edzés hosszúságú:)

 
Időpont: 2012. április 23. 11:06 , Blogger Viki írta...

Nekem ez egy kicsit monoton, régebben én is próbálkoztam hasonlóval, de olyan hamar meguntam, hogy mindig léptettem a következő számra. :D Ez után az egy órás "pont egy edzés hosszúságú dalocska" után elég cikinek érzem az én 20 percemet, bár igaz, hogy tegnap már 30 percet sikerült végignyomnom. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal