2012. február 26., vasárnap

A tavasz hírnökei - Köröm mustra

A Vogue összegyűjtötte 2012 "kötelező" tavaszi - nyári körömlakkjait. A virágoskerteket idéző nefelejcs, a friss menta, a szikrázó jade és az élénk narancssárga színek láttán egyre közelebbinek érezzük a tavasz beköszöntét. Nekem egytől egyig, minden árnyalat belopta magát a szívembe, ezért meg is vizsgáltam gyorsan, hogy az én gyűjteményemben vannak-e hasonló színek, és mi az, amit esetleg még be "kell" szereznem. 










Az első kötelező szín a Vogue szerint, a nefelejcs. Habár itt többnyire a lila különböző árnyalatait látjuk, maga a virág kék színű, ezért az én nefelejcsem ebben a szezonban az Aden 29-es pasztellkék színe lesz. 
















A következő szín a 2012-es tavaszi/nyári körömtrendek közül a jade. A fenti képek közül nekem az YSL zöldje tetszik a legjobban, de mivel 6.000 Ft-ot sajnálnék kiadni egy körömlakkért, az én alternatívám ez a Dor márkájú körömlakk lesz a 61/1-es árnyalatban.















Az érzéki sorbet a soron következő a listán, amire már ha csak rágondolok, összefut a nyál a számban, és egyből visszasírom a forró augusztusi Balaton parti mókákat. Az én fincsi sorbetem  ezen a nyáron a Kallos 07-es árnyalatú körömlakkja lesz. 










Vibráló narancssárga, avagy a mandarin tangó, azt hiszem az év legnagyobb őrülete. Egyelőre a barátkozás szintjén állok vele, és jelenleg még nincs hasonló színem, de mivel napbarnított bőrön szerintem nagyon dögös lehet, ezért a nyárra mindenképpen beszerzek valami hasonlót. 










Természetesen a már jól megszokott nude sem hiányozhat a listáról. Ez az az árnyalat, ami szerintem sosem fog kimenni a divatból, mert egyszerűen tökéletes választás minden alkalomra, és tényleg nem lehet vele mellélőni. Az én nude lakkom az Essence 70- es Nude it árnyalata.













A hatodik, és egyben utolsó a képzeletbeli listán a tengereket idéző szikrázó kék árnyalat. Az én kedvencem az Estee Lauder lakkja, aminek van egy kis türkizes beütése. Velem ez abszolút elhiteti, hogy egy napfényes tengerparton vagyok, és a 30 fokban éppen valami fincsi frissítőt iszogatok. A vízpart felidézésében nekem az Essence 02 Into the dark lakkja lesz segítségemre. Habár ez inkább a háborgó tengert juttatja az eszembe, mintsem a napos oldalt, ettől függetlenül egy nagyon szép árnyalatról van szó. 






Ezek lennének tehát 2012 kötelező tavaszi/nyári körömlakkjai. A paletta elég színes, így biztosan megtalálja mindenki a neki tetszőt ebben a szezonban is. Nekem sikerült a már meglévő készletemből kiváltani nagyjából minden színt, így remélhetőleg őszig már csak a mandarin tangó fog a kosaramba kerülni.

Nektek hogy tetszenek ezek a színek, esetleg már be is szereztetek belőlük néhányat? Befolyásol Titeket a divat abban, hogy mit viseltek mondjuk a körmeiteken? 


Címkék: , , , , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal