2012. február 1., szerda

Napi köröm - I'm a barbie girl, in the barbie world

A gyönyörű napsütésnek hála ma különösen jól indult a reggelem, és valami vidámra vágytam a körmeimen is, ezért felavattam a pénteken beszerzett Lora lakkomat. Alapként a H&M Light purple árnyalatát vittem fel, majd a gyűrűsujjaimat a 49-es csillámos Lora lakkal díszítettem.



Az előző bejegyzésben említettem, hogy a 82-es árnyalatú, üvegen keresztül nagyon hasonlít az Essence True Love vámpíros lakkjához, ezért összehasonlításképpen felkentem őt is. Tényleg csak üvegen keresztül hasonlítanak egymásra.



Nektek mi a véleményetek a 100 Ft-os boltokban kapható sminktermékekről (Lora, Miss Rose)? Esetleg beszereztetek már ezekből a márkákból valamit?



Címkék: , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal