2012. február 13., hétfő

DIY ajándék ötlet Valentin napra - Zsebmelegítő

Még mindig a Valentin nap a téma. Most azt szeretném megmutatni Nektek, hogy én mivel fogom meglepni a barátomat ezen alkalomból. Mi ilyenkor nem szoktunk egymásnak méregdrága ajándékokat vásárolni, inkább közös programokat szervezünk. Idén mozi és pizzázás van betervezve, tény, hogy nem a legromantikusabb, de mi ritkán járunk ilyen helyekre, így nekünk ez is különleges lesz. Emellett én mindig készülök valami kis extra meglepetéssel is (talán most Ő is), ami idén ez a kézzel készített zsebmelegítő lesz. Nem kell hozzá sok minden, csak némi filc anyag (szerintem polárral is helyettesíthető), egy kevés rizs és egy jó ötlet. Az enyém még nincs készen teljesen, hiszen még össze kell varrnom, és megtöltenem rizzsel, de gondoltam megmutatom most, hátha valaki kedvet kap hozzá. Semmiképpen nem akartam nagyon "nyálasra", ezért az alap ötlet az volt, hogy valami vicceset készítek, végül ez lett belőle. :)




Ti készültök a párotoknak valami kézzel készített ajándékkal? Ha igen, mi lesz az? 



Címkék: , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal