2012. február 29., szerda

Napi köröm - I Vant to Be A-Lone Star

Ma ismét egy körmös bejegyzést hoztam Nektek, amelynek egyik főszereplője a hétfőn érkezett OPI körömlakkok közül az I Vant to Be A-Lone Star névre keresztelt szürkés árnyalat. Nagyon régóta szerettem volna már kipróbálni ezt a márkát, mert sok jót hallottam róla, és kíváncsi voltam, hogy tényleg olyan fantasztikusak-e a lakkjai, mint amilyennek írják őket. 


OPI - I Vant to Be A-Lone Star

Róla lenne szó, és az igazat megvallva nekem egy picit csalódás volt ez a lakk. Lehet, hogy azért mert túl nagy elvárásaim voltak vele szemben, vagy egyszerűen csak hozzá kell még szoknom, nem tudom. Az egyik dolog, amit negatívumként tudnék említeni, hogy egy rétegben nagyon gyengén fed, és ha nem vagyok elég gyors, akkor csíkos lesz az egész körmöm. Ez még annyira talán nem is lenne probléma, hiszen ugye kenek rá még egy réteget, akkor viszont már úgy tűnik, mintha 3 kg lakk lenne felkenve a körmömre. Egyelőre még csak egyszer próbáltam, ezért nem szeretnék elhamarkodottan nyilatkozni róla, lehet, hogy tényleg csak a technikámmal volt gond. 

A fenti okokból kifolyólag nem lett valami szép a végeredmény sem, és kb. 10 perc után le is töröltem az egészet, de úgy voltam vele, ha már elkészítettem, akkor megmutatom Nektek. 




Az Essence 02 Circus Confetti lakkjából próbáltam a körmömre erőszakolni néhány konfetti darabkát több - kevesebb sikerrel. Olyan jó lenne az elgondolás, viszont egyszerűen nem tudom úgy használni ezt a lakkot, hogy a végeredmény vállalható legyen. Túl sok a hordozó anyag, és túl kevés a konfetti (vagy egyszerűen csak én vagyok béna :D).




Hát az az egy már biztos, hogy nem ez lett életem legjobb alkotása. Remélem a későbbiekben az OPI-val is javul majd a kapcsolatunk és legközelebb már pozitívabban tudok róla nyilatkozni.

Ti próbáltatok már OPI lakkot? Milyen volt az első benyomásotok róla?

Címkék: , , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal