2012. február 10., péntek

Dizájner táska a Tescoból?

Ma került a Tesco polcaira a Makány Márta által tervezett "ökotáska", amelyet a híres magyar divattervezőnő és az áruházlánc Valentin napi meglepetésként szánt a vásárlóknak. A táska limitált számban, a már jól megszokott Makány Márta stílusban készült és mintegy 50.000 darab került belőle forgalomba. (Így legalább nem fog szegény Fila táska sorsára jutni, legalább is reméljük.) Különlegessége, hogy mindkét oldalán más -más minta van, az egyiket állatbőr minta díszíti színes virágokkal, míg a másik oldal valamivel letisztultabb, ez egy farmernadrág hátulját ábrázolja.




Én több dolog miatt is nagyon örülök ennek az együttműködésnek, egyrészt azért, mert környezettudatosságra sarkallja az embereket, másrészt pedig azért, mert az áruházlánc minden táska árából 20 Ft-ot jótékony célra fordít. A táskákból származó 1 millió Ft-tal az Ökmenikus Segélyszervezet munkáját segítik. Nem utolsó sorban pedig szerintem ez egy kiváló alkalom arra, hogy 599 Ft-ért magunkénak tudjunk egy dizájner darabot, és innentől kezdve a vásárlásainkat is stílusosan oldjuk meg.

Én eddig is vászontáskával jártam vásárolni, de már alig várom, hogy beszabadulhassak egy Tescoba, és enyém legyen egy ezekből a gyönyörűségekből.

Ti szoktatok kérni eldobható szatyrot az üzletekben, vagy pedig ökotáskával véditek a környezetet? Mi a véleményetek erről az összefogásról, fogtok vásárolni a Makány Márta- féle táskákból?

Címkék: , , , , ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2012. február 10. 18:30 , Blogger dyna írta...

Az imént akadtam a blogodra és bár szívesen elmondom, h én ekoszatyorral (http://www.raincollection.com/filebin/images/Envirosax/304/entravel31.jpg) mászkálok, ami összetekerve kis helyet foglal, így nem vásárolok bónusz nejlonzacsikat.
És emellett még gondosan fel is iratkoztam látható követőnek is, mert olyan kis szimpi, igényes bejegyzéseket (és körömlakk fotókat:)) találtam, h gondoltam nem csak a readerembe rejtelek el. ;)
Csak így tovább! ;)

 
Időpont: 2012. február 10. 22:46 , Blogger Viki írta...

Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, és a biztatást, igyekszem a legjobbat kihozni magamból. :) Annak pedig kifejezetten örülök, hogy Te is környezettudatos vásároló vagy, jó tudni, hogy nem vagyok egyedül. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal