2012. február 4., szombat

Valentin napi DIY ötletek

Azt hiszem a Valentin nap az egyik legmegosztóbb "ünnepnap" a sok közül. Vannak akik szeretik, vannak akik utálják, sokan csak csak egy jó üzleti fogást látnak benne, amit leginkább a virágárusok és ajándékboltosok tudnak igazán kihasználni. Amikor felvetődik a téma, rögtön előkerül a már-már közhelyesnek hangzó mondat, miszerint nem csak ezen az egy napon kellene kimutatnunk azt, hogy mennyire szeretjük a másikat. Ezzel egyébként teljes mértékben egyet értek, én mégis azok közé sorolom magam, akik szeretik ezt a napot. Mi a párommal Valentin napon általában közös programokat szervezünk (mozi, vacsora), de én szeretem ilyenkor (is) meglepni egy kis személyre szóló, saját kézzel készített ajándékkal is. Igaz ezekből elég nehéz olyat készíteni, aminek aztán hasznát is veszi, de most sikerült egy jó párat összegyűjtenem, amik szerintem hasznosak, jópofák, és egyszerűen elkészíthetőek. Ezeket szeretném most Nektek megmutatni, hátha Ti is kedvet kaptok egy kis barkácsoláshoz. :)


1. Monogramos bögre



Az én eredeti tervem is ez volt, már be is szereztem hozzá az "alapanyagot". Ötletes ajándék lehet kávé vagy teaimádóknak.

Az elkészítését itt találjátok. 








2. Csokoládé dobozban



Tökéletes ajándék édesszájúaknak. A dobozka elkészítése igényel némi kézügyességet, de nagyon sokféle sablont találunk az interneten, úgyhogy szerintem ez nem jelenthet problémát.

Az elkészítését itt találjátok.












3. Csokoládé új ruhában




Az előzőnek egy kicsit egyszerűbb verziója. Színes papírokkal, szalagokkal, nyomdákkal, esetleg közös fényképekkel sokkal személyesebbé tudjuk varázsolni a párunk kedvenc csokoládéját.

Az eredeti ötletet itt találjátok.










4. Fényképalbum


Én az egyik évfordulónkra scrapbook-ot készítettem a páromnak, közös fényképekből, mondanom sem kell, hatalmas sikert aratott. Igaz, azt nem 2 óra volt "összedobni", de ha időhiányban szenvedünk, ez egy tökéletes alternatíva lehet.

Az elkészítését itt találjátok.






5. Beváltható kuponok



Vicces, kényeztető, erotikus kuponok. Azt hiszem nem kell részleteznem, itt tényleg csak a fantáziánk szab határt.

Az eredeti ötletért kattintsatok ide.









6. Vallomások minden hétre





Egy pakli francia kártya, egy lyukasztó, 2 gyűrű és egy adag őszinte vallomás. Ezt ugyan nem a hasznos kategóriába sorolnám, de mindenképpen hatásos... legalábbis nálam biztosan beválna :)

Az elkészítését itt találjátok.











7. Romantikus mozikosár



Ebben a hideg időben nem is kell több, mint 1-2 romantikus VÍGJÁTÉK (hogy a férfiak is élvezzék), egy üveg pezsgő, meleg takarók, és indulhat az esti mozizás.

Az eredeti ötletet itt találjátok.











8. Fürdősó



Az én párom ugyan nem értékelné túl sokra, de biztosan vannak olyan spa-őrült férfiak, akiket le lehet venni a lábukról egy kézzel készített fürdősóval. Az interneten rengeteg receptet lehet találni, amiből biztosan mindenki talál kedvére valót.

Itt egy lehetséges elkészítési mód.






9. Zsebmelegítő


A hideg időjárásban szinte kötelező darab. Nem kell hozzá csak egy kevés filc vagy flanel anyag, rizs, és némi kézügyesség. Hasznosság szempontjából szerintem első helyen áll.

Az eredeti ötletet itt találjátok.





10. Ajándékkísérő szerelmes pár



Egyszerű, olcsó, és nagyon ötletes. Egy kedves képeslap, vagy ajándék mellé szerintem telitalálat.

Az eredeti ötletért kattintsatok ide.






Ezek lettek volna az én idei Valentin napi kedvenc ajándékötleteim, végül pedig jöjjön egy cuki videó arról, ahogyan a Victoria's Secret látja a Valentin napot.




Nektek mi a véleményetek a Valentin napról, szerintetek is csak egy jó üzleti fogás? Mivel fogjátok meglepni a párotokat/magatokat ebből az alkalomból?


Címkék: , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2012. február 5. 18:49 , Blogger Super Sweet írta...

Szia!
9. és 10. pontot tutira kifogom próbálni, nagyon ötletes, és nagyon egyszerű:)
Köszi a tippeket!
Legyen szép estéd!
(végre sikerült feliratkoznom:P)

 
Időpont: 2012. február 5. 20:54 , Blogger Viki írta...

Szia. Örülök, hogy tudtam segíteni, ezt a zsebmelegítőt még magamnak is el fogom készíteni. :)

 
Időpont: 2012. február 6. 22:49 , Blogger Annie írta...

Én szerintem a csokisat fogom megcsinálni meg a zsebmelegítőt :D

 
Időpont: 2012. február 7. 10:04 , Blogger Viki írta...

Én a bögrét és a csokit fogom elkészíteni Neki Valentin napra, születésnapjára (ami szintén most lesz) pedig a zsebmelegítőt. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal