2012. február 12., vasárnap

Nars pirosító teszt - Oasis

Egy ideje már rózsaszín pirosító után kutattam, így nagyon jó lehetőségnek bizonyult Erzsi blog sale-je, ahol egy Bourjois rúzs társaságában sikerült hozzájutnom ehhez a gyönyörűséghez. Ezúton is ezer hála érte Erzsinek. :) A színe a képek alapján egyből megfogott, és a másik (fő) ok, amiért lecsaptam rá, az az, hogy korábban még nem használtam felső kategóriás pirosítót, és kíváncsi voltam, mivel tud ez többet drogáriás társainál.

Amikor először kézbe vettem, valamiért ismerős érzés kerített hatalmába, tudtam, hogy ez a forma és méret valahonnan ismerős. Úgyhogy gyorsan feltúrtam a pirosítóimat (na nem mintha olyan sok lenne belőlük) és meglepetten tapasztaltam, hogy nem csalt a megérzésem. Nézzétek csak :)




(Talán nem is annyira) meglepő a hasonlóság a 2 termék között. Mostanában rengeteg olyan példával találkozunk, amikor egy alacsonyabb árkategóriájú termékeket gyártó céget "megihlet" egy high end termék, és igyekeznek hasonlóval előrukkolni. Hát itt is valami ilyesmi fordulhatott elő. A nagy hasonlóság ellenére mégiscsak azt kell mondjam, hogy a Nars jóval minőségíbb érzetet kelt. Habár mindkét termék 4,8 g anyagot tartalmaz, a Nars valamivel nehezebb, és a tapintása is sokkal kellemesebb, szinte gumiszerű. 




Kinyitva mindkét termék tetejében találunk egy-egy tükröt, a Nars ebből valamivel nagyobbat kapott, az ő esetében a felnyitható rész teljes egészét tükörrel borították be. Az ELF-nél a tükör kisebb ugyan, de helyet kapott benne egy kis "ablak" aminek hála nem kell folyton kinyitogatni, hogy megtudjuk, melyik szín is lapul benne. Ennek ellenére nekem a Nars megjelenésre jobban tetszik, szeretem benne azt, hogy homogén az egész, és nincs megtörve kis ablakokkal. 


Nars - Oasis napsütésben és természetes fényben

A fenti képen, mintha 2 különböző pirosító lenne egymás mellett, pedig valójában egy és ugyanaz. Az első képen napsütésben, míg a másodikon természetes fényben láthatjátok a Nars Oasis-át. Az mindkettőn egyértelműen látszik, hogy egy arany csillámokkal teli fáradt rózsaszín pirosítóról van szó, habár az első képen inkább korallosnak tűnik, mintsem rózsaszínnek. A csillámból egyébként az alsóbb rétegekbe is került, nem csak a felszínre, ami sokak számára talán zavaró lehet. Egy korábbi bejegyzésben már láthattátok akció közben is, ott egyáltalán nem látszanak a csillámok az arcomon, csupán a kellemes rózsás szín.




A baloldali "pacát" ecsettel vittem fel, míg a jobboldalit az ujjammal. Látható, hogy nagyon erős színe van, ezért igencsak csínján kell bánni vele, ha el akarjuk kerülni a bohóc effektust. Ezt az eredményt egyébként 3 húzással értem el. 

Az állaga nagyon puha, amikor végighúzom rajta az ujjam, olyan, mintha egy selyem anyagot "simogatnék". Viszonyításképpen az ELF-et is végigtaperoltam, és azt kell mondjam, hogy annak sokkal durvább a tapintása, kisebb-nagyobb rögök vannak benne, ami miatt egy kissé krétaszerű az egész.

Tartósságát tekintve én abszolút meg vagyok vele elégedve, hiszen hozza a vele szemben támasztott követelményeket. Nálam alapozóra kenve egy egész napot kibír igazítás nélkül.

A teljes árát nem tudom, hiszen én nem boltban jutottam hozzá, de a Krémmánia szerint 5 és 15 ezer Ft között lehet megvásárolni, Strawberrynet-en pedig, közel 7.000 Ft-ért árulják. 

Összességében egy nagyon jó vételnek találom, és örülök annak, hogy éltem az Erzsi által felkínált lehetőséggel. Eredeti árán (15 ezer Ft) biztosan nem vásárolnám újra, hiszen ennek a harmadáért ugyan ilyen minőségű MAC pirosítókhoz lehet hozzájutni, amik mind tartósságban, mind pigmentáltságban felveszik a versenyt a Nars Oasis-ával. A színválasztékről nem is beszélve. 

Szerintetek megéri kiadni több ezer forintot egy magasabb árkategóriájú pirosítóért, vagy pedig teljesen fölösleges pénzkidobásnak tartjátok?



Címkék: , , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2012. február 12. 18:54 , Blogger Fru írta...

A kremmanian az 5-15e csak 1 kategoria, amugy 7e korul mozog az ara:) amugy nagyon szep, ez az elf nekem is megvan:)

 
Időpont: 2012. február 13. 16:13 , Blogger Viki írta...

Akkor így már világos, hogy miért olyan nagy a szórás. :) Ez az árnyalat egyébként az egyik kedvencem az ELF-től, bár elég sokat kell használni belőle, hogy látszódjon valami (főleg nyáron). Neked bevált?

 
Időpont: 2012. február 13. 16:36 , Blogger Fru írta...

Nekem is ez a kedvencem az elftol (van meg 3 masik arnyalatom), nagyon szeretem mindennapokra hasznalni, az en feher boromon jol latszik, bar nekem is epitgetni kell azert:))

 
Időpont: 2012. február 14. 23:16 , Blogger Viki írta...

Igen, ez az egyetlen hátránya, hogy építgetni kell. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal